• Project C


    Praattopic

    •••
    Rollen
    •••
    •Ivagianen• Vol!
    - Dokter •Finnian Alexis Kanalan•8• BlondieBrownie
    - Expert in flora en fauna •Foy Eos•5• DreamerN
    - Krijger •Freyde Lockless•7• Frodo
    - Assasin •Isabelle Rose Jackson•2• Ortuexsy

    •Namheriden• Vol!
    - Dokter •Daemon Vorsakko Veltheon•6• Hunterson
    - Expert in flora en fauna •Norah Paisley Watson•5• Miall
    - Krijger •Ohtar Yaule•3• WingedHussar
    - Assasin •Morrigan Nealie Darrow•5• Punkish

    •Elegiden• Vol!
    - Dokter •Arantxa Costanza•2• vrykolakas
    - Expert in flora en fauna •Rom Avran Argentum •7• IJsvogel
    - Krijger •Dwyn•2• AiLaikHeda
    - Assasin •Lilithir Nerifas•1• MrsNobody

    •Thraverianen• Vol!
    - Dokter •Aeryn Siphonei Wayland •6• HarleyQuinnx
    - Expert in flora en fauna •Siyan Emansal•8• Meruul
    - Krijger •Gereserveerd• BlondieBrownie
    - Assasin •Volpe Astuta•6• Daisy_Evans
    •Bewoners van Cavenia• (Tijdelijke stop op Vrouwen)
    - Flyxir •Amaliya Salomea •1• Polovina
    - Tel Marvir •April Morele Coat •3• vrykolakas
    - Tel Marvir •Julia Ciall •2• Grimmlove
    - Hatiss •Anwell Murtagh Lister •6• Punkish
    - Hatiss •Avan Jace Kaplan •7• HarleyQuinnx

    •••
    Regels
    •••
    • Probeer minstens één keer per week te antwoorden, als dit voor een reden niet zou kunnen, gelieve dan een berichtje te sturen. Als je in twee weken niet hebt gereageerd, dan krijg je een waarschuwing.
    • Minstens 100 woorden alsjeblief.
    • Geen geruzie tussen gebruikers, gebeurt dit immers wel dan krijgen beiden een waarschuwing.
    • Variaties in persoonlijkheden zijn welkom, Mary Sue’s / Gary Stu’s vliegen buiten. (;
    • Je bestuurt enkel je eigen personage(s)
    • Twee personages per persoon is het maximum, en één daarvan moet een bewoner van Cavenia zijn.
    • Na drie waarschuwingen kan het zijn dat je uit het RPG wordt gezet.
    • Ik ben de topicleider en maak de nieuwe topics aan.
    • Verder heb ik dit idee helemaal zelf uitgedacht en zou ik graag hebben dat niemand mijn idee steelt. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 15:49 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    @Frodo en Miall: ik ben het hele weekend zo goed als onbeschikbaar (babysitten, ugh), maar ik zal proberem te brainstormen als ik tijd heb!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga zometeen even een stukje schrijven :D
    Avi zorgt er wel voor dat ik inspiratie krijg c:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh, misschien nog even handig om te weten dat alle assasins hun functie in het team mogen verzinnen. Zo kunnen ze een tweede krijger zijn, een scout, een jager, enz. Zolang niemand hun echte functie maar te weten komt. (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik weet dat het best vreemd en niet logisch is, maar is het goed als mijn personage per ongeluk zijn pad in zijn tas heeft mee weten te nemen, die erg gehecht is aan hem? Ik dacht, aangezien mensen ook vaak dieren meesmokkelen in vliegtuigen... En dit dier komt van dezelfde planeet, dus misschien dat hij ook heel lang kan overleven zonder voedsel. Ik wilde het toch even vragen voor ik het meteen in mijn stukje verwerk en het te onrealistisch is... Ik vond het namelijk zo'n leuk idee.


    Life's weird

    @ Meruul, ik laat het toe, maar dan gaat er voedsel in de tas hebben gezeten (zodat we het een beetje realistisch houden) + het feit dat de pad heel verzwakt is. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Yay!
    Eh... er werd gezegd dat de dieren een raar uiterlijk mogen hebben. Is het goed als het dier van kleur kan veranderen en het lijkt alsof hij mensen snapt? Hé, als we toch vreemd bezig zijn...


    Life's weird

    Meruul schreef:
    Yay!
    Eh... er werd gezegd dat de dieren een raar uiterlijk mogen hebben. Is het goed als het dier van kleur kan veranderen en het lijkt alsof hij mensen snapt? Hé, als we toch vreemd bezig zijn...


    Enkel de dieren die afkomstig zijn uit Cavenia, daarom ga ik je moeten vragen dat je pad slechts één kleur heeft. (Je bent vrij om te kiezen dewelke). (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik wist niet of het de bedoeling was maar ik heb geschreven dat Isabelle ook een aantal wapens mee heeft gesmokkeld in het schip, dat mag toch wel als assasin?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Ik wist niet of het de bedoeling was maar ik heb geschreven dat Isabelle ook een aantal wapens mee heeft gesmokkeld in het schip, dat mag toch wel als assasin?


    Jup, dat mag inderdaad.(:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    O, ik snap het. Is het wel mogelijk dat hij doorzichtig is, maar als hij bijna dood is donker, bijna zwart wordt? Ik heb namelijk geschreven dat hij steeds lichter wordt. Al kan ik dat natuurlijk nog makkelijk aanpassen.
    Edit
    Volgens mij wordt mijn post een beetje lang... Ach ja. Mag ik al reageren of pas als mijn personage is goedgekeurd? Als het goed is, staat hij in het goede topic.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 17:47 ]


    Life's weird

    Meruul schreef:
    O, ik snap het. Is het wel mogelijk dat hij doorzichtig is, maar als hij bijna dood is donker, bijna zwart wordt? Ik heb namelijk geschreven dat hij steeds lichter wordt. Al kan ik dat natuurlijk nog makkelijk aanpassen.
    Edit
    Volgens mij wordt mijn post een beetje lang... Ach ja. Mag ik al reageren of pas als mijn personage is goedgekeurd? Als het goed is, staat hij in het goede topic.


    Je personage is goedgekeurd, en vooruit dan maar, je krijgt mijn toestemming (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Yay! Top! Je mag ook best zeggen als je het liever niet hebt. Ik heb het zo veranderd.

    Edit
    Ik hou van de schattige plaatjes bij het speeltopic!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 20:56 ]


    Life's weird

    @ Meruul, haha thanks ;3

    Remindertje; minstens 1 keer per week in het speelttopic posten hé lieverds! (Geen druk, jullie hebben nog tem zondag) (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Jaaa, ik heb genoeg ideeën voor Siyan nu, dus laat hem even lekker ongemakkelijk zijn met zijn 'grote dierengeheim' ^^


    Life's weird

    Ik heb morgen tijd (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.