• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Als ik weer welkom ben dan kom ik zeker ^^

    Yay, natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    BoIton schreef:
    Dat rode scherm valt best wel mee.


    told you dat screenshots overdrijven


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    told you dat screenshots overdrijven

    Ja jaaa, helpt dit twillight ding echt?
    Ik heb zitten kloten met instellingen:')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    RoyaIs schreef:
    (...)

    de app heet twilight


    Echt kei handig en fijn (;


    Clever as the Devil and twice as pretty

    BoIton schreef:
    (...)
    Ja jaaa, helpt dit twillight ding echt?
    Ik heb zitten kloten met instellingen:')


    het helpt echt i swear.
    heb je al gzprobeerd om naar de lamp te kijken?

    @MashaV, ikr.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 23:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    het helpt echt i swear.
    heb je al gzprobeerd om naar de lamp te kijken?

    @MashaV, ikr.

    Ja, ik zie groen met roze stippen en blauwe rondjes.
    Lol jk.
    Mijn lamp is gewoon normaal en zo :')

    Het is wel zo als ik het even uitzet dat het lijkt alsof mijn scherm een blauwe gloed heeft haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik gebruik op mijn laptop een programma dat f.lux heet, dat ongeveer hetzelfde effect heeft. Het is meer oranje dan rood en je kan het zelf instellen, super fijn. Het past zich aan aan daglicht.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Ik gebruik op mijn laptop een programma dat f.lux heet, dat ongeveer hetzelfde effect heeft. Het is meer oranje dan rood en je kan het zelf instellen, super fijn. Het past zich aan aan daglicht.


    ja dit is kind of flux op je mobiel ^^.


    Heaven is a place that we all have

    Flazeda schreef:
    Ik gebruik op mijn laptop een programma dat f.lux heet, dat ongeveer hetzelfde effect heeft. Het is meer oranje dan rood en je kan het zelf instellen, super fijn. Het past zich aan aan daglicht.

    Ooh dat is ook handig ^^
    Ik dacht echt net nog wat een bullshit allemaal hahaha
    Lol, Ik moet echt stoppen met judgen :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ken je dat gevoel wanneer je blij bent als je thuiskomt? Ja? Ik niet. Mijn huis voelt niet meer als thuis. Meer als een grote poppenkast waar een ieder zijn eigen toneelstukje opvoert. De enige die thuis blij is om mij te zien is de kat. Hij is net als ik niet bepaald geliefd. Verdomme. Ik lig mezelf weer in slaap te huilen. Het is allemaal zo oneerlijk.


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Ken je dat gevoel wanneer je blij bent als je thuiskomt? Ja? Ik niet. Mijn huis voelt niet meer als thuis. Meer als een grote poppenkast waar een ieder zijn eigen toneelstukje opvoert. De enige die thuis blij is om mij te zien is de kat. Hij is net als ik niet bepaald geliefd. Verdomme. Ik lig mezelf weer in slaap te huilen. Het is allemaal zo oneerlijk.

    Don't cry sweetheart <3

    // We are made of stars
    Silver fragments fallin'
    We are made of stars
    We are made of stars
    Searching for that secret promise
    Made of stars

    Dance with me like we are made of stars
    Dance with me like we are made of stars

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 23:21 ]

    Oke wie wilt er met mij mee naar schoolfeest zodat ik niet alleen ben?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dougey schreef:
    (...)
    Don't cry sweetheart <3


    Ik probeer me sterk te houden, echt waar, maar als ik huil waar m'n ouders - of willekeurig ander familielid - bij zijn wordt me gezegd "te stoppen met janken". Ik moet maar blij zijn met wat ik heb. Juist. Een vercrackt kutleven op dit moment. ):


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Ken je dat gevoel wanneer je blij bent als je thuiskomt? Ja? Ik niet. Mijn huis voelt niet meer als thuis. Meer als een grote poppenkast waar een ieder zijn eigen toneelstukje opvoert. De enige die thuis blij is om mij te zien is de kat. Hij is net als ik niet bepaald geliefd. Verdomme. Ik lig mezelf weer in slaap te huilen. Het is allemaal zo oneerlijk.


    Ahw wat vervelend dit gevoel. Zo zie je maar dat je veel meer aan dieren hebt, en helemaal een kat. Ik ben echt een kattenmens en ik ben spontaan jaloers op je voor het hebben van een kat (cat)


    Clever as the Devil and twice as pretty

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik ben ook gezellig hoor :p

    En ik zal vast niet de enige zijn


    Ik heb een topic gemaakt!. Dan houden we toch een privé party met z'n vieren, haha.


    Your make-up is terrible