• † Welcome to Monster High ~ Rollentopic †

    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, het zijn tieners)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar probeer iets unieks the verzinnen!!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk: (Het liefst met foto's
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: VOL
    Meiden:
    † Olivia "Liv" Nemesis Moore || Kind van de Nacht || HarleyQuinnx
    † Lilith Lucifer Brauer || Demi-devil || Poshlost
    † Raelene 'Rae' Sephtis || Necromancer || Vices
    † Aika Piper Blackwood || Banshee || Inclination
    † Maeve Hester || Siren || Aside

    Jongens:
    † Lowell Finn Tracey || Weerwolf || HarleyQuinnx
    † Kenji Miller || Zombie || Khal
    † Yaxar || Aliën || Khal
    † Armaros "Ross" Chalase || Shinigami || Inclination
    † Nicholas Daray Amarante || Levend Skelet || Scypho


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 20:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Poshlost schreef:
    Is er trouwens ook al een praattopic? (:



    Nee nog niet, maar ik ben nu op school dus ik moet daar effe tijd voor vinden


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)


    Nee nog niet, maar ik ben nu op school dus ik moet daar effe tijd voor vinden

    No problem hoor!


    tya

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)


    Nee nog niet, maar ik ben nu op school dus ik moet daar effe tijd voor vinden


    School is belangrijker :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Ik vind Nicholas erg leuk!

    En misschien handig als er ook een praattopic komt?


    Fijn dat te horen c:

    Ik vind het leuk dat er zoveel uiteenlopende personages zijn! Superveel zin in dit mv ;D


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Raelene 'Rae' Sephtis
    "Don't rely on other people, because other people suck."



    † N A A M †
    Raelene is van oorsprong een hebreeuwse naam en wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen. Raelene stelt zichzelf altijd voor als Rae omdat ze dat een makkelijkere en gavere naam vindt. Daarnaast doet het horen van haar volledige naam haar vaak denken aan haar verleden, en dat wil ze liever niet.
    Sephtis is van oorsprong een Perzische naam en betekent 'eeuwige dood'. Haar achternaam ziet Rae als een leuke hint naar haar 'anders' zijn. Toen ze achter haar gaven kwam vond ze de link daartussen en haar achternaam nogal ironisch. Ze vraagt zich weleens af of haar achternaam te maken heeft met wat ze is, zou ze haar krachten geërfd hebben?

    † L E E F T I J D †
    Rae is 17 jaar en verjaart op 29 oktober. Dit geeft haar het sterrenbeeld schorpioen.

    † S O O R T †
    Rae is er sinds een klein jaartje achter dat ze kan communiceren met de doden. Dit begon allemaal op haar zestiende verjaardag. Sinds die dag is ze instaat om geesten te zien en wat later kwam ze erachter dat zij haar ook zagen én dat ze elkaar kunnen horen. Dit maakte haar leven alleen maar ingewikkelder.

    † G E S C H I E D E N I S †
    Zelfs voordat Rae erachter kwam dat ze een necromancer was, was haar leven al erg ingewikkeld. Ze groeide op zonder vader en met een aan de drank verslaafde moeder. Hierdoor voelde ze zich altijd al alleen en was ze gedwongen om snel op te groeien. Al vanaf jonge leeftijd zorgde ze voor zichzelf en voor haar moeder. Veel geld hadden ze niet dus een goede opleiding voor Rae zat er nooit in. Toen Rae veertien was wist ze een baantje te bemachtigen - zwart uiteraard - zodat ze wat geld voor zichzelf had. Haar zestiende verjaardag zag ze altijd hoopvol tegemoet want dat betekende dat ze écht zou kunnen gaan werken en uiteindelijk zelfs weg kon komen van haar thuis. Maar dat liep allemaal eventjes anders toen ze ineens rare verschijningen zag, en zij zagen haar ook. Rae dacht dat ze gek werd en wist niet hoe ze zich moest gedragen. Veel paniek veroorzaakte dit en haar benevelde moeder bestempelde Rae als bezeten door de duivel. Veel gehuil en geschreeuw later stond Rae met haar koffers buiten, haar moeder had haar op straat gezet. Niet wetend wat ze moest doen zwierf ze tijden rond. Uiteindelijk kwam ze in de buurt van Monster High en werd ze opgemerkt door leraren. Nu zit ze al ongeveer een half jaartje op Monster High, het gaat hier beter met haar en leren ze haar hoe ze haar gaven kan controleren.

    † U I T E R L I J K †
    fc. Adelaide Kane
    Rae is met haar 1.63 meter maar een kleine verschijning, maar je ziet haar zeker niet snel over het hoofd. Dit komt door haar opvallende gezichtje: ze heeft grote bruine en volle lippen. Zelf vindt ze dat ze te dikke lippen heeft maar velen zullen er eerder jaloers op zijn. Rae heeft een lelieblanke huid en haar golvende haar heeft de kleur van ebbenhout. Haar neusbrug wordt gesierd door sproetjes, iets wat ze ook vervelend vindt. Ze heeft een kleine neus.
    Rae draagt normaal gesproken niet zo veel make-up; enkel wat mascara, een dun lijntje oogpotlood en rozige lippenbalsem. Met speciale gelegenheden vindt ze het wel leuk om zich op te doffen. Dan krult ze haar haren ook weleens maar meestal draagt ze het gewoon los. Haar kledingstijl is vrij klassiek te noemen.

    † K A R A K T E R †
    x Afwezig
    x Argwanend
    x Behoedzaam
    x Beschermend
    x Chaotisch
    x Eenzaam
    x Eerlijk
    x Gevoelig
    x IJverig
    x Ingewikkeld
    x Intelligent
    x Nerveus
    x Nieuwsgierig
    x Onafhankelijk
    x Onbetrouwbaar
    x Opmerkzaam
    x Prikkelbaar
    x Teruggetrokken

    † R E L A T I E S †
    Myranda Sephtis, 40 jaar, is haar moeder


    † E X T R A †
    Likes
    Dislikes



    "Life isn't a fairy tale sweetheart"



    "I see things that nobody else sees."


    I am not as think as you drunk I am

    • AIKA PIPER BLACKWOOD •



    ”Sometimes to stay alive,
    You got to kill your mind."



    "I want to see life
    From a new perspective."



    "The only difference between
    life and dying, Is one is trying,
    that’s all we’re called to do"



    • N A A M •
    Aika Piper Blackwood

    • L E E F T I J D •
    Aika is op het moment 18 lentes jong en gaat dit jaar dan ook bezig met haar 2e jaar op Monster High.

    • S O O R T M O N S T E R •
    Aika is onderdeel van een soort mythische monsters genaamd Banshees. Deze wezens staan bekend om hun voorspellende gave omtrent de dood en de kracht om gedachtes te lezen. Men zegt dat zodra je de gil van aan Banshee hoort, je binnen een dag zal sterven. Deze gil wordt meestal aangekondigd door een prachtig gezang.

    • G E S C H I E D E N I S •
    Komt.

    • U I T E R L I J K •
    Aika is een mooi meisje, al zou ze dit nooit en tenimmer van zichzelf zeggen. Zoals bijna alle Banshees heeft ze een porseleinwitte huid en opvallende zilvergrijze haren, welke veel textuur hebben waardoor het onmogelijk is om slag te voorkomen. Meestal heeft ze haar haren loshangen, met uitzondering tijdens fysieke inspanning zoals sport, wanneer ze het meestal in een hoge staart heeft gebonden.
    Haar bijna witte haren accentueren haar helder blauwgroene ogen, waardoor ze soms wel eens door je heen lijken te kijken, wat in dit scenario ook niet gek is gezien het feit dat ze gedachten kan lezen.
    Om haar natuurlijke onnatuurlijke haarkleur toch realistisch over te laten komen, heeft ze ervoor gezorgd haar outfits bij haar haar te stijlen, zodat het lijkt alsof ze het opzettelijk heeft geverfd. Haar kledingstijl valt te beschrijven als stoer en edgy, en haar zwarte lipring maakt dit af.
    Aika is met haar 1.69 meter niet echt groot te noemen, maar ook weer niet klein, waardoor ze er mooi tussenin valt. Ze is echter wel aan de tengere kant, waardoor als je haar kledingstijl weg zou denken, ze nogal fragiel lijkt.
    Het enige wat haar onderscheidt van mensen, is de lichtblauwe gloed die standaard om haar heen hangt. Meestal is het niet goed zichtbaar, maar het is altijd toch aanwezig.


    • K A R A K T E R •
    Introvert
    Jarloers
    Muziekaal
    Actief
    Slordig
    Perfectionistisch
    Bescheiden


    • R E L A T I E S •
    Komt.

    • E X T R A •
    Komt.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 19:54 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Is dat laatste meisje nog steeds vrij? Als dat zo is zou ik haar graag reserveren : )


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ik maak mijn rol morgen waarschijnlijk af, hoewel ik wel laat uit school ga komen, dus het zal niet al te vroeg worden (;

    Ps. Ik krijg maandag waarschijnlijk mijn nieuwe laptop binnen, dus dan kan ik eindelijk weer fatsoenlijk posten enzo.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 21:42 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Maeve Hester
    Leeftijd: Maeve is 72 wat verglijkbaar is met 18 voor mensen.
    Soort monster: Stil Water Sirene
    Geschiedenis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt) Geboren in Troyes, Frankrijk in 1944
    Uiterlijk:






    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:

    {Ik vul de rest later in


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Wanneer gaan we beginnen denk je?


    I am not as think as you drunk I am

    FInally got my new laptop! Ik maak nu direct mijn rol af (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sorry guys van mijn afwezigheid.. Ik had veel voorbereidingen voor een komend assesment waaraan ik komende donderdag begin >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Aside schreef:
    Is dat laatste meisje nog steeds vrij? Als dat zo is zou ik haar graag reserveren : )


    Zou je de volgende keer even kunnen wachten op een antwoord?
    Dit is niet aanvallend bedoelt ofzo.
    Het ging alleen effe wat te snel voor me om het bij te houden >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben de komende dagen ook niet zo veel aanwezig. Ik heb zo veel praktische opdrachten en toetsen dat ik er bijna in verzuip. Dus alvast sorry.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Ik ben de komende dagen ook niet zo veel aanwezig. Ik heb zo veel praktische opdrachten en toetsen dat ik er bijna in verzuip. Dus alvast sorry.


    Je bent echt niet de enige daarin, dus geen stress..
    Ik heb deze komende weken soort examens om naar het volgende jaar te kunnen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †