• Ehm, heeft iedereen het probleem dat er plots onnodige enters zijn bij alle hoofdstukken bij story's? Of heb ik dit alleen?
    Moest niet iedereen dit hebben neem ik er wel even een foto van voor de verduidelijking, want dit is een beetje vervelend :s

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 19:15 ]


    I wanna be a wizard!

    Scandicy schreef:
    Is wachten en hopen tot het wordt geblokkeerd door Quizlet, ook een optie?


    Daar hoop ik ook op eigenlijk (:


    I wanna be a wizard!

    Misschien verdwijnt het even abrupt als het ook kwam...


    Slightly drunk.

    Ik heb het ook heel erg, ik dacht ook echt dat het aan mijn computer lag of zo. Ik heb het zelfs in topics soms, dat er daar veel enters in staan en ook soms bij actieve topics.
    Bij mij is het ook een paar dagen geleden begonnen.


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Ik heb het ook heel erg, ik dacht ook echt dat het aan mijn computer lag of zo. Ik heb het zelfs in topics soms, dat er daar veel enters in staan en ook soms bij actieve topics.
    Bij mij is het ook een paar dagen geleden begonnen.


    Ik heb het waarschijnlijk ook sinds een paar dagen maar ik merkte het vandaag pas op. Ik heb het wel enkel bij story's.


    I wanna be a wizard!

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Ik heb Adblock, maar niet die optie...


    Met welke browser werk je?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik dacht dat je het ging hebben over de vier Gilderoy's, ik heb in dat gebied inderdaad een probleem. Maar hier heb ik nog geen last van gehad (x


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja ik heb hetzelfde maar ook als ik topics open. Dan zijn alle berichten hartstikke uitgerekt. Heel vervelend, maar het zal over een tijdje wel weggaan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Junns schreef:
    Ik dacht dat je het ging hebben over de vier Gilderoy's, ik heb in dat gebied inderdaad een probleem. Maar hier heb ik nog geen last van gehad (x


    Waaaat? Ik dacht dat er maar twee waren, woops :')


    I wanna be a wizard!

    Toda schreef:
    (...)

    Met welke browser werk je?


    Firefox. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Founder schreef:
    (...)

    Waaaat? Ik dacht dat er maar twee waren, woops :')


    Ik dus ook, tot een halfuur terug. Mind = Blown.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik dacht dat je het ging hebben over de vier Gilderoy's, ik heb in dat gebied inderdaad een probleem. Maar hier heb ik nog geen last van gehad (x


    Nouja zeg D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Atrox schreef:
    Ik heb daar opeens een reclameblok staan ipv random enters, en het vreemde is dat ik wel gewoon adblock heb :')


    Dit, precies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Firefox. (:


    Ik heb net geprobeerd firefox te installeren om te kijken, maar ik heb er het afgelopen uur vrij veel shit mee gehad, dus mijn excuse, maar ik kan je niet helpen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Ik heb net geprobeerd firefox te installeren om te kijken, maar ik heb er het afgelopen uur vrij veel shit mee gehad, dus mijn excuse, maar ik kan je niet helpen. c:


    Ah oke, geen probleem. Wel heel lief van je dat je het geprobeerd hebt. Dankjewel. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Ah oke, geen probleem. Wel heel lief van je dat je het geprobeerd hebt. Dankjewel. (:


    Ik geloof wel dat ik daarnet gezien heb dat je bij die drie horizontale lijntjes bovenaan je scherm, naar één of andere "add-ons" pagina kan gaan. Daar kun je eens proberen? Bij mij is de gefilterde ad "quizlet.nl###criteoDiv_429487". Misschien kun je dat eens proberen toe te voegen ergens? Ik weet er ook het fijne niet van, namelijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried