• Op dit moment al een hele poos terug dat ik nog iets met dit account gedaan heb, maar door bepaalde reacties die ik af en toe op het forum lees, vond ik het nodig een nieuw topic aan te maken. Zoals ik in mijn vorige topic (van ongeveer twee jaar terug) ook zei: er zullen mensen zijn die weten wie ik ben, maar zet dat alsjeblieft niet in dit topic. Het is voor mij niet nodig dat iedereen weet wie ik ben, mijn doel is dat iedereen beseft hoe belangrijk ze zijn voor anderen.

    De laatste tijd zie ik heel veel topics verschijnen van mensen die kennelijk niet goed in hun vel zitten, of die zichzelf nutteloos vinden, of die zich afvragen waarom ze nog leven. Vandaar dat ik via dit topic iedereen, wie dan ook, alle persoonsgebonden kwesties links gelaten, wil bedanken.
    Bedankt voor jullie bestaan, voor de vriend die jullie zijn voor anderen. Het is iets wat mensen zelf vaak niet inzien, maar weet dat er altijd mensen zijn die je dankbaar zijn omdat je hen een schouder biedt om op te huilen, of omdat je hen gelukkig maakt. Er zijn altijd mensen die je willen bedanken, maar niet weten hoe of het simpelweg niet durven. Er zijn altijd mensen die niet zonder jou zouden kunnen leven en uit naam van die mensen, wil ik iedereen bedanken.

    Iedereen is belangrijk voor iemand, iedereen heeft mensen die je nooit meer kwijt willen. Het is niet per sé nodig te antwoorden op dit topic, maar als jullie voelen dat jullie wat moeten vertellen, of als jullie iemand in het bijzonder willen bedanken, voel je vrij zo veel of zo weinig te schrijven als je zelf wilt. Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben.


    Je mag er zijn

    Ik vind het echt heel erg leuk dat iedereen blij is met dit topic, it makes my day. c: Als jullie ooit iemand nodig hebben om jullie hart aan te luchten, staat mijn gastenboek altijd open (ik zal proberen hier af en toe op te kijken.) (:


    Je mag er zijn

    Wat een ontzettend leuk topic! Echt heel lief (:

    En stiekem wil ik weten wie je bent


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bedankt Junns dat je me steeds berichtjes stuurt om te checken hoe het gaat, ze komen soms heel spontaan binnen druppelen!<3
    Bedankt Yol dat je begrip hebt voor mijn situatie en dat we toch zo nu en dan nog gezellig kletsen.<3
    Bedankt Marit dat je geduldig wacht (iets waar ik zelf oh zo slecht in ben, maar dat wist je wel) tot ik weer schrijf, we maken dit af zoals we het begonnen zijn: SAMEN!<3
    Bedankt Anna voor het gezellige samen schrijven en het verjaardagstopic, je bent geweldig.<3
    Bedankt iedereen die mijn stomme brein momenteel vergeet door overbelasting, ik hou van jullie, stuk voor stuk.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Een erg leuk topic!

    Er zijn zoveel mensen die ik wil bedanken.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een lief topic!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Supermooi en ontzettend lief.


    ars moriendi

    Aaawh wat lief! Dank je wel! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben echt heel blij dat mensen er blij om zijn. <3 Dat maakt m'n dagje echt, zoals ik daarnet zei. You're all wonderful people. <3


    Je mag er zijn

    Wat een lief topic!

    Bedankt Yolanda voor het al zo lang met mij uithouden. Je bent een geweldige vriendin en bewijst keer op keer dat goede mensen bestaan.
    Bedankt Femke voor het mij wel gewaardeerd laten voelen op momenten dat dat totaal niet het geval is, gewoonweg door mijn vriendin te willen zijn.
    Bedankt Aviva voor het zijn van die persoon die ik altijd kan vertrouwen. Maakt niet uit wat er is en wat er over mij gezegd wordt. Dat doet bijna niemand meer tegenwoordig.
    Bedankt Jolijn voor ten eerste je bedankje haha. Ik doe het erg graag en ten tweede voor je altijd lieve gezellige berichtjes. Voor het feit dat je het voor mensen op durft te nemen en je geduld wanneer ik weer eens van alles heb en je hierom laat wachten :p
    Bedankt Froukje voor het altijd aardig en gezellig zijn tegenover zoveel mensen hier op Quizlet. Voor de complimenten waar ik nooit van weet hoe ik er in Merlinsnaam op moet reageren haha.
    Eigenlijk gewoon bedankt voor alles meiden.


    Happy Birthday my Potter!

    Atrox schreef:
    Jij ook bedankt voor dit prachtige topic! (: Dit had ik echt even nodig vandaag.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Goeie tijd pm dit te posten. Mijn jaar is echt ellendig geweest en momenteel gaat mijn leven echt er minder vrolijk en zorgeloos eraan toe. Ik ben bijna gaan huilen door je bericht..

    Over twee weken zal mn leven weer een flinke dip zakken maar hier op quizlet heb ik gelukkig een aantal mensen bij wie ik terecht kan en ook mensen doe ik minder goed ken maar die mijn verhaal wel kennen die mij helpen

    Kortom quizlet is geweldig omdat iedereen iedereen helpt en voor elkaar klaar staat.

    Jij erg bedankt voor je moeite en voor het wat positiever maken van mijn dag en van velen anderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iik voel me vaak genegeerd doordat mensen gewoon niet op me reageren. Ik vind het fijn dat dit soort berichten er zijn. Nu voel ik me, als semi onpopulair persoon, ook nog een beetje gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 20:42 ]


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Iik voel me vaak genegeerd doordat mensen gewoon niet op me reageren. Ik vind het fijn dat dit soort berichten er zijn. Nu voel ik me, als semi onpopulair persoon, ook nog een beetje gewaardeerd.

    Same, alleen is het jammere dat ik, eerlijk gezegd, dat laatste eigenlijk niet echt ervaar. :'D Misschien is dit soort internet stiekem niet mijn ding. Ik kan er pas in geloven als degene die het zegt me een beetje persoonlijk (of dat nou RL of online is) kent. Als het zo algemeen is, lukt het me niet helemaal om me, als deel van iedereen, echt aangesproken te voelen.
    Maar ik waardeer wel zeker dat mensen op deze manier hun best doen voor anderen! Het hoeft dan niet zo op mij te werken, maar het is mooi om de goede bedoelingen te aanschouwen en hoe het voor sommigen wel echt kan helpen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Eluveitie schreef:
    Iik voel me vaak genegeerd doordat mensen gewoon niet op me reageren. Ik vind het fijn dat dit soort berichten er zijn. Nu voel ik me, als semi onpopulair persoon, ook nog een beetje gewaardeerd.


    Persoonlijk - ik herken het gevoel dat je hebt. Dat was ook gedeeltelijk mijn motivatie om nog eens wat met dit account te doen, omdat ik wist dat ik niet de enige was - en ik ben heel blij dat het helpt. c: You're totally worth it. <3

    Jouska schreef:
    (...)
    Same, alleen is het jammere dat ik, eerlijk gezegd, dat laatste eigenlijk niet echt ervaar. :'D Misschien is dit soort internet stiekem niet mijn ding. Ik kan er pas in geloven als degene die het zegt me een beetje persoonlijk (of dat nou RL of online is) kent. Als het zo algemeen is, lukt het me niet helemaal om me, als deel van iedereen, echt aangesproken te voelen.
    Maar ik waardeer wel zeker dat mensen op deze manier hun best doen voor anderen! Het hoeft dan niet zo op mij te werken, maar het is mooi om de goede bedoelingen te aanschouwen en hoe het voor sommigen wel echt kan helpen.


    Dat vind ik echt heel, heel jammer, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik hoop dat er mensen zijn in je directe omgeving die je één dezer zeggen hoezeer ze van je houden, want ik weet zeker dat die er zijn. <3


    Je mag er zijn

    Ik vind het goed/lief van je dat je zo'n topic opzet, maar zoiets gaat voor mij niet gemakkelijk weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.