• Op dit moment al een hele poos terug dat ik nog iets met dit account gedaan heb, maar door bepaalde reacties die ik af en toe op het forum lees, vond ik het nodig een nieuw topic aan te maken. Zoals ik in mijn vorige topic (van ongeveer twee jaar terug) ook zei: er zullen mensen zijn die weten wie ik ben, maar zet dat alsjeblieft niet in dit topic. Het is voor mij niet nodig dat iedereen weet wie ik ben, mijn doel is dat iedereen beseft hoe belangrijk ze zijn voor anderen.

    De laatste tijd zie ik heel veel topics verschijnen van mensen die kennelijk niet goed in hun vel zitten, of die zichzelf nutteloos vinden, of die zich afvragen waarom ze nog leven. Vandaar dat ik via dit topic iedereen, wie dan ook, alle persoonsgebonden kwesties links gelaten, wil bedanken.
    Bedankt voor jullie bestaan, voor de vriend die jullie zijn voor anderen. Het is iets wat mensen zelf vaak niet inzien, maar weet dat er altijd mensen zijn die je dankbaar zijn omdat je hen een schouder biedt om op te huilen, of omdat je hen gelukkig maakt. Er zijn altijd mensen die je willen bedanken, maar niet weten hoe of het simpelweg niet durven. Er zijn altijd mensen die niet zonder jou zouden kunnen leven en uit naam van die mensen, wil ik iedereen bedanken.

    Iedereen is belangrijk voor iemand, iedereen heeft mensen die je nooit meer kwijt willen. Het is niet per sé nodig te antwoorden op dit topic, maar als jullie voelen dat jullie wat moeten vertellen, of als jullie iemand in het bijzonder willen bedanken, voel je vrij zo veel of zo weinig te schrijven als je zelf wilt. Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben.


    Je mag er zijn

    Hooooiiii,

    ik wil 2 personen erg bedanken, ze betekenen echt alles voor mij

    het gaat om de Quizlet naam :

    Sonyara :
    ik wil je heel erg bedanken dat je mij opving in tijden van nood.
    had het erg moeilijk maar jij trok me erdoorheen
    nu ik bijna 1 jaar gescheiden ben heb ik nog steeds contact met jou wat mij erg goed doet
    als ik een down momentje heb sleur je me er elke keer weer doorheen.
    ook hield je erg veel rekening mee dat ik amper kon eten omdat ik erg verward was
    voor jouw geen enkel probleem want je maakte voor mij en jezelf de lekkerste dingen klaar !!
    THANKS FOR HELPING ME AND BEING HERE FOR ME (H)

    en

    Girlicious :
    ook jij weet van al mijn problematieken.
    we lijken net de 3 musketiers, we zijn er altijd voor elkaar
    ik voor jouw en jij voor mij
    je laat me altijd lachen om de gekste dingen
    we halen geintjes uit met elkaar
    ik heb je erg lief, vergeet dat niet Kuikentje ;)
    jij staat altijd klaar om mij te helpen wat ik erg waardeer
    ik kan alles kwijt bij jouw zonder dat ik me hoef te schamen
    je stimuleert mij om niet op te geven als ik down ben
    I LOVE YOU (H)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!