• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:48 ]


    obsessive rage

    Mt

    MT.
    Ik ben trouwens - hopelijk - bijna klaar met mijn rol. Het innerlijk is in elk geval al af, so I'm happy.


    She was always looking for more..

    MT, ik hoop vanavond nog te kunnen beginnen aan mijn rol. Heb morgen examen en vrijdag ook alweer, dus de komende dagen wordt het even druk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha ik snap jullie hoor. Daarom is er ook geen tijd voor reserveringen, want ik zou die regel zelf overtreden en dat is niet handig


    obsessive rage

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    Zo, ik heb al even een beginnetje gemaakt aan Tigerlily
    Maar over de verhaallijn. Ik had dus het idee dat een duistere kracht het eiland zo erg in gevaar bracht dat iedereen moet samenwerken. Alleen weet ik nog niet goed hoe we dat kunnen naar voren brengen. Dusss iemand een idee?
    Of gewoon een totaal ander idee waar we mee kunnen werken? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Zo, ik heb al even een beginnetje gemaakt aan Tigerlily
    Maar over de verhaallijn. Ik had dus het idee dat een duistere kracht het eiland zo erg in gevaar bracht dat iedereen moet samenwerken. Alleen weet ik nog niet goed hoe we dat kunnen naar voren brengen. Dusss iemand een idee?
    Of gewoon een totaal ander idee waar we mee kunnen werken? (:


    Nou mij leek het leuk als we zo ongeveer rond Bae's eerste tijd in Neverland speelde, heeft iemand daar ideeën bij?


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Nou mij leek het leuk als we zo ongeveer rond Bae's eerste tijd in Neverland speelde, heeft iemand daar ideeën bij?


    Misschien kun je het combineren? Dat er een vloek word uitgesproken als de Jolly Roger bij Neverland zit en dat iedereen daar gevangen zit ofzo?

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Misschien kun je het combineren? Dat er een vloek word uitgesproken als de Jolly Roger bij Neverland zit en dat iedereen daar gevangen zit ofzo?


    Mm kan wel ja. Vindt de rest dat ook leuk?


    obsessive rage

    Het lijkt me wel leuk, maar iets meer informatie zou handig zijn xD


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar iets meer informatie zou handig zijn xD
    µ
    Same


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tja die informatie weet ik zelf ook niet echt, wat had je in gedachten Lisa? (En anders kunnen we dat gewoon met z'n allen invullen)


    obsessive rage

    We kunnen misschien beginnen dat captain hook nog op zee is... En niet meteen in Neverland
    Of niet?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 8:29 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    We kunnen misschien beginnen dat captain hook nog op zee is... En niet meteen in Neverland
    Of niet?


    Op zich kan dat prima, geen probleem. Ik vind dat goed, en de andere piraten? (Met name Hook/Graham/Bryan natuurlijk)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Op zich kan dat prima, geen probleem. Ik vind dat goed, en de andere piraten? (Met name Hook/Graham/Bryan natuurlijk)


    Ik vind het goed! Alleen wat brengt hem dan toch naar Neverland?


    Do I look like Mother Teresa?