• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:48 ]


    obsessive rage

    Ik maak vandaag ergens Tigerlily af en zal dan ook eens gaan reageren (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Is goed! ^-^


    obsessive rage

    Ze is af, haha. Heeft iemand een beetje een samenvatting? Heb eerlijk gezegd niet echt fut om alles terug te lezen ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Ze is af, haha. Heeft iemand een beetje een samenvatting? Heb eerlijk gezegd niet echt fut om alles terug te lezen ;p


    De piraten zijn aangevallen door een soort "illusies" van Pan, die hij later weer heeft laten verdwijnen. Niemand is echt gewond geraakt of zo. Niet veel later heeft Odi een soort ontmoeting met ze, wordt vrienden met Megan, maar gaat later weer weg. Megan is haar achtervolgd en toen ze terug naar het schip ging is ze op de één of andere manier bewusteloos geraakt, bij Goudlokje terecht gekomen en vervolgens bij Rapunzel. (Die opeens allemaal op Neverland zijn, maar goed)
    Nu gaan de piraten, Kalea-Lily/Kallie en Odi Megan zoeken


    obsessive rage

    Hmm, ok, iemand een idee hoe ik nu het beste kan joinen?
    Zal gewoon een post schrijven over dat ze in het bos loopt ofzo en we zien wel wat we daarna doen


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De piraten zoeken Megan en zouden jou dan zo kunnen vinden?


    obsessive rage

    Dat kan, al past het meer bij mijn personage dat zij hen vindt en niet omgekeerd, haha. Ze is goed in sluipen ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dat kan ook - gezien het een vrij luidruchtig stel is ^^


    obsessive rage

    Ik meld even dat ik woensdag t/m zaterdag ochtend in Londen ben met school. Ik heb absoluut geen idee of ik internet heb en zeer waarschijnlijk heb ik helemaal geen tijd om iets te schrijven.
    En dat is eigenlijk best wel een probleem omdat ik dat ontzettend veel mis. Kan ik haar tegen die tijd niet ergens bewusteloos door laten zijn? Dat ze met haar hoofd op een steen valt - of iets originelers - en voor zaterdag helemaal out is? Anders lijkt het een beetje alsof ze overal een beetje bijstaat en niets zegt - en dat is ook niet echt Rainbow achtig.


    She was always looking for more..

    Ja opzich kan dat best, Pan kan je neerslaan omdat hij je als te oplettend ziet ofzo


    obsessive rage

    Ava? Kan als die vloek word uitgesproken Pan dan komen en zeggen dat ik bij hem hoor door een soort van brief ofzow?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Uh... Ja, maar het moet wel logisch zijn. Dat je geen ouders hebt of zo. Want het is een beetje raar als hij zomaar uit het niets naar je toe komt XD


    obsessive rage

    Ja, anders kijkt hij hoe het met mijn missie gaat...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mmm. Tot nu toe mag hij je geloof ik nog niet zo en gaat waarschijnlijk proberen gezien te worden zodat je schokt wanneer hij beweegt. Ja, hij is een etter. I know.

    EDIT: Wacht. Welke RPG bedoel je nou? Want please alleen over deze bespreken hier, ik raak nu in de war (;

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 10:41 ]


    obsessive rage

    Oh ja, ~!#~#! Dit is het verkeerde praattopic.... Sorry
    En ja als ik hem heb gezien ga ik heel veel pijn krijgen denk ik ;)
    :)
    :(
    xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]