• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit spul is amazing voor mijn stresslevels, maar ik krijg niks meer gedaan op deze manier. :')


    Caution first, always.

    hongerrr


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit eten kon er wel in, maar ben daarna meteen weer naar boven gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je ontwijkt mijn datumvraag...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dead.

    Men are such /babies/. Stop whining. Woman up.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 18:58 ]


    kindness is never a burden.

    Mijn eindwerkstukbegeleidster zei dat ze mijn verhaal waanzinnig goed vond en geweldig geschreven en dat ze een hoop boeken heeft gelezen (en dat heeft ze ook, want ze is Nederlands docente en letterlijk elk boek dat welke leerling dan ook leest voor zijn of haar boekenlijst leest zij ook, dus dat zijn een hoop boeken) en dat ze het echt fantastisch vindt en dat ze wil weten hoe het afloopt en akjsdaksndkjansdkanskdna dit betekent zo veel voor me kajsndkna


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    So fricking tired.

    En ik wil verder met Overwatch, maar morgen tentamen ¬.¬


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Woorden, als jullie even vanzelf in mijn document zouden verschijnen, zou ik dat erg op prijs stellen.


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Woorden, als jullie even vanzelf in mijn document zouden verschijnen, zou ik dat erg op prijs stellen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scandicy schreef:
    Woorden, als jullie even vanzelf in mijn document zouden verschijnen, zou ik dat erg op prijs stellen.

    Modderbehandeling was best fijn


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Civil schreef:
    Men are such /babies/. Stop whining. Woman up.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Civil schreef:
    Men are such /babies/. Stop whining. Woman up.


    Trueee :3


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Scandicy schreef:
    Woorden, als jullie even vanzelf in mijn document zouden verschijnen, zou ik dat erg op prijs stellen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.