• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Zo goed...?


    Bedankt (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb de indeling van de kennismakingsdag opnieuw aangepast! Hopelijk klopt ie nu wel..


    chaos makes the muse

    Is het trouwens een idee als zulke belangrijke mededelingen/brieven ook even (eventueel onder een spoilerknop) in de beginpost worden gezet? Dan is het iets makkelijker terug te zoeken (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Is het trouwens een idee als zulke belangrijke mededelingen/brieven ook even (eventueel onder een spoilerknop) in de beginpost worden gezet? Dan is het iets makkelijker terug te zoeken (:


    Dat is inderdaad wel handig! Ik denk dat ik dat straks pas kan doen, aangezien ik zo weer naar school moet... nog een blokuur en dan gelukkig weekend :( (: maar ik zal het zeker doen!


    chaos makes the muse

    Kan Clementine straks omroepen ofzo via luidsprekers dat het (bijna) 11 uur is, en iedereen moet gaan slapen?


    Just be yourself

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Volgens mij niet
    okieieieie dankje

    Knorretjuhh schreef:
    Kan Clementine straks omroepen ofzo via luidsprekers dat het (bijna) 11 uur is, en iedereen moet gaan slapen?


    Dat is wel een goed idee

    Knorretjuhh schreef:
    Kan Clementine straks omroepen ofzo via luidsprekers dat het (bijna) 11 uur is, en iedereen moet gaan slapen?
    of dat ze in de kamers komt kijken en de mensen die er niet zijn moeten de dag erna een taakje uitvoeren?

    Check het speeltopic


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Check het speeltopic
    Oke ik ben braaf. Anne en Albert gaan net te laat zijn en Raven en Romy gaan nog een scene hebben in het bos en veel te laat aankomen.

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Oke ik ben braaf. Anne en Albert gaan net te laat zijn en Raven en Romy gaan nog een scene hebben in het bos en veel te laat aankomen.


    Waarschijnlijk wel ja,
    kan je ook wat over mij voorspellen??
    (Y)

    Is het bijna 11 uur?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 20:17 ]


    Just be yourself

    Anne, kan jij misschien bij de uitleg op speeltopic de praattopic-link vervangen door deze praattopic?


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wel ja,
    kan je ook wat over mij voorspellen??
    (Y)

    Is het bijna 11 uur?


    Morgen doen we samen een opdracht. Het klikt goed tussen ons en we zijn allebei een beetje verliefd maar we durven het niet te zeggen... We zeggen het tegen onze beste vrienden en ze geven ons raad.

    Knorretjuhh schreef:
    Anne, kan jij misschien bij de uitleg op speeltopic de praattopic-link vervangen door deze praattopic?


    Heb ik erbij gezet!


    chaos makes the muse

    Randall Grey
    'Leuk,' zeg ik, opgelucht. Dan zie ik de blik in zijn ogen. 'En waag het niet om me verlegen te vinden.'


    100 woorden!!!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen?


    chaos makes the muse