• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het blijft fijn dat ik fingerprint-inlog heb op mijn mobiel. Ben er zo in en hoef niet bang te zijn dat iemand mijn code ziet en in mijn mobiel gaat, hehe.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 22:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Facebook, why you ruin my happy moment? D:
    DAMN TOO MANY FEELS


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    Facebook, why you ruin my happy moment? D:
    DAMN TOO MANY FEELS



    En je moest dit zeker hier plaatsen zodat half Q mee kan genieten? Ah damn, these dammed feels :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    En je moest dit zeker hier plaatsen zodat half Q mee kan genieten? Ah damn, these dammed feels :c

    Ik wilde niet alleen in een hoekje gaan huilen.


    Deep inside, I've never felt alive

    This is my new shit now. :'D


    kindness is never a burden.

    Die twee mensen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Stop gewoon eens en doe normaal want ik ben nu op het punt waar ik geen begrip meer voor jullie op kan brengen.


    The truth is out there.

    Jij bent zo egoïstisch soms. Omdat jouw ouders dat wel doen of omdat jij dat wel wilt/mag/doet, wil niet zeggen dat anderen dat ook zomaar kunnen doen/mogen/willen. En het is echt stom dat je van hem verwacht dat hij 600 euro betaald voor een stom kamp, terwijl jij zelf geen rooie frank moet neerleggen.


    kindness is never a burden.

    Morgen so meetkunde opnieuw doen. Krijg ik een nieuwe kans, ga ik het geheid weer verkloten want ik ben daar zo goed in zo slecht in meetkunde

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 22:26 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Als je hart kan ontploffen van geluk, is dat zonet bij mij gebeurd


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Op dit moment kan het me niet eens schelen dat iemand erachter komt. :'D Wat ga je er tegen doen dan? Niks, precies.


    Your make-up is terrible

    9.3 voor m&o ;D Hier ben ik oprecht blij mee, want dit schijnt een van de moeilijkste hoofdstukken te zijn ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yeah... Je mag ook gewoon zeggen dat je niet om me geeft, bespaart valse hoop enzo..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Als ik bij je was had ik me echt gedragen als je slaaf. ''Anna, kan ik nog iets voor je doen?''. Zodat t voor jou wat gemakkelijker is. Maar dat gaat een beetje moeilijk vanuit hier. :')
    Dusseh, tover alles gewoon naar je toe? ;D hahaha


    Ghehehe gelukt (aka mijn mama ging het pakken)

    Whoop reis naar boven weer overleefd. Wel een hele workout dit lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een ramp is dit. Waarom kunnen mijn darmen niets verdragen? Het zijn de effing minst voorkomende bijwerkingen en natuurlijk krijg ik er last van.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 23:30 ]

    what a lovely holiday


    i put the fun in funeral