• Hoi!

    Vandaag ben ik gelukkig vrij van school, dus wat mij betreft mag het lekker de hele ochtend en middag onweren en regenen, ghehe. Ik vind het oprecht vervelend voor iedereen die naar zn werk moest, ik zit gelukkig lekker thuis te leren.

    Alleen vanavond moet ik wel op pad, ik heb namelijk een nieuwe hobby/sport: dansen. En laat ik nou net moeten reizen als er onweer en regen over deze regio trekt. Vanochtend schampte het mijn woonplaats nog net, er waren alleen wat spetters. Nu ik naar buiten moet gaat er volgens verwachting kei veel water vallen en het gaat onweren D:

    Iemand anders nog last gehad van onweer, of moet iemand vanavond nog buiten zijn?

    Nou ja, er valt altijd meer regen naast je dan op je! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zit momenteel in de trein naar huis. Heb op de heenweg het onweer en de stortbuien net gemist en toen ik een half uur geleden in Nijmegen op de trein terug stapte, begon het daar ook precies net te onweren :) flink veel geluk dus.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Danseeeenn <3
    Aiii, poor youu :c Ik hoop echt dat je een beetje droog blijft joh!

    Ik zat een keer op een zeilboot, 's avonds, en de haven was nog een uur varen. We hadden een klein markieten plekje (heeeel klein haventje, gratis en vaak ondiep) en daar lag nog één andere boot. Er waren geen hoge bomen, onze mast was het allerhoogst. En het onweerde recht boven ons.
    Dat. Was. Dood. Eng.
    We kregen één keer een vonk binnen, toen zat de schrik er wel flink in :0


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik hoop voor je dat het niet al te erg gaat regenen. Nat worden is nooit leuk :')
    Het gaat hier onweren en regenen wanneer ik autorijlessen heb :c. (Ik heb nog nooit gereden in zwaar regen + onweer)


    Seasons will change, but I shall remain

    Ooh brr. Ik vind onweer echt vreselijk, al helemaal als ik buiten ben. Hier gelukkig nog niets!


    Every villain is a hero in his own mind.

    In o.a. de provincie utrecht is het al code oranje tussen 17:00 en 22:00 uur D:

    Krull schreef:
    In o.a. de provincie utrecht is het al code oranje tussen 17:00 en 22:00 uur D:


    Ja ik zat net te kijken en nu vind ik het toch ook wat minder leuk ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Krull schreef:
    In o.a. de provincie utrecht is het al code oranje tussen 17:00 en 22:00 uur D:


    Nou Emma, hier is 't nog droog hoor! We hebben zelfs droog weer gehad bij gym, lekker op de sportvelden ew


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ah, dat is vervelend. :c Zorg dat je veilig blijft!

    Hier in Groningen schijnt de zon nog, maar ik hoef sowieso nergens heen, dus voor mij maakt het niet veel uit. De hond is er wel heel blij mee, want die ligt al de hele dag buiten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laat je het ons weten als je veilig en wel (en hopelijk niet té doorweekt) thuis bent? ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    Laat je het ons weten als je veilig en wel (en hopelijk niet té doorweekt) thuis bent? ^^

    Is goed, Froukje(?)!

    Krull schreef:
    In o.a. de provincie utrecht is het al code oranje tussen 17:00 en 22:00 uur D:

    O, klinkt gezellig D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Als ik ergens een gruwelijke schijthekel aan heb is het wel regen. En laat het nu net de hele dag al regenen. Onweer vind ik niet zo erg though. Wel uitkijken dat ik dan niet toevallig onder de douche sta :') Het heeft vanochtend én vanavond in Nijmegen al geonweerd, 't gaat echt lekker.


    Slightly drunk.

    Krull schreef:
    (...)
    Is goed, Froukje(?)!


    Yes, it is me :'D
    Ah fijn <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vikings schreef:
    Ooh brr. Ik vind onweer echt vreselijk, al helemaal als ik buiten ben. Hier gelukkig nog niets!


    26 - 02 - '16