• THE ROOTS OF EDUCATION ARE BITTER, BUT THE FRUIT IS SWEET



    STORY
    Heatherville University is de grootste en bekendste universiteit van Los Angeles. In principe is het een school als geen ander, alleen wordt het hier juist aangemoedigd om de studenten in hokjes te plaatsen. Alle studenten dienen zich namelijk verplicht aan te sluiten bij een "huis", iets wat te vergelijken valt met een studentenvereniging. Zo'n huis is de plek waar je bijhoort, de mensen met wie je om zult gaan en de naam die je met trots zult dragen. Alle huizen hebben verschillende eigenschappen en vaak sluiten zich er ook mensen bij aan die zich er thuis zullen voelen. Er is dan ook ongelofelijk veel rivaliteit tussen de huizen, zoals met het organiseren van feesten, het behalen van goede punten en in het algemeen met populariteit. Dit was nooit de bedoeling geweest van het schoolbestuur, maar het is in de loop van de jaren wel uitgegroeid tot vijandigheid tussen de huizen. Het bestuur van de school heeft er dan ook voor gekozen om de huizen af te schaffen aan het begin van schooljaar 2016. Hier zijn de studenten het echter niet mee eens. Ze krijgen één laatste kans om te bewijzen dat de huizen voor meer dienen dan slechts feesten. Kunnen de huizen hun rivaliteit opzij zetten om er samen voor te zorgen dat ze kunnen blijven bestaan? Of is de haat te groot om elkaar het licht in de ogen te gunnen?


    ROLES
    Naam:
    Leeftijd: 19-25
    Geboorteplaats:
    Opleiding:
    Huis:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    Naam — Username — Faceclaim — Pagina
    VOL VOL VOL!
    Vrouwen
    Huis Aries TIJDELIJKE STOP
    — Aza Universe Walker | Squib | Rose Leslie | 1.5
    —
    Huis Gemini TIJDELIJKE STOP
    — Lidia Volkova | Polovina | Nina Dobrev | 1.2
    — Chessa Rosalia de Fiore | Velaris | ? | 1.4
    — Candice Aylinn Desjardins | Camhanaich | Alexis Ren | 1.2
    Huis Virgo TIJDELIJKE STOP
    — Savannah Ridgeman | Raging | Taja Feistner | 1.1
    — Mia Asrid Thorbjorg | Poshlost | Elsa Hosk | 1.4
    Mannen
    Huis Aries
    — Matías Rafael De La Fuente | Raccoon | ? | 1.6
    — Finn Arlington | Poshlost | André Hamann | 1.6
    Huis Libra
    — Hunter Lodewikus Bell | AlecLightwood | ? | 1.5
    — Morrison Arthur Darling | Squib | Dylan O'brien | 1.5
    — Joshua Adams Smith | SphinxX | Logan Lerman | 1.6
    Huis Scorpio TIJDELIJKE STOP
    — Benjamin Cooper | Ziegler | Daniel Bederov | 1.1
    — Ryder Oliver Smith | AlecLightwood | ? | 1.1
    — Gregor Vaince Cross | Ganagan | Nick Bateman | 1.3
    — Castor Eichenauer | Mignon | ? | 1.4


    Wachtlijst:
    — XVeertje | Vrouw bij Virgo


    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten en huizen
    — Maak je personage passend bij het huis waar hij/zij bijpast
    — Geen Mary-Sue's/Gary-Stu's
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — Geen eendagsvliegen
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten
    — Bespreek relaties en dergelijke in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze!


    TOPICS
    Rollentopics — O1
    Praattopics — O1 | O2
    Speeltopics —
    Gossip Girl — link

    BEGIN

    — Dinsdagavond: 18:30
    — Ongeveer 20 graden buiten

    De lieftallige heren van Huis Scorpio hebben besloten om deze dinsdagavond te vullen met een huisfeest in huis 3 (het huis van onbekende jongens voor de RPG). Omdat de jongens altijd een groot feest willen geven, stond het huisfeest al maanden op de planning. Iedereen is uitgenodigd, het maakt niet uit van welk huis je komt. Het is op de campus gebruikelijk om themafeestjes te geven, dus zo ook deze keer. Het thema van het feest is Party Animals oftwel: dieren uit de dierentuin. Het is verplicht om verkleed te komen, anders kom je er niet in. Wat gaat jouw personage dragen? Wat gaat er gebeuren? Kan de rivaliteit opzij gezet worden voor een gezellig avondje?

    Vermelden boven je post:
    - Naam
    - Huis
    - Praat met (naam personage)
    - Optioneel: outfit
    - Optioneel: leeftijd
    - Optioneel : opleiding

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 19:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking






    Joshua Adams Smith

    20 • House Libra • talking with: Mia • nervous as hell



    Mia gaf geen antwoord. Wat ze wel deed, was langs mij de huis in lopen terwijl ik lichtelijk verbaasd toekeek hoe ze de deur achter haar dicht deed.
    ‘Jij en ik weten allebei dat Finn niet naar feestjes gaat,’ zei ze met een glimlach.
    Natuurlijk. Finn was niet echt de grootste feestbeest hier, net als Mij en Hunter.

    Zenuwachtig haalde ik nog een hand door mijn haren wat inmiddels een gewoonte was geworden terwijl mijn ogen Mia volgden die de woonkamer in liep.
    ‘Besides, je haat mij niet? Wat zou je anders doen? Je moet achter je boeken vandaan komen Josh, you need fresh air.’
    Ik begin nieuwsgierig te raken naar hoelang Mia door kan gaan praten zonder dat ik mijn mond hoef te openen. Met een zucht liep ik Mia achterna die al op het bank zat en op de plek naast haar klopte, waar ik maar plaats nam en met mijn hand nog even over mijn voorhoofd wreef die wat begon te bonken. Ik weet niet meer of dat door mijn chaotische zenuwachtigheid komt of juist door mijn hoofdpijn.
    ‘Heb je al gegeten?’ vroeg ze dan waardoor ik mijn hand gauw van mijn voorhoofd weghaalde en Mia aankeek. Ik perste gauw een kleine “nee” eruit, maar ze leek het niet te horen en ging gauw weer verder.
    ‘Zo niet, kunnen we pizza bestellen.’
    Ik kon het niet laten en voelde mijn buik wat onrustiger worden bij haar worden. Wat ik ook niet kon laten was de realisatie dat het afschuwelijk awkward gaat worden als ik deze hele avond lang mij zo ga gedragen bij Mia. Stil en als een kind van tien jaar die niets durft te gaan doen.
    Ik had het niet eens in de gaten dat Mia haar telefoon tevoorschijn gehaald had en dingen begon te typen.
    ‘By the way, kijk niet zo judging naar mijn ouftit.’ Zei ze nadat ze haar telefoon weer wegdeed. Het was te kort en ze was haast bloot.. maar natuurlijk zei ik dit niet hardop.
    'You need a haircut.’ Zei ze plotseling en wreef wat haar van mijn hoofd naar achteren.
    'Ik weet het,’ zei ik automatisch en keek haar met een zwakke glimlach aan. ‘Deze week.. ik beloof het.’ Waarom beloof ik zo iets aan haar? Ik bedoel, Ik weet dat ik het ga doen. Maar waarom moet zij het weten? Ik had het niet eens in de gaten dat ik haar met een glimlach aanstaarde. Focus, Josh. Als mijn ouders erachter komen dat ik nog gevoelens voor haar heb, zal het afschuwelijk mis gaan.
    Met een kuch duwde ik mijn bril wat verderop mijn neus en schoot overeind.
    ‘Ik- ik heb niet zo veel honger, nee. Heb jij honger?’ Ik probeerde hierbij mijn knorrende maag te verbergen en haalde nogmaals een hand door mijn haren die nu ontzettend warrig stond.
    ‘Anders word het zonde van het pizza. Zal ik- zal ik kijken of er iets in de koelkast ligt?’
    Met dat draaide ik mij met een ruk om en marcheerde richting de keukens toe. Echter bleef ik abrupt bij de deur staan en draaide mij nog een keer om naar Mia.
    ‘Misschien een sandwich?’
    en toen pas merkte ik dat Hunter ook nog steeds erbij zat. Oké, dat is dus awkward. Ik keek hem even aan waarna ik mij verondschuldigde, simpelweg met mijn blik aangezien hij nu tussen ons in moest gaan zitten.

    Deze specifieke avond bewijst dat ik mijn brein beter kan gebruiken tijdens mijn studie en lessen dan mijn brein gebruiken bij vrouwen. “alleen bij vrouwen?” Al voordat ik het wist, duwde ik de kleine stemmetje die in mijn hoofd weerklonk weg en onderdrukte de neiging om mijzelf een face palm te geven. Studie, dus. Als ik op deze ritme doorga, zal ik forever alone blijven. Niet dat het wat uitmaakt: op dit moment moest ik mij eigenlijk bezig houden met studeren.


    "I'm not a social person, far from that. But that doesn't mean that I don't like to have some company around."



    Wow, langer dan mijn eerste post ^-^ Ik denk niet dat dit iets goeds betekend.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 23:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Finn Arlington
    Aries | 24 | Nuclear Engineering

    Finn was juist van plan om maar eens aan zijn huiswerk te beginnen, tot hij zijn telefoon weer voelde trillen. Waarschijnlijk Hunter. Hij opende het berichtje en zijn ogen werden groot. Oh, my God. Oh my God?! Het meisje van de sportschool, "Candi", had hem een berichtje gestuurd.
    [Quote]Hiya! Kom je ook vanavond?
    Hij moest wel. Maar nee... wat als zij daar al met een andere jongen was? Surely dat ze zich niet de hele avond met hen bezig zou houden, daar was ze te mooi voor. Hij stopte zijn telefoon terug en liep naar zijn kast. Hij had geen dierenpak? Hij kon niet gaan. Nee Finn, haal je niks in je hoofd. Don't be a fool. Waarom had hij geen "coole" vrienden? Of in ieder geval iemand die hem kon helpen met dit soort dingen. Aza had vast makeup toch? Misschien kon hij als dalmatier gaan, en stippen op zijn gezicht maken. Hij had toch meer witte shirts dan boeken, en hij had veel boeken, dus eentje bekliederen overleefde hij wel.
    Nee, hij haalde zich dingen in zijn hoofd.
    [Quote]Nee sorry, ik heb nogal wat huiswerk. Ik had je wel graag gezien. Hij verzond het nog niet, en staarde even naar het scherm van zijn gebarsten iPhone. Hij wilde het laatste verwijderen, ze zou hem waarschijnlijk toch een idioot vinden.
    "Ah, fuck it." Het was niet zo dat hij lager kon zinken. Hij drukte op het verzendknopje en legde zijn telefoon in de lade van zijn onderbroeken.
    Hij liep naar beneden en legde zich neer op de bank. de tv was nog altijd saai en voor de derde keer die avond vroeg hij zich af waarom hij in godsnaam zo socially awkward was.
    Candice was sowieso te hoog gegrepen voor hem, dat was obvious. Als zelfs bij Hunter en Joshua iemand voor de deur stond, en die iemand was van het vrouwelijke geslacht, was hij wel heel zielig.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 8:56 ]


    tya

    Mia Asrid Thorbjorg
    21 × Politicologie × Virgo × Talking to Joshua × Outfit × Outfit 2

    ‘‘Deze week... ik beloof het.’’ Zei Joshua toen ze door zijn haar wreef en glimlachte. Pas toen merkte ze op dat Hunter er ook bij zat. ‘‘Oh hey Hunter!’’ Zei ze vrolijk en haalde haar schouders op. ‘‘Het verbaast me niets dat je thuis zit.’’ Plaagde ze en richtte zich weer op Josh, die ondertussen was opgestaan en had gezegd dat hij geen honger had. Ze fronste.
    ‘‘Ik hoorde je maag grommelen hoor, ik dacht bijna dat mijn innerlijke wolvin naar buiten kwam.’’ Grapte ze en maakte een klauwgebaar met haar hand. Ze checkte even snel haar telefoon en grijnsde bij het zien van het berichtje van Lidia.
    Ik ben al op het feest. Ik mis namelijk geen enkele mogelijkheid om te feesten en zat te worden, dat weet je toch?

    Ja, dat wist ze inderdaad. Ze zou zo wel antwoorden,
    ‘‘We kunnen ook iets anders bestellen? Ik heb namelijk echt zin in comfortfood, en geen zin om daar moeite voor te doen.’’ Een sandwich zou haar honger niet stillen, daarbij wist ze niet of het hygiënisch was om uit de koelkast van de Libra's te eten.
    ‘‘Maar ik bedoel, kom op Josh, het wordt leuk!’’ Ze pauzeerde even en richtte zich op Hunter. Even wilde ze hem ook meevragen, maar dat was een onbegonnen zaak. Joshua was nog wel eens over te halen.
    ‘‘Je kunt als the Big Bad Wolf gaan, dan matchen we.’’ Grijnsde ze en sms'te ondertussen terug naar Lidia.
    Don't wait for me, ik ben Josh ophalen. Maar ik kom wel nog vanavond, trust me!

    Ondertussen stond ze op en liep naar het aanrecht, waar ze naast Joshua ging staan. Zonder moeite tilde ze zich omhoog zodat ze op het aanrecht kon zitten, ze moest ervoor zorgen dat haar benen gesloten bleven, dus kruiste ze die. Omdat Joshua zo tegenstribbelde had ze het haar persoonlijke missie gemaakt om hem mee te slepen vanavond, hij móest en zou nu mee, gewoon omdat zij het wilde. Ergens wist ze dat ze nog een voordeel had bij hem, hij vond haar heus nog wel leuk. En Joshua was ook leuk, dat zeker. Alleen zijn ouders verpestten die gedachte meteen.
    Ze pakte Joshua bij zijn schouders vast en plaatste hem voor haar. Haar handen vouwden ze om zijn nek en ze keek hem glimlachend aan.
    ‘‘Ga please mee?’’

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 9:18 ]


    tya


    Hunter Lodewikus Bell
    Libra || Medicine -> Pathology || 23 || Outfit || Night out? Nah, I'm going for a night in.
    Het gesprek werd van de deurpost naar de woonkamer gebracht, waardoor ik er indirect meer van meekreeg dan ik zou willen. Even stak ik mijn hand op naar het meisje en gunde haar een blik, maar ik had echt geen zin om me erin te mengen, zelfs al kende ik haar goed. Ik bleef wel over mijn boek gebogen, maar zorgde wel dat mijn laptopscherm donker werd, zodat Mia niet kon zien waarmee ik bezig was op het ding. De jongens hier wisten ervan, maar die vertrouwde ik, meiden vertrouwde ik er niet in dat ze hun monden tegen elkaar dicht hielden, zelfs Mia niet. Intussen leek Joshua enorm nerveus, terwijl het zij hier stond in een hoerige outfit, waar ik een beetje ongemakkelijk van werd. Ik had zeker niets tegen je comfortabel voelen in je eigen lichaam, maar dat betekende niet dat je rond hoefde te gaan lopen als een furry stoephoer. Ze was veel beter dan dat, maar ik hield mijn mond maar dicht voor de lieve vrede. Ik snapte echt niet wat Mian hier bij het Libra huis deed, gezien wij echt wel het 'saaiste' huis waren, en er vanavond een feestje was.. Ik luisterde mee met het gesprek, tot Josua het naar de keuken verplaatste, met een herkenbare hysterie in zijn stem. Die jongen wist even goed als ik hoe hij met dames om moest gaan, niet dus, en hij werd daar nu mee geconfronteerd. Mia maakte dan ook grapjes over zijn woorden, wat hem ook niet echt zou helpen dacht ik zo, en dat moest ze ook weten, want ik was toch wel gelijkend. Nu ze naar de keuken waren verplaatst, kon ik me weer beter op mijn boek concentreren. Toch maakte ik me zorgen om Joshua en hoe hij zich hield met de dame. Daarbij had ik ook nog dorst, dus het leek me een goede tijd om mijn theemok aan te vullen. Het boek legde ik van mijn schoot open op de stoel, en pakte mijn lege mok van tafel, om ermee naar de keuken te lopen. Daar schonk ik eerst de mok vol, voor ik hem wilde vragen of het ging, maar intussen had Mia hem letterlijk al in haar greep. Ik wist niet hoe hij het vond, dus daarom besloot ik hem een uitweg te geven, als hij die nodig zou hebben. "Joshua. Ik heb net een telefoontje gekregen van het mortuarium dat ze een interessante zaak binnen hebben gekregen. Ga je mee? Dan nemen we de auto en hoeven we niet met de bus." Ik had een oldtimer, een Oldsmobile convertible. Het was heerlijk om in te rijden, maar deed het vrij weinig, omdat het niet echt nodig was. Ik dronk rustig mijn thee, wachtend op antwoord van Joshua, wat zou betekenen of ik me ging aankleden of niet. Het mortuarium 's nachts was altijd interessant, en ik had misschien geen belletje gekregen, maar had wel een vrijbrief om te komen kijken. Dat deed ik graag 's avonds, want dan waren de meest interessante lijken er, terwijl het overdag vooral hartaanvallen enzo waren. Daar was, hoe hard het misschien ook klonk, niet heel erg veel aan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 11:51 ]


    Bowties were never Cooler

    BENJAMIN JONATHAN COOPER
    House Scorpio — Feeling fancy as fuck — Talking to Gregor & Ryder— Face* — Outfit**

    “Ik geloof niet dat dingen classy houden in jouw woordenboek staat,” merkte Gregor lachend op naar zijn vriend en Benji haalde lachend zijn schouders op, alsof hij zich betrapt voelde. Het was immers een feit dat Benji er niet van hield om dingen netjes te houden, hij wist wel betere dingen te doen. “Misschien neem ik wel een bang hertje,” antwoordde Gregor de vraag van Benji of hij die avond zou gaan scoren. Benji hoefde niet lang na te denken bij dat antwoord, maar hij hield zich iets langer stil dan de meesten van hem gewend waren. “Die zijn vaak nog het spannendste van allemaal wanneer ze loskomen.” voegde Gregor daaraan toe. Toen kon Benji het toch niet laten om een opmerking te maken.
          'Volgens mij heb ik uit mijn betrouwbare bronnen vernomen dat er een zeker hertje naar het feest komt vanavond,' sprak hij droog. 'Bang zou ik haar niet noemen, want haar naam luidt volgens mij Chessa de Fiore' Benji richtte zijn blik op naar Gregor terwijl een ondeugende grijns zijn gezicht sierde. Hij vond het altijd leuk om Gregor te plagen en nu vroeg hij er ook echt om, vond Benjamin. Benji wilde daar nog iets aan toevoegen, maar hij werd tegen gehouden door zijn trillende telefoon. Hij graaiden aar zijn mobiel en opende het berichtje van Candice, waarna hij meteen een antwoord typte naar haar.
    To: Candi
    Message: Soon, very soon (:

          ”Kom, haal die kat van je uit de badkamer en laten we gaan. Ik ben toe aan bier, en vrouwen,” zei Gregor en dat was voor Benji meteen het teken om op te staan. Hij wilde naar zijn vriend lopen, maar werd tegen gehouden door Ryder die de kamer ingelopen kwam. 'Ik ben geboren om er klaar voor te zijn,' antwoordde Benji arrogant op de vraag van Ryder, maar hij sierde een lach op zijn gezicht om die arrogantie weer weg te vegen. "Als wat gaan jullie? vroeg Ryder. Benji voelde zich beledigd dat hij niet direct kon zien wat hij voor moest stellen.
          'Ik ben de sluwe vos van de avond,' grijnsde Benji.

    * Je moet hierbij even een mannengezicht voorstellen, dus het ziet er niet zo vrouwelijk uit
    ** Benji weigert om een onesie aan te trekken, hij wil zijn lichaam laten zien

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 11:45 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Gregor Vaince Cross

    ”I'm not trouble. I'm just a challange to handle.”

    • 23 • Scorpio • Journalism • I see colors • Outfit • Outfit* •


          ”Volgens mij heb ik uit mijn betrouwbare bronnen vernomen dat er een zeker hertje naar het feest komt vanavond. Bang zou ik haar niet noemen, want haar naam luidt volgens mij Chessa de Fiore.”
    Lichtelijk verrast door deze droge opmerking van mijn beste vriend, tilde ik een van mijn wenkbrauwen op. Een verwenselijke grom - die meer naar mezelf toe gericht was dan naar Benji - borrelde op in mijn keel waarna ik deze wijselijk besloot in te slikken. Mijn eerder opmerking over het bange hertje sloeg als een klap terug in mijn gezicht en maakte het dat ik lichtelijk gepikeerd raakte — vooral bij het zien van de haast voldane blik op Benji zijn gezicht. Waarom — wáárom — moest uitgerekend Chessa nu als hertje gaan? Was dit een vorm van karma? Ik wilde er dan ook niet aan denken hoe haar kledij eruit zou zien. Het was daarom dan ook dat ik wijselijk besloot er niet op in te gaan en mijn beste vriend een verzoek te doen om zijn scharrel van afgelopen nacht uit de badkamer te gaan halen. Ik wilde gaan. Benji zelf besloot echter eerst op zijn telefoon te blieken alvorens hij was opgestaan.
          ”Er klaar voor?”
    De enthousiaste vraag van Ryder kwam de kamer al binnen nog net voor de jongen zelf leek te verschijnen. Grinnikend schudde ik met mijn hoofd toen deze een getimede arrogante reactie kreeg van Benji, waar ik zelf op besloot niks aan toe te voegen. Tenslotte was het algemeen bekend dat de jongens van Scorpio altijd wel klaar waren voor een spetterend feestje. “Als wat gaan jullie?” bracht Ryder uit, waarop Benji grijnzend antwoordde: “Ik ben de sluwe vos van de avond.”
          ”Ik geloof niet dat je je daarvoor had hoeven schminken, wel?” kaatste ik hem met een plagende grijns toe. Ditmaal was hij het die om een gepaste opmerking vroeg en ik kon het dan ook niet laten deze uit te brengen. “Ik moet een Kameleon voorstellen,” sprak ik Ryder vervolgens toe en haalde daarbij nonchalant een keer mijn schouders op. “Of gewoon iets met heel veel kleuren. Ideetje van Cas.”
          Net op het moment dat ik nog een gepaste opmerking wilde maken over het kostuum van Ryder, kwam Maddison de slaapkamer binnen. Het korte jurkje wat nauw aan haar lijf hing liet weinig aan de verbeelding over, en ik durfde te wedden dat als je een blik wierp in de ruim gevulde decolleté dat je haar navel zou zien zitten. Haar nagels hadden een vervaarlijke, zwarte kleur en ook haar make-up was verleidelijk aangebracht. Ik schudde mijn hoofd terwijl een zweem van een glimlach op mijn lippen lag.
          “Uit welk nest heb je dat katje geplukt, Benji? Ze ziet er een beetje goedkoop uit.”
    Ik negeerde de lichte snuif die de jonge vrouw maakte en stak mijn handen losjes in mijn broekzakken. Dit soort types waren er alleen maar voor één nacht — misschien een tweede, maar daar hield het hard bij op. Ze was leuk, maar totaal niet mijn type en het deerde me dan ook niet dat ze me een afkeurende blik toe wierp. Uiteindelijk was ze het pakkie an van mijn vriend, dus niet mijn zorg.
          “Oké, ik ga. Het is een feest van Scorpio en wij mannen zelf zijn nog geeneens aanwezig.”



    *Er staan nog wat strepen op zijn armen, tezamen met enkele spetters. En natuurlijk minus de nepwimpers en zijn eigen gezicht ipv de vrouw. :’)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 13:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'






    Joshua Adams Smith

    20 • House Libra • talking with: Hunter and Mia • casual



    ‘We kunnen ook iets anders bestellen? Ik heb namelijk echt zin in comfortfood, en geen zin om daar moeite voor te doen.’ ik wil geen comfortfood. Ik wil mijn boek.
    ‘Maar ik bedoel, kom op Josh, het wordt leuk!’
    Het gaat niet leuk worden. Sinds ik klein was ontweek ik feestjes en andere sociale activiteiten alsof het een poort naar Hell was. En dat was maar goed ook.
    ‘Je kunt als the Big Bad Wolf gaan, dan matchen we.’
    'Ik..' ik wil mij niet verkleden als een wolf. Maar ook dat zei ik niet hardop. In plaats van dat staarde ik haar maar aan terwijl ze mijn richting op liep, richting de aanrecht toe waar ze met gekruiste benen op ging zitten.
    'Mia..' zuchtte ik zachtjes toen ze mij voor haar neer trok en haar handen achter mijn nek vouwde waardoor ik mijn ogen van het vloer scheurde om mijn hoofd wat op te kunnen tillen en haar aan te kijken. Ze keek mij met een veels te bekende glimlach aan, wat mij ongemakkelijk liet voelen.
    ‘Ga please mee?’
    Een vreemde gevoel nestelde zich in mijn onderbuik terwijl de secondes in minuten leken te veranderen terwijl ik haar maar aanstaarde. Ik wil niet naar het feest, dat weet ze veels te goed. Waarom is ze dan zo hard bezig om mij mee te krijgen? En het is niet alsof we de grootste lol zullen krijgen als ik daar eenmaal ben. Het heeft geen nut om naar die feest te gaan. Kan ik beter iets nuttigs doen in plaats van mijzelf voor schut zetten of iets doen waarbij ik mij ongemakkelijk ga voelen.
    Echter hoefde ik geen keuze te nemen, want Hunter kwam al de keuken binnen lopen om zijn theekop bij te vullen waarna hij een blik naar ons toe wierp. Ik heb hem nog nooit zo smekend aangekeken.
    'Joshua. Ik heb net een telefoontje gekregen van het mortuarium dat ze een interessante zaak binnen hebben gekregen. Ga je mee? Dan nemen we de auto en hoeven we niet met de bus.'
    'Ja,' zei ik vrijwel meteen en keek Mia weer aan. 'Dat lijkt me wel fijn.'
    Met een kleine glimlach zette ik een halve stap achteruit zodat ze mij los zou gaan laten en plakte ik mijn hand zenuwachtig achter mijn nek die vochtig aan begon te voelen.
    'Eh- sorry, Mia, maar ik denk dat een stapje naar het mortuarium voor mij wat nuttiger is dan zitten feesten,' zei ik er gauw achterna en probeerde hierbij haar blik te ontwijken.
    'Misschien kan je met.. Aza?'



    "I'm not a social person, far from that. But that doesn't mean that I don't like to have some company around."




    Nogmaals geschreven op telefoon aangezien ik nog niet thuis ben c:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 16:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Savannah Ridgeman
    ‘‘ Sav ’’

    • House Virgo • Too panda for you • Outfit




          Het was bijna alsof Candice in haar gedachten had gekeken — Sav had namelijk een aardige trek, en wist dat ze beter een goede bodem kon nemen om meer alcohol te consumeren. Op een lege maag kreeg je zo snel een misselijk gevoel.
          'Op naar de Macdonalds!' Beval ze dan ook als het ware, al zij het met een grote grijns op haar gezicht geplakt. Eenmaal comfortabel in de bijrijdersstoel, trok ze haar pandahoofd recht om haar zoemende telefoon te boven te halen. In de tussentijd, echter, kon ze het niet laten haar blondharige vriendin wat instructies mee te geven.
          'Laten we wat extra burgers meenemen voor de dierentuin. De weg naar een waarderende jongen is recht door zijn maag.' Deelde ze serieus, alvorens ze zich op haar ietwat gehavende telefoon richtte (dat ding viel ook altijd uit haar handen). Ze voelde zich glimlachen bij het zien van Ryder's naam. Althans, in haar lijst stond hij onder ''The Knight Ryder''. Wat refereerde naar het feit dat hij haar meer dan eens 's nachts redde en omdat het cool klonk. Genoeg geniale redenen, dus. Sav las zijn berichtje vluchtig, concludeerde dat hij als een eland ging, voor ze hem iets terug stuurde.
    To; The Knight Ryder
    Wait and see moosie. Candicane en ik zijn op een quest naar voedsel. Zorg je voor een drankje?
    Half uurtje tops. Ik vind je bij de Scorpio's.
    Love, S for Sexy.

    Zodra hij was verzonden, duwde ze het apparaat weg om zich volledig op haar partyfriend te richten. Candice zag er altijd gelikt uit, maar ook nu beloofden ze er samen een wilde avond van te maken.
          'Oké. Ik heb een plan: we rennen allebei naar één kassa en jij besteld voor ons en ik sla de extra's in. Understood?' Ze begon in de zijkant van haar hoge kousen te zoeken naar het papieren geld dat ze daar had gestopt. Puur om haar outfit niet té te maken. De meesten wisten toch wel dat Sav er prima uitzag onder die kleding.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Ryder Oliver Smith
    Scorpio || Veterinary Medicine || 21 || Outfit || Ready to Party!

    Gelukkig waren de twee jongens even enthousiast als ik op dit moent. Nu waren Scorpio's altijd in voor een feestje, maar ik was alsnog erg blij dat ik geen klap kreeg om me uit mijn hyperenthousiaste staat te trekken. Ik grijnsde bij Benji's antwoord en keek even naar Gregor, maar die leek zich erbij neer te leggen, waardoor ik mijn volgende vraag stelde. Nu ik beter keek, was het duidelijker wat hij moest voorstellen met zijn schmink, al kon ik er nogsteeds niet achter komen wat de andere jongen moest zijn. Zelf droegen ze allebei geen pakje, maar ik kende weinig schaamte en ging een stuk minder naar de sportschool als hen, dus erg vond ik het niet om een slobberige onesie te dragen. Gregor's antwoord op Benji's woorden deed me snuiven om mijn lach in te houden, al verscheen er wel een heel geamuseerde grijns op mijn gezicht. We waren maten, Scorpio-broers, hadden altijd elkaars rugdekking, maar we maakten elkaar ook zeker ook belachelijk, al was het altijd wel op een vriendelijke manier. Ik keek weer naar de jongen toen hij begon te praten en knikte bij zijn beschrijving. Nu was het logischer. "Je wordt vast het leven van het feestje, Greg." Ik keek weg van hem toen er plots een meisje de slaapkamer binnenkwam zetten. Dit was geen vreemd fenomeen hier in huis, zeker niet een sletje als zij. Alle slaapkamers zagen veel gasten, en vaak bleven die maar heel kort hangen. Ze was een prachtige dame, daar was geen twijfel over mogelijk, maar ook een duidelijke slet, wat in dit huis zeker ook geen slechte titel was, al vond ik het soms nog wel moeilijk omdat ik zo anders was opgevoed. Toch vond ik Gregor's woorden iets te ver gaan. "Kom op, man. Dat zeg je niet over een dame die er bloedmooi uitziet. Die moet je koesteren." Hij bedoelde het vast niet slecht, maar het meisje leek het wat minder te vinden, wat ik wel kon snappen. Net toen mijn huisgenoot zei dat we gingen, kreeg ik een bericht van Sav. Ik las het met een grijns en typte snel een berichtje terug.
    To: The Pretty Lady Friend
    Consider it done. Nog voorkeur?
    En is er ook eten voor de andere jongens, of niet?
    Waar spreken we af? Ons huis of het feestje?
    Ik kijk uit naar het voedsel

    Ik had nog maar weinig gegeten, dus het was misschien wel een goed idee om eerst was nar binnen te schuiven. "Wacht even. Sav en Candi zijn eten halen. Wij hoeven alleen voor de drank te zorgen." Ik ging er maar even vanuit dat ze ook voor Benji en Greg eten meenamen, en Maddison kon een burger van Benji meepikken, of we bestelden een pizza. Nu hadden we geluk dat het grootste deel van het huis al naar het feest was, of zelfs al had helen opzetten, maar ik had tot laat praktijk gehad en de andere jongens waren ook hier, dus het zou wel gezellig zijn om met de jongens en dames samen te eten. Ik woelde nog wat door mijn krullen en gooide mijn capuchon af, want voor nu zat die vooral in de weg. Weer schudde ik mijn krullen uit, die echt te wild, ontembaar, en springerig om mijn hoofd sprongen. "Eet jij ook mee, Maddi? Of ga je vast?" vroeg ik aan haar. Het was wel zo beleefd om haar te betrekken in de plannen en haar een mogelijkheid te geven haar eigen keuzes te maken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 18:05 ]


    Bowties were never Cooler


    Matías Rafael De La Fuente

    “Dile que es hermosa”
    House Aries w Animation w Outfit w With Chessa-bella




    De jongedame draaide zich om en glimlachte naar Matias wat hem enigszins ook deed grijnzen, toen hij dan ook de trotste glinstering in haar ogen zat, dat hij haar kerscadeautje droeg deed hem vanbinnen een warm en blij gevoel creëren. Mati was altijd tevreden als hij een glimlach op iemands gezicht kon toveren , maar Chessa maakte dit toch net iets specialer. Ze glimlachte automatisch toen ze Matias zag, en die glimlach werd enkel breder toen ze zag dat hij de onesie droeg die zij hem vorige kerst gegeven had. Echter verdween haar glimlach en maakte deze plaats voor een frons eens hij vroeg of ze mee wilde. Kort beet hij dan ook op zijn lip, had hij wat verkeerd gezegd? . 'Zeg me alsjeblieft dat je mij niet zo gaat noemen de rest van de avond.' haar woorden lieten hem opgelucht lachen 'Anders ga ik lief niet voor je zijn.' hij trok een quasi verontwaardigde blik eens ze aan zijn staart trok. "Ah! Dat doet pijn hoor." begin hij dramatisch en moffelde zijn staartje weg, waarna hij Chessa onhandig in een knuffel trok. "Maar omdat je het zo lief vraagt noem ik je gewoon weer mijn Chessa-bella." vervolgde Mati met een speelse grijns en met een overdreven Spaans accent. Ze stak haar tong naar hem uit wat hem even met zijn wenkbrauwen deed wiebelen. ' Sranje, Mati. Je fiets komt er met de dag slechter uit te zien.'lachte ze om zijn roetbakkie waarop hij even aan zijn belletje rinkelde al kwam er maar een raar geluidje uit. "Ah, dit ding heeft al eeuwen overleefd, dus dat kan hij zeker nog zo'n tien jaar. Never throw things away that look ugly ,my friend." Mati probeerde wijs over te komen en zette aan, wat er voor zorgde dat zijn fiets een protesterend krakend geluid maakte al -hoe koppig de jongen ook was- maakte het hem niet veel uit, het zal nog wel die enkele meters kunnen rijden 'Nog even, en het valt compleet uit elkaar. Ik verwacht dan wel dat je mij alsnog overal naar toebrengt, hoor. Dan moet je mij maar op je rug dragen,' plaagde en porde hem even in zijn zij wat hem even een spastische move liet doen. "Oi!" protesteerde hij en trok even een zuur gezicht naar haar. " Als je dat doet dan dump ik je lekker in de eerste vijver dat ik zie." en met die woorden reed de jongen grijnzend naar het Scorpio huis met zijn Chessa-bella achterop.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BENJAMIN JONATHAN COOPER
    House Scorpio — Feeling fancy as fuck — Talking to Gregor & Ryder— Face* — Outfit**

    Benji kreeg precies de reactie van Gregor die hij wilde. Gregor zei dan misschien niet veel op dat moment, zijn gezicht sprak boekdelen. De twee gingen er verder niet op in, omdat Ryder de kamer binnen gelopen was.
          ”Ik geloof niet dat je je daarvoor had hoeven schminken, wel?” zei Gregor als een sneer naar Benji toen hij verklaarde dat hij verkleed was als een vos. Dat vatte Benjamin niet op als iets negatiefs, eerder als een compliment. Hij vond vossen sowieso wel interessante dieren en het feit dat hij sluw was, zag hij alleen als een voordeel in deze wereld. 'Nou, ik ben tenminste niet gekleed als een regenboog,' grijnsde Benji naar zijn vriend en stootte hem tegen zijn arm aan. De twee konden dit soort grappen van elkaar hebben, ze waren immers beste vrienden met Cas erbij. Het gesprek viel even stil toen Maddison de kamer in gewandeld kwam. Hoewel de andere twee het niet graag zouden toegeven, zag Maddison er heerlijk uit - vond Benji. Hij grijnsde dan ook van oor tot oor.
          “Uit welk nest heb je dat katje geplukt, Benji? Ze ziet er een beetje goedkoop uit.” vroeg Gregor. Benji keek met een opgetrokken wenkbrauw zijn kant op. Maddison zag er misschien niet heel aangekleed uit, Benji vond het vreemd dat hij zoiets zei over haar. Gelukkig was daar Ryder die weer een kleine lach op het gezicht van Maddison wist te toveren door een vriendelijke opmerking te plaatsen. Benji zei niks, maar knikte even Ryder's kant op als teken dat hij het kon waarderen dat hij het opnam voor Maddison. Het meisje was misschien niet Girlfriend material maar dat was ook niet waar Benji naar op zoek was.
          Plots kwam er een totaal ander onderwerp aan bod. Het ging over eten, maar dat was het laatste waar Benjamin behoefte aan had. Hij wilde naar het feest, hij wilde bier drinken en hij wilde een meisje scoren. 'Ik hoef niet te eten, man' zei hij dan ook. 'Ik wil gaan. Ik weet niet wie er met me meegaat, maar ik ben er weg van' Op zijn weg naar de deur van zijn slaapkamer pakte hij de hand van Maddison vast om haar zachtaardig mee te sleuren naar het feest. 'Greg, kom je ook?'

    * Je moet hierbij even een mannengezicht voorstellen, dus het ziet er niet zo vrouwelijk uit
    ** Benji weigert om een onesie aan te trekken, hij wil zijn lichaam laten zien


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Gregor Vaince Cross

    ”I'm not trouble. I'm just a challange to handle.”

    • 23 • Scorpio • Journalism • I see colors • Outfit • Outfit* •


          Even moest ik zachtjes lachen om de opmerking van Ryder, en het feit dat ik wellicht het leven van het feestje zou worden. Dat mijn opmerking over Maddison niet geheel in goede aarde viel kon me echter niet veel deren, ik zou namelijk niet de eerste zijn die een misplaatste opmerking maakte over de scharrel van een ander. Het enige wat ik poogde te doen was enigszins een beetje beleefd te blijven — al glipte er misschien per ongeluk een keer een grovere uit. “Kom op man. Dat zeg je niet over een dame die er bloedmooi uitziet. Die moet je koesteren,” zei Ryder dan ook. Luchtig haalde ik mijn schouder een keer op. Ik had nergens gezegd dat ze niet mooi was om te zien, hooguit dat haar outfit goedkoop over kwam. Ik was de jonge vrouw eerder al tegen gekomen toen ik uit de badkamer kwam, toen zag ze er een stuk leuker uit.
          Om geen discussie aan te gaan over een zaak die over enkele uren toch zou verlopen, besloot ik ook dit keer weer wijselijk mijn mond te houden. We mochten dan goed met elkaar over weg kunnen, sommige van ons wisten binnen no-time een verkeerde snaar bij de ander te raken — iets waar ik nu geen zin in had en al helemaal niet over een onderwerp als deze. Uiteindelijk bracht ik dan ook maar uit dat ik ging, voor mijn gevoel stond ik mijn tijd hier net iets te veel te verdoen terwijl we allang naar het feest hadden kunnen gaan. Ik had een hekel aan te laat komen en dat gold voor een hoop dingen die ik belangrijk achtte.
          ”Wacht even. Sav en Candi zijn eten halen. Wij hoeven alleen voor de drank te zorgen. Eet jij mee, Maddi? Of ga je vast?”
    Met een licht ongeduldige blik keek ik van Ryder, naar Maddison en van haar naar Benji. Ik had geen honger en er was al drank geregeld, op het feest zelf. Ik wilde bier, harde muziek en de aandacht van een paar knappe vrouwen terwijl ik genoot van de gezelligheid die er zou heersen. Ik was dan ook uitermate blij toen Benji hier hetzelfde over leek te denken en schonk hem een tevreden blik. “Ik hoef niet te eten, man. Ik wil gaan. Ik weet niet wie er met me mee gaat, maar ik ben er weg van.” Na deze woorden draaide hij zich om en greep zacht de handen van Maddison vast terwijl hij naar de deur van zijn slaapkamer liep. “Greg, kom je ook?”
          ”Wat denk je zelf?” kaatste ik grijnzend terug en sjokte achter hem aan. “Kom Ryder, Sav en Candice komen vast wel naar het feest zelf toe. Iedereen is daar, dus het heeft geen zin om ons hier al vol te gieten terwijl het daar te doen is.”
    Na deze woorden draaide ik me om en volgde mijn beste vriend naar buiten.


    *Er staan nog wat strepen op zijn armen, tezamen met enkele spetters. En natuurlijk minus de nepwimpers en zijn eigen gezicht ipv de vrouw. :’)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chessa Rosalia de Fiore
    TWENTY || GEMINI || WITH MATIAS ON A BIKE || OUTFIT* || MAKE-UP || ANTLERS

    SOME DAYS, I CAN CONQUER THE WORLD.
    OTHER DAYS, IT TAKES ME THREE HOURS TO CONVINCE MYSELF TO SHOWER.

          'Ah! Dat doet pijn hoor,' zei Mati dramatisch, waarop Chessa zachtjes lachte. Haar zachte lach veranderde in een glimlach toen hij haar in een knuffel trok. De knuffel was iets wat onhandig, omdat er een fiets tussen hun in stond. 'Maar omdat je het zo lief vraagt noem ik je gewoon weer mijn Chessa-bella.' Chessa fronste opnieuw. Dat was nou ook niet een fantastische bijnaam, hoewel het wel lief was. 'Het spijt me om te zeggen, Mati, maar je bent nou niet echt een ster in bijnamen verzinnen.' Ze drukte een kus op zijn wang. 'Maar je bent wel lief.'
          Het was verder dat ze eerder achterop bij hem op de fiets had gezeten, anders was ze niet achterop gaan zitten. Toen hij zei dat zijn fiets nog wel tien jaar mee zou gaan, barstte ze in lachen uit. 'Ik mag toch hopen dat je over tien jaar niet meer op deze gammelbak rond fiets, dan heb je denk ik toch echt iets mis gedaan. En je zou mij nooit in de vijver gooien, want daar vind je mij veel te lief voor. Plus, ik ben zo onhandig dat ik het waarschijnlijk voor elkaar krijg dat jij ook in de vijver valt.'
          Mati begon te fietsen en hoewel ze er zijwaarts op zat, sloeg ze één van haar armen om zijn middel, omdat ze anders haar kennende op een onelegante manier achter over vallen.
          Terwijl Mati fietste, bekeek Chessa uit gewoonte de gossip site. Ze fronste lichtelijk toen ze de post over Gregor las en hield het er maar op dat het toeval was dat ze een hertjes outfit droeg. Het grootste deel van de dingen die op die site stonden waren toch niet waar. Ze was dan ook niet erg fan van de site, het was meer om mensen zwart te maken.
          Enkele minuten laten kwamen Mati en Chessa aan bij het huis, waar mensen nu al naar binnen en naar buiten lopen en de muziek op volle sterkte stond. Voorzichtig sprong ze van de fiets, waarna ze Mati geamuseerd aan kijkt. 'Ik denk niet dat het nodig is je fiets te verstoppen, want zelfs een bezopen persoon zou hem nog niet willen stelen,' plaagde ze.





    * gewoon met sneakers


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Asrid Thorbjorg
    21 × Politicologie × Virgo × Talking to Joshua × Outfit × Outfit 2

    Ze glimlachte en schudde haar hoofd toen Hunter met het mortuarium kwam. "You surely saved the day, Hunter." Ze hoopte van het aanrecht af en trok alweer haar rokje naar beneden. Amerikaanse kleding was niet gemaakt voor haar Europese lengte en ze had bijna spijt dat ze geen onesie had gekocht.
    "Fine, have fun." Ze gaf Joshua een kus op zijn wang en zwaaide naar Hunter. "See ya!" Ze liep de voordeur uit en ging richting het feest. Snel smste ze Lidia.
    [Quote]Coming right up, beter wordt je niet te zat zonder mij (;
    Het was al ietsje afgekoeld buiten maar het was nog steeds niet koud. Tijdens het lopen checkte ze de roddelpagina van achool, waar de meest levenloze mensen hun zogeheten gossip instuurden. Haar mond viel open toen ze de accusations over haar en Lidia las. For fucks sake... als ze de klootzak te pakken kreeg. Aangekomen bij de feestbestemming liep ze meteen door naar de bar. Het rook naar hormonen en drank, a.k.a. the typical Scorpio smell. Ze vulde een van de rode bekers met wat punch vloeistof en gooide de beker in een keer naar achteren. Ze moest Lidia vinden. Een jongen die ook als wolf was verkleed stapte naar haar toe. "Zo te zien zijn we een paar."
    "Zo te zien niet." Snauwde ze hem toe en ze snoof.
    "Oh come on. Ik heb heus gelezen wat er op de pagina stond." Ze beet op het binnenste van haar wang en deed haar uiterste best om het bekertje niet in zijn broek leeg te gooien.
    "Wauw, kun je lezen? Dat had ik je niet gegeven." Ze gooide er een Noors scheldwoord achteraan en vocht haar weg door de menigte. Eindelijk had ze Lidia gevonden en ze knuffelde haar van achteren.
    "Reunited!" Piepte ze en grijnsde. "So... ben je er klaar voor? I need me some good candy tonight." Het beste van biseksualiteit? Double the choices. Vooral op een studentenfeest, dan waren de meiden wat avontuurlijker.


    tya


    Matías Rafael De La Fuente

    “Dile que es hermosa”
    House Aries w Animation w Outfit w With Chessa-bella




    'Het spijt me om te zeggen, Mati, maar je bent nou niet echt een ster in bijnamen verzinnen.' zei Chessa en drukte vervolgens een kusje op zijn wang wat hem deed gniffelen. 'Maar je bent wel lief.' vervolgde ze waarop hij grijnsde. "Dat ben ik altijd toch? " zei hij poeslief en dacht even kort na. "En over bijnamen gesproken, wat vind jij dan een goede bijnaam hmm? Zolang ik geen andere bijnaam weet blijf ik je gewoon mijn Bella noemen." lachte hij en keek even rond. De muziek was al vanaf hier te horen en ook overal waren er mensen in dierenkostuums te zien, waaronder ook heel schaars geklede meiden. "Ajajaj, ik kan haar billen vanaf hier zien." zei Mati grimassend over een jonge dame die er al bezopen uitzag en een flamingo kostuum hoorde aan te hebben. Hij vond dit nou niet bepaald aantrekkelijk en keek dan ook weer even achterom naar Chessa. "Ik ben blij dat jij niet zo'n foute smaak hebt, you look Amazing " zei hij en overdreef even met zijn Amazing door deze nogal met een overdreven Spaans accent uit te spreken, omdat hij dat wel grappig vond klinken
    Over Mati's fiets uitspraak begon Chessa in lachen uit te barsten wat hem ook even kort deed lachen. 'Ik mag toch hopen dat je over tien jaar niet meer op deze gammelbak rond fiets, dan heb je denk ik toch echt iets mis gedaan. En je zou mij nooit in de vijver gooien, want daar vind je mij veel te lief voor. Plus, ik ben zo onhandig dat ik het waarschijnlijk voor elkaar krijg dat jij ook in de vijver valt.' Matias lachte nog even en voelde haar arm om zijn middel klampen, waardoor hij het ook even niet kon laten om met grote slalommen te fietsen. "Whiiiiieee" lachte hij "Als het op onhandigheid komt ben jij de queen, maar het zou me niet verbazen als ik mezelf er ook in zou gooien." grinnikte hij waarbij ze niet veel later aan kwamen bij het huis. Chessa ging er als eerste af en daarna kroop Mati nogal nonchalant van zijn fiets, wat niet makkelijk was met zo'n laaghangende onesie.
    Chessa keek de jongen vervolgens geamuseerd aan. . 'Ik denk niet dat het nodig is je fiets te verstoppen, want zelfs een bezopen persoon zou hem nog niet willen stelen,' plaagde ze hem waarop hij grijnsde. " Deer Chessnut, ik was ook niet van plan om deze te verstoppen, straks vind ik hem zelf niet meer." lachte hij. Niet zo zeer in de zin van donken zijn, want de jongen wist wel wanneer het genoeg was, maar puur omdat hij geen al te goed zicht had en al zeker niet in het donker. Hij zou nog eerder in de bosjes struikelen dan dat hij zijn fiets er goed in zou kunnen verstoppen. Hij parkeerde zijn fiets dan maar gewoon tegen een muurtje en haakte zijn arm in deze van Chessa waarna ze samen het huis binnen gingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH