• http://www.alatoerka.nl/2010/09/18/the-illuminati-for-dummies-%E2%80%93-deel-2/






    [left]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 19:35 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Heeft er wel mensen interesse in dat soort verhalen?

    Ik wil wel meedoen


    Save me

    Misschien komt het door jouw titel. En de afbeeldingen. Verander die maar, anders komt er echt niemand.

    floraflora schreef:
    Misschien komt het door jouw titel. En de afbeeldingen. Verander die maar, anders komt er echt niemand.


    Die hebben er niks mee te maken en die titel gebruik ik ook zo vaak, werkt altijd, dus daar ligt het echt niet aan

    Ik wil wel iemand invullen voor je denk ik ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Die hebben er niks mee te maken en die titel gebruik ik ook zo vaak, werkt altijd, dus daar ligt het echt niet aan

    Ik wil wel iemand invullen voor je denk ik ^^


    Ja ik vind het goed. iedereen mag een personage gaan maken.

    afbeelding van personage is wel verplicht.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik wil misschien rollen maken.

    Emily "Emmy" Stone
    FC: Jennifer Lawrence | 16 jaar | Populaire vriend(in)



    Leeftijd:
    16, Emmy is jarig op 17 augustus
    Uiterlijk:
    FC: Jennifer Lawrence
    Emmy is een slank meisje van rond de 1,70 lang. Ze heeft een redelijk egale huid met een tintje, een redelijk smal gezicht en een leuke lach. Ze heeft een apart gezicht dat je vrijwel meteen herkent, met blauwe ogen en blond, golvend haar tot over haar schouders.
    Meestal draagt ze lichte kleuren als wit, blauw, groen, roze, geel en andere lichte kleurtjes. Ze heeft de pest aan jurken dus meestal draagt ze broeken, omdat ze dat leuk vindt.
    Persoonlijkheid:
    Positieve eigenschappen:
    ×Eerlijk×
    ×Betrouwbaar×
    ×Loyaal×
    ×Dominant×
    ×Slim×

    Negatieve eigenschappen:
    ×Brutaal×
    ×Opvliegend×
    ×Bazig×
    ×Kan niet tegen kritiek×
    ×Koppig×
    Geschiedenis:
    Emmy heeft een hele tijd in Griekenland gewoond, tot haar tiende. Maar omdat ze tweetalig is opgevoed hoor je niet echt een zwaar accent, al hoor je het wel een heel klein beetje. Omdat haar moeder haar thuisland miste zijn ze naar (naam land waar het zich afspeelt) verhuisd.
    Daar vermaakt Emmy zich prima, ze heeft veel vrienden en is behoorlijk populair.
    Extra's:
    Emmy is verslaafd aan milkshakes.


    obsessive rage

    Sorry dat ie niet heel uitgebreid is XD


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Sorry dat ie niet heel uitgebreid is XD


    Ik vind het wel uitgebreid genoeg.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik vind het wel uitgebreid genoeg.


    Haha okay fijn, ik heb meestal namelijk vrij lange en uitgebreide berichten ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Die hebben er niks mee te maken en die titel gebruik ik ook zo vaak, werkt altijd, dus daar ligt het echt niet aan

    Ik wil wel iemand invullen voor je denk ik ^^


    ooh okey, heb je de spotlight gebruikt?

    floraflora schreef:
    (...)

    ooh okey, heb je de spotlight gebruikt?


    Nee, ik heb geen credits dus aan de titel en layout is niks mis. Ik denk dat het gewoon is dat het verhaal best zwaar is en ik heb ook expres geen slachtoffer gemaakt omdat dat voor mij pijnlijk is. Hebben wel meer mensen, ik denk dat ze het wel willen lezen maar het is gewoon een zwaar onderwerp.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Nee, ik heb geen credits dus aan de titel en layout is niks mis. Ik denk dat het gewoon is dat het verhaal best zwaar is en ik heb ook expres geen slachtoffer gemaakt omdat dat voor mij pijnlijk is. Hebben wel meer mensen, ik denk dat ze het wel willen lezen maar het is gewoon een zwaar onderwerp.


    Vinden de mensen het hier een zwaar onderwerp?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Vinden de mensen het hier een zwaar onderwerp?


    Tja weet ik niet. Maar er blijken best wat mensen gepest te zijn, ik weet het ook niet precies, maar als een verhaal niet mijn smaak is of ik het onderwerp te zwaar vind om persoonlijke redenen reageer ik meestal niet


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Tja weet ik niet. Maar er blijken best wat mensen gepest te zijn, ik weet het ook niet precies, maar als een verhaal niet mijn smaak is of ik het onderwerp te zwaar vind om persoonlijke redenen reageer ik meestal niet


    Bij mijn andere topic waar ook een rollenverdeling was over mijn verhaal over pesten, gingen de mensen wel reageren en een paar hebben zelfs een personage gemaakt.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg