• Ik adviseer je deze video te kijken. ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Nouja, eerlijk is eerlijk: ik zou mijn verhaal niet willen gaan aanpassen omdat een ander het dan leuker vindt. Ik schrijf een verhaal altijd voor mezelf in de eerste instantie. Ik schrijf het omdat ik het zie als een verhaal wat ik zelf graag zou willen lezen. En als dat dan niet gepubliceerd wordt omdat een ander het er niet mee eens is... tja dan houdt het op? Althans, zo kijk ik er naar.
    En zij is ook afgewezen geweest. Zij heeft ook haar best moeten doen. Het komt niemand zomaar aanwaaien natuurlijk.

    Ennnnn uiteindelijk denk ik bij mezelf; je moet er niet te diep op ingaan. Ik vind deze video echt een boost voor als het je even tegenzit en je denkt dat je niet vooruit komt. ^^


    Dat is waar, natuurlijk. Zou jij het zelf overwegen om een boek uit te geven?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Interessante video.


    16 - 09 - '17

    MT


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Krolock schreef:
    (...)
    Nouja, eerlijk is eerlijk: ik zou mijn verhaal niet willen gaan aanpassen omdat een ander het dan leuker vindt. Ik schrijf een verhaal altijd voor mezelf in de eerste instantie. Ik schrijf het omdat ik het zie als een verhaal wat ik zelf graag zou willen lezen. En als dat dan niet gepubliceerd wordt omdat een ander het er niet mee eens is... tja dan houdt het op? Althans, zo kijk ik er naar.
    En zij is ook afgewezen geweest. Zij heeft ook haar best moeten doen. Het komt niemand zomaar aanwaaien natuurlijk.

    Ennnnn uiteindelijk denk ik bij mezelf; je moet er niet te diep op ingaan. Ik vind deze video echt een boost voor als het je even tegenzit en je denkt dat je niet vooruit komt. ^^


    Ik ben het helemaal met jou eens. Ik zou het alleen aanpassen als het technisch is, of ik het goede tips vind, die me vooruit helpen. Mijn idee en verhaal zelf grondig wijzigen, zodat ik er zelf niet meer van hou, zou ik ook nooit doen. Je hoeft een ander ook niet altijd zo op een voetstuk te plaatsen vind ik. Ik zou gewoon naar een uitgever stappen die het wel ziet en kan waarderen, in plaats van iemand die haar eigen smaak aan mij opdringt Zo'n afwijzing, dat zegt ook niet altijd iets. Zelfs Harry Potter is afgewezen geweest.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 9:05 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MT, klinkt alsof ik dit wel kan gebruiken.

    Wie is zij eigenlijk? :')

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 9:13 ]


    Slightly drunk.

    Ik zit in een onwijze onzekere schrijfdip dus misschien dan binnenkort maar eens kijken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Scandicy schreef:
    MT, klinkt alsof ik dit wel kan gebruiken.

    Wie is zij eigenlijk? :')

    De schrijfster van Interview With A Vampire, dacht ik.

    Scandicy schreef:
    MT, klinkt alsof ik dit wel kan gebruiken.

    Wie is zij eigenlijk? :')

    Anne Rice, schrijfster van de Vampire Chronicles.

    Ah, okay, die ken ik niet. :'P

    Wel een goed filmpje voor mensen zoals ik die het even niet meer weten.


    Slightly drunk.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dat is waar, natuurlijk. Zou jij het zelf overwegen om een boek uit te geven?

    Ik heb het al wel eens overwogen. Maar daarvoor vind ik mijn niveau nog te laag. Dus de komende jaren blijft het gewoon een hobby en niets anders. ^^

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met jou eens. Ik zou het alleen aanpassen als het technisch is, of ik het goede tips vind, die me vooruit helpen. Mijn idee en verhaal zelf grondig wijzigen, zodat ik er zelf niet meer van hou, zou ik ook nooit doen. Je hoeft een ander ook niet altijd zo op een voetstuk te plaatsen vind ik. Ik zou gewoon naar een uitgever stappen die het wel ziet en kan waarderen, in plaats van iemand die haar eigen smaak aan mij opdringt Zo'n afwijzing, dat zegt ook niet altijd iets. Zelfs Harry Potter is afgewezen geweest.

    Ja inderdaad, tips en dergelijke zijn meer dan welkom. ^^ Maar verder zou ik het verhaal laten zoals het is. Anders voelt het niet meer aan als jou eigen verhaal.
    Het feit dat HP afgewezen is, is best absurd. Maar ergens geeft het ook wel de boodschap van; geef niet op. Zelfs de beste verhalen worden afgewezen.

    Toen ik 12 was, heb ik mijn verhaal gepubliceerd bij Free Musketeers, een uitgever speciaal voor amateurs die 85% van wat ze binnenkrijgt, ook daadwerkelijk uitgeeft. Mooie eerste stap voor mensen die pas net beginnen, zoals ik destijds.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 9:30 ]


    Slightly drunk.