• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    (...)

    huh? Ik heb toch een stukje geschreven om 1uur?


    Ja klopt ik heb greoon geen tijd jammer genoeg


    chaos makes the muse

    Het spijt me voor de berichtenspam van vandaag. :$


    Just be yourself

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ja klopt ik heb greoon geen tijd jammer genoeg

    Ohh op die manier! Helemaal niet erghoor haha, k dacht gewoon dat je mijn stukje had gemist


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ohh op die manier! Helemaal niet erghoor haha, k dacht gewoon dat je mijn stukje had gemist


    Haha oké! In ieder geval ga ik nu mijn stukje schrijven, beetje drukke dag gehad...


    chaos makes the muse

    Knorretjuhh schreef:
    Het spijt me voor de berichtenspam van vandaag. :$

    Is toch juist leuk? (:
    en @AnneFleur is goed!


    tya

    Is er iemand die nog iets van Shairell of Undertale gehoord. Want als Sil en Cinderella niet gespeeld worden (en Rick) dan schiet het niet zo voor sommigen. Duurt het echt te lang ga dan maar naar de volgende opdracht.

    EN willen jullie na opdracht vier, deze is nog ver I know, gewoon verzamelen in de eetzaal en nog niet beginnen met het spel voordat Clementine is geweest. Alvast bedankt!


    chaos makes the muse

    Ik ga even offline,maar ik ben er zo weer


    chaos makes the muse

    Ik heb nog niks van ze gehoord. Zijn ze wel online geweest?


    tya

    Ja dat wel


    chaos makes the muse

    Ik ga ook maar slapen haha tot morgen!


    chaos makes the muse

    Welterusten!


    tya

    Ik heb vandaag school dus veel ga ik niet online zijn... Vanaf half 5 ben ik er weer.

    Ik ga ook zo naar school tot 16.15, maar heb tussnuren dus dan schrijf ik misschien wel.


    chaos makes the muse

    Ik tot 14:30 maar misschien later omdat ik als het niet regent iets ga opnemen bij mijn vriendin.

    Nou, door de regen is mijn les uitgevallen waarschijnlijk, dus ik zal wel een mega lang stukje schrijven totdat jullie terug zijn haha


    tya