• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    50% van de shit op orde. nog 250% te gaan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    50% van de shit op orde. nog 250% te gaan.


    Je kunt het! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom ben ik zo on edge vandaag? Concentratie is ook echt 0.0 en ik moet nog leren voor een toets die ik moet inhalen. fml.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Arme gorilla. Zielig dat dieren altijd meteen doodgeschoten worden 'omdat ze iets kunnen doen'. Ja, het zijn wilde dieren van natuur. Maar voor zover ik dit verhaal bekeken heb was er niets aan de hand en is het kind zelf in het verblijf gesprongen/gevallen.

    Dougey schreef:
    Arme gorilla. Zielig dat dieren altijd meteen doodgeschoten worden 'omdat ze iets kunnen doen'. Ja, het zijn wilde dieren van natuur. Maar voor zover ik dit verhaal bekeken heb was er niets aan de hand en is het kind zelf in het verblijf gesprongen/gevallen.


    Tja, als mensen iemand vermoorden dan worden ze gewoon opgesloten maar bij dieren moeten ze gelijk dood. Walgelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dougey schreef:
    Arme gorilla. Zielig dat dieren altijd meteen doodgeschoten worden 'omdat ze iets kunnen doen'. Ja, het zijn wilde dieren van natuur. Maar voor zover ik dit verhaal bekeken heb was er niets aan de hand en is het kind zelf in het verblijf gesprongen/gevallen.


    Ik kan hier zo boos om worden. Net als die man die zelfmoord wilde plegen door in een leeuwenkuil te springen. De leeuwen begonnen hem te eten en werden alle drie doodgeschoten. Hallo, die man koos er zelf voor, die dieren niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Tja, als mensen iemand vermoorden dan worden ze gewoon opgesloten maar bij dieren moeten ze gelijk dood. Walgelijk.

    Inderdaad. Terwijl ze hun instincten volgen. Mensen lijken te denken dat dierentuin dieren lieve tamme huisdiertjes zijn die je kan aaien op je schoot.
    De gorilla deed zover ik weet niets, had alleen het kind uit het water gehaald en liep met hem door het verblijf ofzo. Plus volgens onstanders wilde het kind er zelf in springen en was hij tussen de hekken door gegaan. Geen idee of dat zo is, ik heb dit alleen maar gelezen.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik kan hier zo boos om worden. Net als die man die zelfmoord wilde plegen door in een leeuwenkuil te springen. De leeuwen begonnen hem te eten en werden alle drie doodgeschoten. Hallo, die man koos er zelf voor, die dieren niet.

    Precies, vreselijk gewoon. Dat verdienen de dieren helemaal niet. Zelfs niet als ze uit het niets aanvallen, ze doen wat ze horen te doen als ze een prooi zien. Heel lullig voor de verzorgers of andere slachtoffers, maar het zijn en blijven wilde dieren, geen huiskatten.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 11:12 ]

    Dougey schreef:
    (...)
    Inderdaad. Terwijl ze hun instincten volgen. Mensen lijken te denken dat dierentuin dieren lieve tamme huisdiertjes zijn die je kan aaien op je schoot.
    De gorilla deed zover ik weet niets, had alleen het kind uit het water gehaald en liep met hem door het verblijf ofzo. Plus volgens onstanders wilde het kind er zelf in springen en was hij tussen de hekken door gegaan. Geen idee of dat zo is, ik heb dit alleen maar gelezen.


    Ik heb er even een filmpje van gekeken en wauw, die gorilla deed niks fout. Hij haalde hem uit het water en bleef bij hem zitten. Op mij kwam het meer over als beschermen dan als iets anders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omgosh wat heb ik hongerrr


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nog even volhouden

    :c

    Mam kan je alsjeblieft stoppen met dingen als "je moet wel oppassen dat je niks beschadigd" "rustig aan" "voorzichtig". Na vijfduizend keer weet ik het ook wel en ik zal toch echt drinken moeten pakken, naar de wc moeten gaan en boven in mijn bed moeten slapen. Bovendien heb ik niks beschadigd en doe ik rustig aan -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Ben ik de enige of lijkt een bbq meeting deze zomer een heel goed plan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb meer bonnetjes dan geld in mijn portemonnee.


    Slightly drunk.

    Ik zou vandaag eigenlijk foto's gaan maken voor mijn blog maar het weer is te slecht. Even huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."