• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Mijn eindwerkstukbegeleidster zei dat ze mijn verhaal waanzinnig goed vond en geweldig geschreven en dat ze een hoop boeken heeft gelezen (en dat heeft ze ook, want ze is Nederlands docente en letterlijk elk boek dat welke leerling dan ook leest voor zijn of haar boekenlijst leest zij ook, dus dat zijn een hoop boeken) en dat ze het echt fantastisch vindt en dat ze wil weten hoe het afloopt en akjsdaksndkjansdkanskdna dit betekent zo veel voor me kajsndkna


    Ik ben eigenlijk op geen enkele manier verrast want die Nederlandsdocente zou raar zijn als ze niet zag hoe goed het is maar yessssss, ik ben zo blij voor je. *O*
    EN IK HOOP DAT IK VANAVOND EINDELIJK TIJD HEB OM TE LEZEN WAT IK WIL OOK WETEN HOE HET VERDER GAAT


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm already starting to pronounce things in an Irish accent. Oh no!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je hebt gewoon weer eens aandacht nodig, volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Je hebt gewoon weer eens aandacht nodig, volgens mij.


    Jup.

    Juist.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heb ik de laatste tijd toch het gevoel dat iedereen beter af was geweest als ik nooit geboren was? Omdat ik bang ben dat het waar is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik kan niet lopen maar mijn moeder is nog steeds van mening dat ik zondag kan judoën. Grapjas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    KHAL DROGO WORDT AQUAMAN. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn hele leven. :'D


    What would Emma do?

    Ik zie er wel heel triest uit in mijn zwarte en rode kleren met mijn uitgelopen mascara en mijn net gelakte zwarte nagels. What happend to meee :')

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:29 ]

    PAYDAYPAYDAYPAYDAYPAYDAY (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)
    Salaris en vakantie geld = Sofie is blij :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Soms.. Soms wil ik echt verdwijnen hè? Ik bedoel, het zal mijn familie niets boeien..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WELP zit ik nu in mijn eerste vriend-ruzie? oh wacht, ik geloof dat ik eerder zo'n soort situatie heb meegemaakt, maar niet zoals nu. great. just great :c WAAROM kan ik soms niet gewoon mijn mond dichthouden???


    There is freedom in the dark.

    Yes, 45 uur. ;3 Nog zo'n 100 uur te gaan.


    Your make-up is terrible

    Wauw, mijn zelfbeeld staat weer hoog. :'D


    What would Emma do?

    Enn Internet op mijn laptop is ermee gekapt. Ugh, ik en mijn uitstelgedrag. Nu moet ik het helemaal op mijn mobiel gaan typen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."