• Project C


    Praattopic

    •••
    Rollen
    •••
    •Ivagianen• Vol!
    - Dokter •Finnian Alexis Kanalan•8• BlondieBrownie
    - Expert in flora en fauna •Foy Eos•5• DreamerN
    - Krijger •Freyde Lockless•7• Frodo
    - Assasin •Isabelle Rose Jackson•2• Ortuexsy

    •Namheriden• Vol!
    - Dokter •Daemon Vorsakko Veltheon•6• Hunterson
    - Expert in flora en fauna •Norah Paisley Watson•5• Miall
    - Krijger •Ohtar Yaule•3• WingedHussar
    - Assasin •Morrigan Nealie Darrow•5• Punkish

    •Elegiden• Vol!
    - Dokter •Arantxa Costanza•2• vrykolakas
    - Expert in flora en fauna •Rom Avran Argentum •7• IJsvogel
    - Krijger •Dwyn•2• AiLaikHeda
    - Assasin •Lilithir Nerifas•1• MrsNobody

    •Thraverianen• Vol!
    - Dokter •Aeryn Siphonei Wayland •6• HarleyQuinnx
    - Expert in flora en fauna •Siyan Emansal•8• Meruul
    - Krijger •Gereserveerd• BlondieBrownie
    - Assasin •Volpe Astuta•6• Daisy_Evans
    •Bewoners van Cavenia• (Tijdelijke stop op Vrouwen)
    - Flyxir •Amaliya Salomea •1• Polovina
    - Tel Marvir •April Morele Coat •3• vrykolakas
    - Tel Marvir •Julia Ciall •2• Grimmlove
    - Hatiss •Anwell Murtagh Lister •6• Punkish
    - Hatiss •Avan Jace Kaplan •7• HarleyQuinnx

    •••
    Regels
    •••
    • Probeer minstens één keer per week te antwoorden, als dit voor een reden niet zou kunnen, gelieve dan een berichtje te sturen. Als je in twee weken niet hebt gereageerd, dan krijg je een waarschuwing.
    • Minstens 100 woorden alsjeblief.
    • Geen geruzie tussen gebruikers, gebeurt dit immers wel dan krijgen beiden een waarschuwing.
    • Variaties in persoonlijkheden zijn welkom, Mary Sue’s / Gary Stu’s vliegen buiten. (;
    • Je bestuurt enkel je eigen personage(s)
    • Twee personages per persoon is het maximum, en één daarvan moet een bewoner van Cavenia zijn.
    • Na drie waarschuwingen kan het zijn dat je uit het RPG wordt gezet.
    • Ik ben de topicleider en maak de nieuwe topics aan.
    • Verder heb ik dit idee helemaal zelf uitgedacht en zou ik graag hebben dat niemand mijn idee steelt. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 15:49 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    I know... Als er zonder reactie na zondag nog niet is gereageerd, gaat mijn personage gewoon alleen weg, als enige van zijn soort. Ik zou zondag gewoon waarschuwingen uitdelen, als ik jou was... Misschien helpt dat.


    Life's weird

    Hunterson schreef:
    Ik had graag nog gewacht op reactie van Norah, maar als die er echt niet meer zou komen, dan wil ik wel gewoon verdergaan met de andere Namheriden hoor (:


    Oh, het was niet echt voor jou bedoelt hoor, jij hebt mij tenminste iets laten weten (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Sorry, ppl! Ik hoop dat ik binnenkort wat kan posten, maar ik moet toegeven dat ik weinig inspiratie meer heb voor deze RPG :C


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zweer het je dat dat terug goedkomt vanaf je iets hebt kunnen neerzetten, werkt bijna altijd bij mij (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nou, werd er bij jou iets direct tegen jouw personage gezegd? Meestal werkt het bij mij dat ik gewoon ga schrijven vanuit dat oogpunt en wel zie waar ik kom.... 100 woorden heb je echt zo! En dit is denk ik ook om tips te vragen, dus doe dat vooral! ^^ En bij mij helpt het om te bedenken dat dit geen verhaal is maar een RPG en dat het dus niet perfect hoeft te zijn.
    Lukt het wel om een reactie te bedenken als jouw personage iets gevraagd wordt? Misschien zou je desnoods de stukjes waarop gereageerd moet worden hier neerzetten, zodat we kunnen meedenken. Maar misschien heb ik makkelijk praten, ik heb bijna altijd wel inspiratie... En Norah is zo'n leuk personage, daar wil mijn personage echt wel eens mee kunnen kletsen!
    Misschien een idee om hier lijstjes te maken over onze personages of om situaties te schetsen waarop ze moeten reageren... Gewoon even een spontaan idee om de personages beter te leren kennen. Als het niet de bedoeling is of als mensen dat liever niet doen, geen probleem!
    Ik zou even een voorbeeld noemen.
    Spannendste moment. "Dat is wel het moment dat ik de koker binnenging en het moment dat ik wakker werd. Ik heb wel wat gereisd en ontdekt, maar verder heb ik nog niet hele spannende dingen gedaan."
    Reactie op een onbekend wezen. "Het ligt er een beetje aan wie of wat het is. Dieren zou ik vooral interessant vinden en observeren. Mensachtigen, dat ligt aan hun reactie. Als de persoon vijandig zou doen, zou ik ze met rust laten en misschien mezelf verdedigen. Als het een rustig en vredelievend wezen is, zou ik er meer van willen weten en een gesprek willen aangaan. Maar voor zover ik weet, zijn wij de enige mensachtige wezens daar. Hoe moet ik het uitleggen als ik moet zeggen dat we hun land willen koloniseren..."

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 10:41 ]


    Life's weird

    Ik heb echt zoveel last van writer's block de laatste tijd. Maar ik zal vanavond nog posten!
    Sorry dat het zo lang duurde :')

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 19:08 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    @DreamerN, ik vind je personage echt geweldig haha :'D wil je wachten op Isabelle of schrijf ik al een postje?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    We zijn van de Foy fanclub! ^^
    Ik ga nu gewoon maar afgeleid raken en weggaan, ook al is dat niet helemaal iets voor mijn personage.... Het wachten op mijn soortgenoten duurt nu wel erg lang. Als ze wel graag willen reageren, ik heb nog niets geschreven, maar ik hoop morgen wel wat te posten, dus dan moet je voor die tijd het maar aangeven. Hoe zit de wereld in elkaar daar? Zit Hatiss in het midden en kan ik beide kanten op? Want ik was van plan om uit te komen in de bergen... Kan dat of moet ik dan eigenlijk eerst het regenwoud over?


    Life's weird

    Yo, Namheriden, wordt eens wakker, ik wacht op jullie :')

    WingedHussar ---> Maethor btw

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 16:24 ]


    Stenenlikker

    Blij dat het hier weer een beetje wakker wordt (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Maethor schreef:
    Yo, Namheriden, wordt eens wakker, ik wacht op jullie :')

    WingedHussar ---> Maethor btw


    Same


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meruul schreef:
    Hoe zit de wereld in elkaar daar? Zit Hatiss in het midden en kan ik beide kanten op? Want ik was van plan om uit te komen in de bergen... Kan dat of moet ik dan eigenlijk eerst het regenwoud over?

    Dat moet ik nog wel even weten. Misschien is het niet echt heel belangrijk, maar toch... En hoever is het ongeveer lopen naar het andere gebied? Niemand reageert bij het gebied waar mijn personage is, maar als het dagen lopen is, is het een beetje onrealistisch als de rest net kennismaakt en mijn personage er al bij kan staan... Maar misschien denk ik te moeilijk.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:28 ]


    Life's weird

    Meruul schreef:
    (...)
    Dat moet ik nog wel even weten. Misschien is het niet echt heel belangrijk, maar toch... En hoever is het ongeveer lopen naar het andere gebied? Niemand reageert bij het gebied waar mijn personage is, maar als het dagen lopen is, is het een beetje onrealistisch als de rest net kennismaakt en mijn personage er al bij kan staan... Maar misschien denk ik te moeilijk.


    Oh sorry, moet ik overkeken hebben, het is makkelijker a je de drie gebieden opstelt zoals op de volgende afbeelding, met de lijnen die naar het midden lopen de bergen. De bergen scheiden elk gebied van elkaar. Men moet er dus eerst doortrekken om in een ander gebied uit te komen.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Wel, mijn groep bevind zich toch in het berggebied(?) Maar hoe lang duren de tochten ongeveer?

    En haha, ik weet niet hoe Foy zal reageren als hij opeens een fanclub heeft. xD


    Credendo Vides

    BELANGERIJK!

    Ik heb nog zitten denken, zou het niet handiger zijn moesten de Thraverianen en de Eligiden zich op een bepaalde manier snel herenigen. De Thraverianen zijn maar met twee en de Elegiden ook. Als jullie hiermee akkoord gaan, bedenk ik wel iets om die vlug tezamen te krijgen. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall