• We denken al snel dat er meer dingen zijn die ons verdelen dan verenigen. Vooroordelen ten opzichte van andere nationaliteiten zijn dan ook legio. Tijdens dit boeiende experiment ontdekken 67 mensen van over de hele wereld wie ze echt zijn via een DNA-test. De resultaten blazen de deelnemers van hun sokken.

    In april nodigde de Deense boekingswebsite Momondo een zeer divers gezelschap uit om mee te werken aan het project. De kandidaten werden aangemoedigd om hun visie over andere nationaliteiten te delen. Nadien volgde een DNA-test om hun afkomst na te gaan.

    Een paar weken later werd iedereen opnieuw geïnviteerd om de uitkomst te bekijken. Zoals je je wellicht kan inbeelden, kwamen velen tot hun ontzetting voor een gigantische verrassing te staan. Er wordt emotioneel gereageerd, zeker wanneer één kandidate overrompeld wordt door een uitkomst waar ze totaal geen rekening mee had gehouden.

    Zijn we niet allemaal op een bepaalde manier familie van elkaar?

    We hebben meer gemeen met de wereld dan we denken.



    Ik heb geen idee in hoeverre zoiets waar is, maar ik vind het filmpje in ieder geval zeer inspirerend.
    Nu vraag ik me wel af of ik misschien een ver neefje of nichtje hier op Quizlet heb zitten. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit filmpje is inderdaad interessant moest het echt waar zijn! Nu ben ik stiekem ook heel benieuwd geworden naar wat mijn resultaten zouden zijn. Stel je voor dat je redelijk dichte familie hebt aan de andere kant van de wereld!
    Inspirerend is het zeker! ^^


    I wanna be a wizard!

    Jaaa dat filmpje heb ik vanmiddag nog gekeken! Zeker inspirerend. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    klinkt best cool en interesant, Kan alleen het filmpje niet zien helaas.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn