• Ik schrijf een superkort verhaaltje met mijn OC karakters.

    Faryr: mijn eerste OC. Ze is een gaurdian; een soldaad die magie gebruikt om haar volgelingen in een gevecht te beschermen. Ze praat niet veel, maar als ze praat is het om mensen rond te commanderen of om mensen te beledigen (een uitzondering op de regel is Elyn).
    Elyn: mijn tweede OC. Ze bezit ook het vermogen om magie te gebruiken, maar haar magie is wat ongecontroleerder. Ze bezit geen specifiek vermogen en het is altijd de vraag of haar magie het effect heeft dat ze bedoeld had. Ze is een kop kleiner dan Faryr, maar praat een keer zo veel.

    Jullie zullen vast meer van ze te weten komen na wat korte verhaaltjes ;')


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    He guys, ik moest onverwachts weg en heb helaas niet de mogelijkheid gevonden weer op de computer te komen (het waren gegronde redenen, ja ;) ). Ik ga proberen vanavond een aantal te doen, het liefst allemaal.

    Groetjes x
    (zo sorry, maar ik ga ze sws doen want ik vind dit veel te leuk)


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Dit bericht zal ik bijwerken na elk stuk dat ik schrijf voor de eerder genoemde woorden.

    Lindemann: Piano

    Haar vingers gleden over de toetsen alsof het niks was. Elke keer wanneer ze de toetsen indrukte ontsnapten er de mooiste klanken. De klanken waren magisch en betoverde haar gedachten. Dagen had ze in onrust gezeten, nachten had ze niet geslapen en haar zwaard hing zowel dag als nacht aan haar heup. Maar ondanks de weinige uren slaap en rust bracht de muziek van Elyn haar tijdelijk naar een veilige plek. Het trok haar weg uit de werkelijke wereld; een wereld voor monsters en duistere magie. Het voelde veilig, warm en vertrouwd, en al snel voelde ze haar oogleden zakken.
    Diezelfde avond, toen ze doezelend wakker werd uit een droomloze slaap, voelde ze Frey die tegen haar aan was gekropen.
    De piano werd niet meer bespeeld, maar Faryr hoorde de klanken nog nagonzen in haar hoofd.


    I can't stop 'til the whole world knows my name