• Hoi!

    Vandaag ben ik gelukkig vrij van school, dus wat mij betreft mag het lekker de hele ochtend en middag onweren en regenen, ghehe. Ik vind het oprecht vervelend voor iedereen die naar zn werk moest, ik zit gelukkig lekker thuis te leren.

    Alleen vanavond moet ik wel op pad, ik heb namelijk een nieuwe hobby/sport: dansen. En laat ik nou net moeten reizen als er onweer en regen over deze regio trekt. Vanochtend schampte het mijn woonplaats nog net, er waren alleen wat spetters. Nu ik naar buiten moet gaat er volgens verwachting kei veel water vallen en het gaat onweren D:

    Iemand anders nog last gehad van onweer, of moet iemand vanavond nog buiten zijn?

    Ugh hier al een hele dag onweer en echt heel erg hevige regen (regio België, kempen aka het noorden van België)

    Gelukkig moest ik vandaag niet naar buiten c:


    soul made of stardust and chaos.

    Dansen is leuk!
    Hier heeft het de hele dag ontzettend veel geregend en geonweerd. De bliksem is zelfs ingeslagen op de bovenleidingen van mijn treinstation, dus daar keek ik wel even van op. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Het is hier nu keihard aan het regenen. Succes Emma!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben aangekomen bij dansen!

    Ik ben tussen het onweren door met de hond op pad geweest.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wacht echt wanhopig op onweer, want ik sterf in deze benauwde sfeer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Code oranje hier. Ahaha, gelukkig dat de garage niet belde.
    Hoe was het afgelopen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Krull schreef:
    Ik ben aangekomen bij dansen!

    Oh gelukkig!


    No growth of the heart is ever a waste

    Krull schreef:
    Ik ben aangekomen bij dansen!


    Fijnn! Nog een beetje droog gebleven?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ja ik vind onweer heel leuk maar juist in Zuid-Holland valt het mee haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is echt vreselijk hier. Ik ben blij dat ik maar tot 6 moest werken ipv 8, nu had ik echt niet meer kunnen rijden. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is hier alweer helemaal voorbij, op wat druppels na. Straks schijnt er nog wat te komen, maar minder dan net.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    das balen! Ik moest naar school voor een gesprek en terug liep ik in de stromende regen met mijn paraplu. Heb gelijk een goede daad verricht door iemand mee te laten lopen eronder. Verder kon ik de auto mee naar mijn werk maar door het onweer waren de kinderen echt mega druk en hyperXD daar had ik meer last van dan van de regen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Code oranje hier. Ik hou van onweer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaahw. Mooi dat je veilig bent aangekomen!

    Ik had net training en toen barstte het los. Mooi van de atletiekbaan naar binnen gerend voor coresyability en me vader gebeld of me op wou komen halen :')


    take me back to the basics and the simple life