• Project C


    Praattopic

    •••
    Rollen
    •••
    •Ivagianen• Vol!
    - Dokter •Finnian Alexis Kanalan•8• BlondieBrownie
    - Expert in flora en fauna •Foy Eos•5• DreamerN
    - Krijger •Freyde Lockless•7• Frodo
    - Assasin •Isabelle Rose Jackson•2• Ortuexsy

    •Namheriden• Vol!
    - Dokter •Daemon Vorsakko Veltheon•6• Hunterson
    - Expert in flora en fauna •Norah Paisley Watson•5• Miall
    - Krijger •Ohtar Yaule•3• WingedHussar
    - Assasin •Morrigan Nealie Darrow•5• Punkish

    •Elegiden• Vol!
    - Dokter •Arantxa Costanza•2• vrykolakas
    - Expert in flora en fauna •Rom Avran Argentum •7• IJsvogel
    - Krijger •Dwyn•2• AiLaikHeda
    - Assasin •Lilithir Nerifas•1• MrsNobody

    •Thraverianen• Vol!
    - Dokter •Aeryn Siphonei Wayland •6• HarleyQuinnx
    - Expert in flora en fauna •Siyan Emansal•8• Meruul
    - Krijger •Gereserveerd• BlondieBrownie
    - Assasin •Volpe Astuta•6• Daisy_Evans
    •Bewoners van Cavenia• (Tijdelijke stop op Vrouwen)
    - Flyxir •Amaliya Salomea •1• Polovina
    - Tel Marvir •April Morele Coat •3• vrykolakas
    - Tel Marvir •Julia Ciall •2• Grimmlove
    - Hatiss •Anwell Murtagh Lister •6• Punkish
    - Hatiss •Avan Jace Kaplan •7• HarleyQuinnx

    •••
    Regels
    •••
    • Probeer minstens één keer per week te antwoorden, als dit voor een reden niet zou kunnen, gelieve dan een berichtje te sturen. Als je in twee weken niet hebt gereageerd, dan krijg je een waarschuwing.
    • Minstens 100 woorden alsjeblief.
    • Geen geruzie tussen gebruikers, gebeurt dit immers wel dan krijgen beiden een waarschuwing.
    • Variaties in persoonlijkheden zijn welkom, Mary Sue’s / Gary Stu’s vliegen buiten. (;
    • Je bestuurt enkel je eigen personage(s)
    • Twee personages per persoon is het maximum, en één daarvan moet een bewoner van Cavenia zijn.
    • Na drie waarschuwingen kan het zijn dat je uit het RPG wordt gezet.
    • Ik ben de topicleider en maak de nieuwe topics aan.
    • Verder heb ik dit idee helemaal zelf uitgedacht en zou ik graag hebben dat niemand mijn idee steelt. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 15:49 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Hihi, nu voel ik me toch een beetje aangesproken... Nog een snel vraagje, kennen de verschillende volkeren elkaar, aangezien de manier van reizen zoveel op elkaar lijkt, of weten ze niet van de andere planeten af? Ik bedoel dus niet zozeer persoonlijk kennen, want dat moet wel erg toevallig zijn, maar dus... van hun soorten afweten.


    Life's weird

    Ik vind het maar vervelend om iedere keer een foto van mijn personage erbij te zetten - daar is immers het rollentopic voor. Excuseer dus als mijn posts een beetje droog overkomen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik schrijf alleen mijn naam erbij, dus de mijne is nog droger. Sorry als dat niet de bedoeling is, dit is mijn eerste keer hier. Als ik even het beroep en zo erbij moet zetten, dan verander ik het wel.

    Edit
    Nog sorry voor de grote lappen tekst... Ik denk dat de komende stukken wel minder lang worden. Ik begin gewoon te schrijven en blijkbaar komt er meer uit dan ik dacht... Hetgene wat direct tegen personages gezegd of gedaan wordt, heb ik nu underlined... voor zover dat een werkwoord is... Ik dacht dat er geen maximum was, toch?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 10:13 ]


    Life's weird

    Meruul schreef:
    Ik schrijf alleen mijn naam erbij, dus de mijne is nog droger. Sorry als dat niet de bedoeling is, dit is mijn eerste keer hier. Als ik even het beroep en zo erbij moet zetten, dan verander ik het wel.

    Edit
    Nog sorry voor de grote lappen tekst... Ik denk dat de komende stukken wel minder lang worden. Ik begin gewoon te schrijven en blijkbaar komt er meer uit dan ik dacht... Hetgene wat direct tegen personages gezegd of gedaan wordt, heb ik nu underlined... voor zover dat een werkwoord is... Ik dacht dat er geen maximum was, toch?


    Nope, geen maximum, don't worry ;3
    En het is misschien wel wat handig als je zegt welk ras je personage is, de functie en waar hij zich op dit moment bevindt. Gewoon, voor de duidelijkheid (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik zal vanavond mijn eerste post plaatsen, nadat ik mijn rol nog weer wat verder uitgewerkt heb. Heb door de vakantie eindelijk weer tijd om alles een beetje wat beter op een rijtje te krijgen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zal vanavond mijn eerste post plaatsen, nadat ik mijn rol nog weer wat verder uitgewerkt heb. Heb door de vakantie eindelijk weer tijd om alles een beetje wat beter op een rijtje te krijgen.


    Super! (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Bij mij kan het wel even duren. Ik ben de oplader van mijn laptop kwijt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb mijn personage nog weer wat uitgebreid. (:

    EDIT:

    Hehe, het is me eindelijk gelukt om een post te plaatsen xD

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 17:44 ]


    Credendo Vides

    Yay! Ik vind Foy echt cool! ^^ Ik denk dat mijn personage hem gaat observeren als ze elkaar ontmoeten.

    Edit
    Er werd gezegd dat het wel de bedoeling is om elke week te reageren... wat betekent dat je ongeveer tot zondag hebt? En na twee weken krijg je een waarschuwing. Blijft het daar eigenlijk bij of... o, het kan dan zijn dat je naar drie keer uit het spel wordt gezet... Sorry, die regel was ik al vergeten. Daar heb ik zelf al antwoord op gevonden. Maar zoals ik, mijn personage kan nu eigenlijk nog niets, omdat er verder maar eentje uit mijn groep wakker is en die nog even niet kan reageren. Nu verwacht ik eigenlijk wel dat er binnen twee weken een reactie kan komen, maar ben ik dan min of meer verplicht om na die tijd maar gewoon weg te gaan en mijn personage naar andere mensen te sturen? Want dat is eigenlijk niet echt iets wat direct heel erg bij hem past, om zomaar mensen achter te laten... Of ligt het aan de situatie en kan er nog overlegd worden? Want ik neem wel aan dat mensen na twee of drie weken zelf ook al niet heel enthousiast meer zijn en misschien niets meer gaan schrijven en dan kan de rol misschien sowieso uitgeschreven worden. Maar het kan ook weer een hele andere reden hebben, en dan ben ik best bereid om langer te wachten, mocht het echt niet anders kunnen...
    Ik denk wel dat zo'n situatie gewoon opgelost kan worden en dat dit gewoon een opstartprobleem is, maar aangezien ik deze week eigenlijk nog iets zou 'moeten' schrijven, ben ik wel benieuwd naar wat er zou gebeuren.

    Volgens mij is het een beetje een onsamenhangend verhaal geworden, maar ik hoop dat je het een beetje snapt... En anders, vraag gerust.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 22:30 ]


    Life's weird

    Goed dat je de vraag stelt, als je personage een post heeft geschreven en de ander heeft nog niet geantwoord dan kun je inderdaad niks doen, en daar houd ik dan ook rekening mee ;) De waarschuwing zal dan gaan naar diegene die de hele week niet heeft geantwoord. Aan het einde van deze week deel ik trouwens waarschuwingen uit, dus vergeet niet te posten!
    Ps; ik ben voor een onbepaalde tijd mijn wifi kwijt, ik zit nu op mobiele data dus ik zal niet altijd even snel kunnen antwoorden ;(


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Hele week geen tijd gehad wegens ziek zijn en totaal geen fut hebben. Ik heb meerdere RPG links laten liggen hierdoor.
    Echter voel ik het niet meer voor deze RPG dus bij deze schrijf ik mij ook uit, gezien ik ook al moeite had met mijn personage die ook nog niet eens af is.
    Bye


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb deze hele week niet kunnen posten omdat ik best wel ziek was en niet eraan toe kwam om bij elke RPG een post te schrijven. Ik probeer zondag of anders maandag te schrijven. (Iemand die Amaliya kan bezoeken zou wel leuk zijn trouwens)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Ik heb deze hele week niet kunnen posten omdat ik best wel ziek was en niet eraan toe kwam om bij elke RPG een post te schrijven. Ik probeer zondag of anders maandag te schrijven. (Iemand die Amaliya kan bezoeken zou wel leuk zijn trouwens)

    Oké, bedankt om het te laten weten! (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Windigo schreef:
    Hele week geen tijd gehad wegens ziek zijn en totaal geen fut hebben. Ik heb meerdere RPG links laten liggen hierdoor.
    Echter voel ik het niet meer voor deze RPG dus bij deze schrijf ik mij ook uit, gezien ik ook al moeite had met mijn personage die ook nog niet eens af is.
    Bye


    Jammer ): Maar dan zouden we jou personage dood moeten laten gaan of iemand hem over laten nemen.


    Credendo Vides

    Misschien kan hij de reis niet overleefd hebben, of de rol kan weer open?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 16:54 ]


    Life's weird