• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    hopelijk was het zonnig ^

    hier regende het verschrikkelijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil de vissensmiley even gebruiken: (fish)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Erg dit, ik moet echt maar eens naar bed.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 5:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ugh... I don't feel like going to internship...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Had niet tot half twaalf moeten blijven I regret everything


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weirdest dream

    Komt mijn slaapkamer binnen gestormd, begint tegen me te tieren terwijl ik net een seconde wakker ben en verwacht ook nog serieuze antwoorden.
    Ja, ik ben voor de lol depressief. Ik dacht dat dat wel een keertje leuk zou zijn. Ik zet gewoon de knop om en dan is het meteen weer goed met me.

    Bed is warm. Bed is fijn. School is niet fijn D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vanavond naar x-men woohoo

    En nu is alles weer oké? Tssk. Denk je echt dat het ook maar iets helpt om zo tegen me te doen? Net dreigde je me nog het huis uit te zetten en nu is alles weer goed.. De stap zetten naar de psycholoog is niet bepaald makkelijk en er op school over praten ook niet.

    Ik vertrouw niemand meer zo langzamerhand.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 8:52 ]

    Metamorphoses schreef:
    hopelijk was het zonnig ^

    hier regende het verschrikkelijk


    it was very sunny so good thing i could hide in all the shade bitches threw at me.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat ik een verzamelboek moet maken van al mijn rare dromen. Goud geld.


    Slightly drunk.

    Krolock schreef:
    Vanavond naar x-men woohoo


    oeeeeh have fun!!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wachten op een hopeloze afspraak met zielige psychiaters in een veeeeel te warme wachtruimte bweh :')

    Meh, vrijstelling gekregen vandaag. Wel erg jammer, maar verder was het echt een top projectweek. Nu dan maar echt een week rust houden, zoals moest.


    Happy Birthday my Potter!