• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden* van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    *De nieuwe inwoners hoeven geen vrienden of familie te zijn van de rijke heer. Het kunnen evengoed studenten zijn.

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)

    Topics.
    Praattopic
    Speeltopic
    Rollen
    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Eliza 'El' Winslow~Avalance~ nr 17
    Mayhem Calipane~Raging~ nr 13
    Daisy Joselyn Cavanaugh~xVeertje~ nr
    Raven Ariana Matthews~Canagan~ nr 97

    ~Nieuw
    Willow Sophia McAllister ~Frisk~ nr
    Kyla Flores~Velaris~ nr


    Jongens
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Jaxon Deneris ~Frisk
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~AdoreDelano~ nr 44
    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe~AdoreDelano~ nr 11
    ANTI

    ~Nieuw
    Blake Martínez~Avalance~ nr 15


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 20:50 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een oud meisje en een nieuwe jongen?


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Mag ik een oud meisje en een nieuwe jongen?

    Sure!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oud meisje graag. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, ik heb me vergist in de geslachten (x Mag ik het omwisselen? Een oude jongen en een nieuw meisje dus?


    Mhm?

    Alweer?? ;p
    Mag ik gewoon mijn oude rollen weer? [A]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een nieuw meisje (FC Cintia Dicker) en een oude jongen (FC André Hamann)?


    tya

    Mag ik een oud meisje? ;3
    En het is niet persee nodig dat ze enkel feesten toch? Ze kunnen toch ook gewoon studeren en zo?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    AdoreDelano schreef:
    Alweer?? ;p
    Mag ik gewoon mijn oude rollen weer? [A]

    Vierde keer goede keer ;p Even kijken welke rollen je allemaal had.

    @xVeertje: Dat is zeker niet nodig hoor! Het is gewoon dat het merendeel van de bewoners vrij 'los' zijn, maar je personage kan even goed een studente zijn die er woont omdat de huur laag is.

    Normaal gezien staat iedereen erbij!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik wilde het opzoeken, maar Zie dat je het al gevonden heb. Zal ze vanavond nog even hier dumpen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avalance schreef:
    (...)
    Vierde keer goede keer ;p Even kijken welke rollen je allemaal had.

    @xVeertje: Dat is zeker niet nodig hoor! Het is gewoon dat het merendeel van de bewoners vrij 'los' zijn, maar je personage kan even goed een studente zijn die er woont omdat de huur laag is.

    Normaal gezien staat iedereen erbij!


    Ah okee!
    Ik sta er nog niet bij :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Sorry jongens ik trek me terug, het gaat uiteindelijk nog te veel zijn voor me denk ik ^^


    tya

    Zou ik een oud meisje mogen en hiervoor mijn oude rol van deze rpg mogen gebruiken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MAYHEM CALIPANE

    ‘‘I heard you were wicked, but I am much worse’’




          • Naam



    I love it when the coffee kicks in
    and I realize what an adorable badass
    I am going to be today




    She was beautiful,
    but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful:
    something to be admired from a distance, not up close



    Mayhem Calipane
    Mee—hem Calie—panie

    Mayhem is naar niets en niemand vernoemd; haar moeder heeft de naam gekozen omdat ze een aparte naam wilde. De betekenis erachter is chaos of gewelddadig, iets wat eigenlijk vrij toepasselijk is op de jongedame zelf. Als afkorting gebruikt men simpelweg May. Haar achternaam wordt vrijwel nooit correct uitgesproken. Iets waar Mayhem zich mateloos aan kan ergeren. Toch is dit de naam die de meesten gebruiken, omdat ze hem grappig vinden klinken. Mayhem luistert in principe naar iedere speling van haar naam. Blondie wil ook nog wel eens gebruikt worden.


          • Leeftijd
    22, 05 — 05

          • Oude / Nieuwe Bewoner
    Oude.

    Mayhem woont al enkele jaren in de New Americana. Het is haar thuis. Voor haar een eerste, echte. Alhoewel ze niet sentimenteel zal worden over de plek, betekent het wel heel veel voor haar dat hij er is.


          • Appartement
    Mayhem woont op nummer 13; haar lievelingsgetal. Het is een bij elkaar geraapt zooitje, dat toch knus en overzichtelijk aandoet. Ze heeft hard gewerkt voor haar inboedel, en haar karakter komt heel goed terug in de plek. Ze voelt zich er thuis, onderhoud het niet altijd even goed maar wel met veel liefde. Haar lievelingsplek is de keuken, waar ze het grootste gedeelte van de tijd zit. Gedurende feestjes is de enige kamer die off—limits is, haar slaapkamer. Daar ze geen vozende mensen meer in haar schone lakens wil hebben.

    Sfeerimpressie
    Mayhem loves her lights.


          • Innerlijk
    Mayhem lijkt een zorgeloze jongedame die gaat en staat waar ze wil — terwijl dit in de realiteit niet altijd even waar is. Ze heeft nog altijd een grote worsteling met haar moeder, welke een chronisch drankprobleem heeft. Toch trekt May wel degelijk haar eigen plan, en voelt ze niets voor autoriteit. Mayhem is het gelukkig wanneer ze op eigen benen staat, met haar leven vol in de zeilen. Ze kan dan ook als een sneltrein gaan. Niets is haar te gek, qua mensen en feestjes en ervaringen. Mayhem is een levendig geval, dat niet schroomt om te zeggen wat ze denkt en waarom ze dat vindt. Wie zich niet laat afschrikken door haar harde aard, ontdekt al snel dat Mayhem naast een kort lontje en wat problemen met zichzelf, ook een hartje van goud heeft. Tegenover anderen kan ze behoorlijk vrijgevig en liefhebbend zijn. Besmeur haar vertrouwen, goede bui of haar gevoelens en je eindigt aan de verkeerde kant. En er is no coming back van Mayhem's slechte kant. Een vrij slechte eigenschap die haar bezighoud is haar geweldadigheid. Door nare gebeurtenissen uit haar verleden, aarzelt Mayhem niet haar vuisten te gebruiken in een boze bui. Sommigen zouden haar vergelijken met een tikkende tijdbom. Mensen die dicht bij haar in de buurt staan, zal ze nooit pijn willen doen. Naderhand kan ze ook vreselijk met zichzelf in zitten om wat ze doet wanneer ze het even verliest. Ze werkt er aan, eerlijk. Maar ze is ongeduldig en dat schiet niet op. Desalniettemin is Mayhem een loyale vriendin, die weet hoe ze een goede sfeer moet neerzetten en geen kwade woorden spreekt over anderen. Ze is heilig overtuigd van karma, en dus geen nodeloze agressieveling.

          • Uiterlijk
    Mayhem is een kwestie van ''laat je niet voor de gek houden door haar uiterlijk''. Doordat May is opgegroeid aan de kust, heeft ze van nature een huid die snel kleurt. Haar lokken zijn blond en van aardige lengte, welke ze zowel stijlt als krult maar ook prima wild langs haar gezicht laat hangen. Haar kaaklijn is vrij prominent, evenals haar volle lippen. De kleur van haar ogen heeft iets weg van blauwgrijs, vooral heel licht in combinatie met haar donkere wenkbrauwen. Met een lengte van 162 centimeter is Mayhem eerlijk gezegd gewoon aan de kleine kant. Zelf wijt zij dit graag aan haar drinkende moeder, en kan ze er soms wel mee lachen. Behalve wanneer mensen haar ermee proberen te pesten. Naast klein is Mayhem namelijk redelijk gespierd. Door haar kick box trainingen (een poging tot het kwijtraken van haar bozigheid) is ze bepaald niet lichtgewicht. Haar vormen zijn in proportie, en duidelijk aanwezig. Je zult haar veelal treffen in comfortabele kleding, met niet al te gekke vormen of printen. Ze houdt wel van een beetje basic.

          • Geschiedenis
    Father • Rascall Calipane // 42 † (20)
    Mother • Cora Bowski // 40


    Mayhem's achtergrond is niet iets waar je haar ooit over zult horen praten. Niet zonder goede reden, uiteraard. Haar moeder was een tienermoeder, en al alcoholist toen Mayhem verwekt werd. Haar vader heeft ze nooit heeft gekend aangezien hij overleed aan een overdosis op zijn twintigste. Voor zover May zich dat kan herinneren, werd ze in haar jonge jaren heen en weer getrokken tussen haar chaotische, emotioneel instabiele moeder en haar grootouders. Toen ze acht werd, kregen deze de tijdelijke voogdij over Mayhem. Daardoor heeft ze enigszins een stabiele basis gekregen. Toen ze twaalf werd, won haar moeder de voogdij terug en verhuisde Mayhem tegen haar wil in naar de andere kant van het land. Hierdoor begon ze te rebelleren, voor zichzelf te zorgen, met de verkeerde mensen op te trekken; haar moeder was altijd dronken en weg of onderweg met een nieuwe vlam. Toen ze veertien werd, is het berg afwaarts gegaan. Haar moeder begon May te slaan, probeerde haar op te sluiten en te laten stelen. Toen het heel erg uit de hand begon te lopen, is Mayhem uit huis gegaan. Er zijn mensen geweest die enigszins voor haar uitkeken en een slaapplek aanboden tot ze in de New Americana terecht kwam, en als serveerster kon werken. Mayhem is heel erg getraumatiseerd door haar verleden, en kan ook totaal niet omgaan met lamme mensen. Ook al drinkt ze zelf wel.


          • Extra
    Likes

    Feesten, seks, lichtjes, snoep, katten, concerten, vanille
    Dislikes

    Alcoholisten, haar moeder, eenzaamheid, serveren, koken, drugs

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 17:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Velaris schreef:
    Zou ik een oud meisje mogen en hiervoor mijn oude rol van deze rpg mogen gebruiken?

    Sure! Welke rol had je?

    Poshlost: Ah, spijtig!

    xVeertje: Whoops sorry, ik zet je er meteen bij!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Sure! Welke rol had je?

    Poshlost: Ah, spijtig!

    xVeertje: Whoops sorry, ik zet je er meteen bij!


    Cataleya something something. Ik weet de andere namen zo niet meer haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered