• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Veel plezier!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Alles wat Albert zegt moet weggehaald worden eigenlijk. Jij kan alleen als Lynn iets zeggen en, niet als andere personages.
    Het is soms wel moeilijk om aan 100 woorden te geraken met enkel je eigen personage. Je kan ook iets zeggen over je omgeving, een beweging die je maakt, extra bijvoeglijke naamwoorden, details beschrijven, een persoon beschrijven, ...

    Lisadragonrider schreef:
    Ik ben even niet Online mijn neefje komt spelen en ik ga hem schminken
    Leuk!!! Welk ding ga je schminken?

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Leuk!!! Welk ding ga je schminken?

    Een hondje

    IJsvogel schreef:
    Alles wat Albert zegt moet weggehaald worden eigenlijk. Jij kan alleen als Lynn iets zeggen en, niet als andere personages.
    Dus bijvoorbeeld:
    (...)
    Even tussendoor, ik vind Lynns outfit heel leuk haha (:


    Oke, is goed dan weet ik dat.

    en bedankt!


    Just be yourself

    Ik ga offline, doei (doeg)


    Just be yourself

    Ik heb nu nog heel eventje geen tijd, maar zodra ik tijd heb schrijf Clementine!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik heb nu nog heel eventje geen tijd, maar zodra ik tijd heb schrijf Clementine!
    Lynn en ik zijn al gearriveerd!

    Lisadragonrider schreef:
    (...)
    Een hondje
    Haha schattig!

    Van vijf tot acht zal ik niet veel online zijn, dus tot vanavond! Ik hoop dat tegen die tijd Romy ergens opduikt (:


    chaos makes the muse

    Is het goed dat ik via Jonathan heb gezegd dat we al mogen gaan wandelen?


    Just be yourself

    Ik kan vanavond weinig schrijven, ik ga namelijk uit.
    Wat betekent dat ik morgenvroeg ook niet schrijf, want dan leef ik hoogstwaarschijnlijk met de gevolgen van mijn uitgaan. :')
    Anyway, ik zal proberen nog een stukje ertussen te proppen ergens


    tya

    Knorretjuhh schreef:
    Is het goed dat ik via Jonathan heb gezegd dat we al mogen gaan wandelen?


    Ja


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    Ik kan vanavond weinig schrijven, ik ga namelijk uit.
    Wat betekent dat ik morgenvroeg ook niet schrijf, want dan leef ik hoogstwaarschijnlijk met de gevolgen van mijn uitgaan. :')
    Anyway, ik zal proberen nog een stukje ertussen te proppen ergens


    Haha is goed hoor! Gaat de rest te snel dan zien we het allemaal wel!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 19:44 ]


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    Ik kan vanavond weinig schrijven, ik ga namelijk uit.
    Wat betekent dat ik morgenvroeg ook niet schrijf, want dan leef ik hoogstwaarschijnlijk met de gevolgen van mijn uitgaan. :')
    Anyway, ik zal proberen nog een stukje ertussen te proppen ergens


    Dit geldt eigenlijk ook voor mij :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.