• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Randall Grey
    'Leuk,' zeg ik, opgelucht. Dan zie ik de blik in zijn ogen. 'En waag het niet om me verlegen te vinden.'


    100 woorden!!!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
    Tegen sommige mensen nog heel vaak vrees ik...

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Morgen doen we samen een opdracht. Het klikt goed tussen ons en we zijn allebei een beetje verliefd maar we durven het niet te zeggen... We zeggen het




    Wacht, zijn wij verliefd op elkaar?? Oke.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 21:02 ]


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Morgen doen we samen een opdracht. Het klikt goed tussen ons en we zijn allebei een beetje verliefd maar we durven het niet te zeggen... We zeggen het

    Wacht, zijn wij verliefd op elkaar?? Oke.



    xD


    chaos makes the muse

    Knorretjuhh schreef:
    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Morgen doen we samen een opdracht. Het klikt goed tussen ons en we zijn allebei een beetje verliefd maar we durven het niet te zeggen... We zeggen het




    Wacht, zijn wij verliefd op elkaar?? Oke.

    Er moet toch wel een romance echt beginnen? :X

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)
    Er moet toch wel een romance echt beginnen? :X


    Ja, ik vind het wel leuk hoor, ik wilde dat trouwens ook, maar wist niet met wie.


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het wel leuk hoor, ik wilde dat trouwens ook, maar wist niet met wie.


    xD


    chaos makes the muse

    Meest random gesprek ooit hier :P


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    Meest random gesprek ooit hier :P


    Jeppppp... Wanneer is het morgend? Anders ga ik nog even zingen met Lisa (klinkt raar maar dat hebben we via GB afgesproken...)

    Ik vind het jammer dat we nog niet aan de opdrachten zijn toegekomen. Nou ja morgen dan maar of misschien nog deze avond..


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik vind het jammer dat we nog niet aan de opdrachten zijn toegekomen. Nou ja morgen dan maar of misschien nog deze avond..
    Tja. Eerst moeten Raven en Romy terug in de fabriek zijn...

    Clementine kan al wel zeggen dat het 11 uur is.


    Just be yourself

    Ja dat kan... (cool)

    Ben ik de enige die Ryan, Randall en Raven niet uit elkaar kan houden??


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    Ben ik de enige die Ryan, Randall en Raven niet uit elkaar kan houden??
    Raven is de enge persoon, Randall is die vervangende buschauffeur en Ryan is de jongen die zo jong lijkt.

    Knorretjuhh schreef:
    Ben ik de enige die Ryan, Randall en Raven niet uit elkaar kan houden??


    Ik denk het.. of niet xd


    chaos makes the muse