• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:48 ]


    obsessive rage

    Ik weet iets, we kunnen doen dat Peter Pan illusies maakte zodat we 'denken' dat we aangevallen worden


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lost_Girl schreef:
    Maar in Once Upon a Time hebben ze een portal nodig om bij Neverland te kunnen geraken... Of toch bij de zeeën die daarheen leiden. Dus dat ze vlak voor Neverland nog piraten tegenkomen (of bij Neverland want dat was in een post al gezegd dat ze er waren) is gewoon onlogisch.
    En het is allemaal nogal chaotisch ja. Ik heb geen idee wat er gebeurt.


    Ik heb ook geen idee en het is behoorlijk raar. Ik ga even ingrijpen, want er kunnen helemaal geen rovers zijn, en ze besturen Hook nu en dat is gewoon niet de bedoeling...


    obsessive rage

    JoSnape schreef:
    Ik weet iets, we kunnen doen dat Peter Pan illusies maakte zodat we 'denken' dat we aangevallen worden


    Ja die is logisch, ik schrijf even een stukje over Pan


    obsessive rage

    Moet ik nu mijn stuk aanpassen aangezien er een soort van voor Hook is gespeeld?


    Do I look like Mother Teresa?

    JoSnape schreef:
    Ik weet iets, we kunnen doen dat Peter Pan illusies maakte zodat we 'denken' dat we aangevallen worden


    Dit kunnen we ook doen. Of we beginnen opnieuw dat kan misschien ook nog

    Ik denk trouwens niet dat ik vandaag nog kan reageren - al gaat dit super snel en wil ik dit echt bijhouden - want ik heb morgen een SE economie. Leuk, leren, yeeyh.


    She was always looking for more..

    HeyitsGraham schreef:
    Moet ik nu mijn stuk aanpassen aangezien er een soort van voor Hook is gespeeld?

    Ik vind het eigenlijk niet omdat je het heel goed hebt opgepakt en dan gaan we op jouw stukje verder ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Saiph schreef:
    Ik denk trouwens niet dat ik vandaag nog kan reageren - al gaat dit super snel en wil ik dit echt bijhouden - want ik heb morgen een SE economie. Leuk, leren, yeeyh.


    Op zich is het geen drama, ik kan je een korte samenvatting sturen als er erg veel gepost is, ik houd het zelf ook niet allemaal bij (: Godzijdank dat ik niet in dat gevecht zit, dat zou echt vreselijk zijn want het gaat behoorlijk snel XD


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Op zich is het geen drama, ik kan je een korte samenvatting sturen als er erg veel gepost is, ik houd het zelf ook niet allemaal bij (: Godzijdank dat ik niet in dat gevecht zit, dat zou echt vreselijk zijn want het gaat behoorlijk snel XD


    Echt ik was misschien 10 min niet actief en ben meteen volgespamt! Ik snap je Ava ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Op zich is het geen drama, ik kan je een korte samenvatting sturen als er erg veel gepost is, ik houd het zelf ook niet allemaal bij (: Godzijdank dat ik niet in dat gevecht zit, dat zou echt vreselijk zijn want het gaat behoorlijk snel XD


    Nog ff en mijn schip was gekaapt xD


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    Nog ff en mijn schip was gekaapt xD


    Haha bedank Odi maar XD Anders werd de Jolly Roger een schip met niet-bestaande bemanningsleden omdat Pan daar zin in had


    obsessive rage

    Gekaapt? Door wie?
    (was verwarrend)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Gekaapt? Door wie?
    (was verwarrend)


    Illusies van Pan XD


    obsessive rage

    Ohw gekaapt door illusies hahaha wij zijn zo slim xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Zou iemand deze uitleg van een rpg begrijpen?

    This is the new kids show:

    Er komt een show voor kinderen, bedacht door een minister
    van de eerste kamer. De kinderen gaan naar een bepaalt
    eiland waar ze gaan overleven. Wat niemand wist is
    dat de kinderen op een vervloekt eiland zitten, het eiland
    zit vol oude geheimen, oude bomen en oude verhalen,
    maar ook nog altijd de oude gevaren die nooit zijn vergaan.
    En zou word het erg gevaarlijk voor de kinderen...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.