• Ehm, heeft iedereen het probleem dat er plots onnodige enters zijn bij alle hoofdstukken bij story's? Of heb ik dit alleen?
    Moest niet iedereen dit hebben neem ik er wel even een foto van voor de verduidelijking, want dit is een beetje vervelend :s

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 19:15 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bedoel je dat er een reclame/spatie tussen de inleiding van het hoofdstuk en de tekst zelf is?


    Mhm?

    Wacht, ik neem even een foto (;


    I wanna be a wizard!

    Ja, dat heb ik ook!


    I was an angel living in the garden of evil

    De enters dus zoals in de afbeelding in de beginpost.


    I wanna be a wizard!

    Jap, dit had ik ook. Adblock inschakelen, op het adblock-icoon drukken en dan op "element blokkeren" drukken. Als je geen adblock hebt, weet ik niet hoe je het moet oplossen, sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heb je misschien adblock opstaan of zo? ^^


    What would Emma do?

    Ik heb daar opeens een reclameblok staan ipv random enters, en het vreemde is dat ik wel gewoon adblock heb :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Ik heb daar opeens een reclameblok staan ipv random enters, en het vreemde is dat ik wel gewoon adblock heb :')


    Kun je oplossen zoals ik boven heb uitgelegd. Nadat je op "element blokkeren" hebt gedrukt, kun je de reclameblok selecteren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik dacht dat ik de enige was en dat het aan mijn laptop lag! Maar ja, dit heb ik ook, inclusief vreselijk irritante reclameblokken! Is enkele dagen geleden begonnen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 19:20 ]


    Slightly drunk.

    Toda schreef:
    (...)

    Kun je oplossen zoals ik boven heb uitgelegd. Nadat je op "element blokkeren" hebt gedrukt, kun je de reclameblok selecteren.

    Bedankt (: Het is nu inderdaad weg bij mij^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb daar geen enters, maar gewoon een ontzettend irritant reclameblok :'D
    -ik heb geen adblock-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Adblock heb ik niet nee. Dus met Adblock zou het moeten werken?


    I wanna be a wizard!

    Toda schreef:
    Jap, dit had ik ook. Adblock inschakelen, op het adblock-icoon drukken en dan op "element blokkeren" drukken. Als je geen adblock hebt, weet ik niet hoe je het moet oplossen, sorry.


    Ik heb Adblock, maar niet die optie...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is wachten en hopen tot het wordt geblokkeerd door Quizlet, ook een optie?


    Slightly drunk.