• Usb stick kwijt. D:
    En ja, daarop staan al mijn verhalen en schoolgebeuren tot 6 jaar terug. Letterlijk alles al doorzocht en snap er niets van. Ik leg hem namelijk altijd op dezelfde plek. Voor nu dus een tijdelijke stop op mijn verhalen, want dat staat dus daar op. En nee, ik heb geen back-up.(no_chears)

    Wie baalt er met me mee en waar baal jij van? (no_chears)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik baal dat ik op dit moment niet in de badkamer kan, en ik raak dingen ook altijd kwijt. Welkom in mijn wereld. -_-


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Hahaha dat is zo irritant. Ik heb de mijne ook een keer verloren.

    Ik baal dat na ren super tof weekend ik weer in een mega dip zit..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, dat is echt vreselijk klote. Ik hoop dat je hem ooit weer terug kan vinden. Om een zelfde situatie te voorkomen heb ik sinds kort one drive als extra back-up.

    Awhhh dat is zoo stom! Ik had dat ook een aantal dagen terug. Echt vreselijk


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zou m'n usb echt niet kwijtwillen.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Schouwer schreef:
    Ik zou m'n usb echt niet kwijtwillen.D':

    Nee haha ik ook niet. In al die jaren ben ik hemnog nooit kwijtgeraakt. Ik snap echt niet waar dat ding kan zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nu wil ik echt een Quizlet zoekactie organiseren in jou huis.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nu wil ik echt een Quizlet zoekactie organiseren in jou huis.:')


    Haha, zou wel een originele meeting zijn. Xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh bah, dat is vervelend, zeker als er zulke belangrijke dingen op staan. Ik zou er niet aan moeten denken dat kwijt te raken. D: Ik hoop dat je hem nog terugvindt!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben mijn usb echt altijd kwijt maar gelukkig vind ik m ook altijd weer. (:

    Maar hopelijk vindt je m toch nog ergens in de buurt! Je hebt m toch niet nog in je pc laten zitten eh? (;

    Ik baal dat ik een jurkje niet heb gekocht lol. Maar och. Kom ik wel overheen xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shitty... Als je hem vindt, zou ik meteen een back-up op een cloud storage maken :o
    Ik heb dingen die ik niet kwijt wil echt op mijn Google Drive, OneDrive én github staan. En dan nog op mijn pc zelf :p USB gebruik ik al jaren niet meer om juist die reden.

    En ik baal van die programmeeropdracht die ik om 23:59 moet inleveren (ik heb nog geen line code geschreven)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Er is niets zo erg als dingen niet vinden. Ik leef met je mee :c


    I wanna be a wizard!

    Dat is de reden dat ik alles naar mezelf mail en niet op een USB zet, al heb ik een hele cute van Tom&Jerry.

    Toen ik in de 2e zat, is m'n zusje op m'n USB-stick gaan staan. Daar stond m'n hele leven op, van toen ik 6 was en kleine verhaaltjes schreef tot m'n boekverslagen die ik de dag erna moest inleveren en helemaal opnieuw moest maken.

    USB was niet meer te redden meh. I know how you feel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik baal voor jou, dat is echt ontzettend vervelend!

    Verder baal ik omdat school het ineens flikt om in de laatste weken, voor de laatste toetsweek, eens even leuk 4 verslagen op te geven... How do you fuxking dare, school...?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.