• Want ik ben gisteren geslaagd voor mijn eindexamen, waardoor ik mijzelf nu officieel Paraveterinair mag noemen!

    Drinks all around!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Hoewel je het al gevonden hebt; Dierenartsassistent c:


    Ik moet even mijn eer moet verdedigen en zeggen dat er een verschil is tussen een dierenartsassistent en een paraveterinair. Een dierenarts assistente heeft minder bevoegdheden dan een paraveterinair, aangezien zij een kortere opleiding volgen. Een dierenarts assistente houdt zich voornamelijk bezig met de baliewerkzaamheden (daarnaast assisteren en schoonmaken), terwijl een paraveterinair met vrijwel alle aspecten in de praktijk in aanraking komt (denk aan bloed prikken, kleine chirurgische ingrepen, gebitssaneringen - maar uiteraard ook baliewerkzaamheden en schoonmaken). Daarnaast verdient een paraveterinair meer, wat natuurlijk mooi meegenomen is. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss


    Gefeliciteerd (flower)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Dreadful schreef:
    (...)

    Ik moet even mijn eer moet verdedigen en zeggen dat er een verschil is tussen een dierenartsassistent en een paraveterinair. Een dierenarts assistente heeft minder bevoegdheden dan een paraveterinair, aangezien zij een kortere opleiding volgen. Een dierenarts assistente houdt zich voornamelijk bezig met de baliewerkzaamheden (daarnaast assisteren en schoonmaken), terwijl een paraveterinair met vrijwel alle aspecten in de praktijk in aanraking komt (denk aan bloed prikken, kleine chirurgische ingrepen, gebitssaneringen - maar uiteraard ook baliewerkzaamheden en schoonmaken). Daarnaast verdient een paraveterinair meer, wat natuurlijk mooi meegenomen is. :Y)


    Ik heb een jaar een opleiding gedaan richting dierenarts en toen zeiden ze dus dat paraveterinair dierenartsassistent is -.-
    Ben sowieso daar gestopt omdat het een slecht school is, dus ja, zeg genoeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GEFELICITEEERDD!! *O*

    Ik doe die opleiding ook!! Ik zit in het tweede jaar nu in barneveld ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    GEFELICITEEERDD!! *O*

    Ik doe die opleiding ook!! Ik zit in het tweede jaar nu in barneveld ^^


    Wat leuk! Ik heb gestudeerd bij Helicon. Heel veel succes met je opleiding. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss