• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Sheen schreef:
    Dank jullie, dank jullie, IJsvogel, Poshlost en Anne-Fleur ^^
    Is het de bedoeling dat naamsveranderingen worden doorgegeven? Ja toch? NeverTouchMe is namelijk veranderd in _FallenAngel. En aangezien ik haar nog nooit in het praattopic heb gezien dacht ik: ik zeg het maar even. ;3


    Ik had het gezien!


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ik had het gezien!


    Ok! (Ik moet trouwens wachten op een reactie van _FallenAngel, maar zij is offline. Ik meld me dus ook offline. In de RPG, tenminste)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 23:07 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sheen schreef:
    (...)

    Ok! (Ik moet trouwens wachten op een reactie van _FallenAngel, maar zij is offline. Ik meld me dus ook offline. In de RPG, tenminste)


    Ah jammer! Is er nog iemand...?


    chaos makes the muse

    Ik sluit ook af!
    Haha die opdrachten zijn echt geweldig trouwens, dat gaat nog wat worden :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Ik sluit ook af!
    Haha die opdrachten zijn echt geweldig trouwens, dat gaat nog wat worden :')


    Haha ik maak het jullie niet te makkelijk ;p. Het was nog best wat werk! Ik schrijf nog een stukje en ga dan slapen! Tot morgen maar weer!


    chaos makes the muse

    Ahhh de opdrachten zijn ECHT leuk bedacht! ik verheug me nu al (:


    tya

    Ik ben terug!

    Ik ook

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik plaats zometeen de brief van Clementine over de kennismakingsdag. Een paar kleine regeltjes. We beginnen morgen gewoon met opdracht 1 en zien hoe ver we komen. Zijn jij en degene met wie je het duo vormde klaar. Ga dan nog niet verder als jouw partner van de volgende opdracht nog niet klaar is, dat zorgt alleen maar voor verwarring. Sta je bij een van de opdrachten niet ingedeeld of twee keer bij dezelfde persoon geef dat dan even door aub. Ik hoop dat alles zo duidelijkis! ^^


    chaos makes the muse

    (Misschien is het inmiddels aangepast), maar mijn personage is twee keer met dezelfde persoon gekoppeld (: in opdracht 1 en 3


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (Misschien is het inmiddels aangepast), maar mijn personage is twee keer met dezelfde persoon gekoppeld (: in opdracht 1 en 3


    Ik zal even aanpassen!


    chaos makes the muse

    Als iedereen snel naar bed gaat kunnen we beginnen met de volgende ochtend.

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ik zal even aanpassen!


    Zo goed...?


    chaos makes the muse

    Is er iets veranderd bij mij?

    Harry_Potter007 schreef:
    Is er iets veranderd bij mij?


    Volgens mij niet


    chaos makes the muse