• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Necessity schreef:
    (...)

    Dit geldt eigenlijk ook voor mij :')


    Haha nou veel plezier dan beiden!


    chaos makes the muse

    Wat een romance heel goed. Ik struikel over de liefde...(nerd)

    Harry_Potter007 schreef:
    Wat een romance heel goed. Ik struikel over de liefde...(nerd)


    xD


    Just be yourself

    Ahh ik heb zoveel zin om te schrijven! Ik hoop echt dat Sheen nog online komt :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Ahh ik heb zoveel zin om te schrijven! Ik hoop echt dat Sheen nog online komt :')


    Haha! Is het haar beurt?


    chaos makes the muse

    Jep! Misschien dat ik er nog een stukje tussen kan proppen, even kijken x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Haha succes! Ik ga hopen dat ik er straks ook nog een stukje bij kan maken..


    chaos makes the muse

    Haha, ik hoop het ook voor je!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik vrees dat ik me ga moeten afmelden. Slaapwel en tot morgen!

    Tot morgen! Ik ga even offline, maar ben er zo weer!


    chaos makes the muse

    Dagdag! Ik ga nu mijn tanden poetsen en ik kom heel misschien straks nog terug. Tot straks, of tot morgen!!! (doeg)

    Ik ga ook maar, tot morgen!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Tot morgen!


    chaos makes the muse

    Ik ga ook stoppen! Tot morgen!


    chaos makes the muse

    I'm back!