• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Is goed! Je mag zelf de kamer kiezen

    Goed, heb je ergens de vernieuwde kamerindeling? OF staat die al in het topic (beginpost)?


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Goed, heb je ergens de vernieuwde kamerindeling? OF staat die al in het topic (beginpost)?


    Ik weet het niet, hij staat ergens in het praattopic.

    Volgens mij was het:

    Kamer 1: lynn jonas julia
    Kamer 2: romy ryan randall
    Kamer 3: Anna Albert Bran Lotus (lotus weet ik niet zeker)


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    My guy is onnnn.
    Sorry ik was lui en heb gewoon een rol gekopiëerd en even aangepast, hihi :4
    Ik zal zo een stukje typen met Francis.

    Oeh hij is niceeee haha :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik ga denk ik een beginnetje maken aan mijn rol.


    chaos makes the muse

    Wie zit er nou in welke kamer? Ik dacht dat ik het wist en zie nu namen in de ene kamer langskomen van wie ik dacht dat ze in de andere kamer zaten :')
    Of zitten ze toch allemaal in dezelfde kamer? (Dat zou posten wel makkelijker maken (rofl))


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Heeft iemand een samenvatting van pagina 17 en 19 in de rpg?
    Ik heb geen zin in zo veel lezen :$


    Just be yourself

    Necessity schreef:
    Wie zit er nou in welke kamer? Ik dacht dat ik het wist en zie nu namen in de ene kamer langskomen van wie ik dacht dat ze in de andere kamer zaten :')
    Of zitten ze toch allemaal in dezelfde kamer? (Dat zou posten wel makkelijker maken (rofl))


    Haha ik dacht eerst ook verschillende kamers maar er is hiet en daar wat mis gegaan dus laten we het maar op een kamer houden om verwarring te voorkomen.


    chaos makes the muse

    Knorretjuhh schreef:
    Heeft iemand een samenvatting van pagina 17 en 19 in de rpg?
    Ik heb geen zin in zo veel lezen :$


    Er zijn drie nieuwen bijgekomen en iedereen zit nu op zijn computer vage dingen over Clementine en de bedrijven te ontdekken denk ik haha


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Haha ik dacht eerst ook verschillende kamers maar er is hiet en daar wat mis gegaan dus laten we het maar op een kamer houden om verwarring te voorkomen.


    Okayy ^^ dat maakt het voor mij ook makkelijker om weer in te springen haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oke dus, wat is met de kamers. IEdereen slaapt op 1 kamer, of alle nieuwelingen op 1 kamer?


    tya

    Poshlost schreef:
    Oke dus, wat is met de kamers. IEdereen slaapt op 1 kamer, of alle nieuwelingen op 1 kamer?


    De slaapjamers blijven hetzelfde alleen de nieuwelingen erbij het ging nu om de groepen waarin ze werken


    chaos makes the muse

    Dus, welk groepje mag Raven komen verstoren? :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Romy en Esmée zijn vrij, en Francis ook. Ik ben benieuwd wat Raven van een kakker als hem vind, ghehe.


    tya

    Poshlost schreef:
    Romy en Esmée zijn vrij, en Francis ook. Ik ben benieuwd wat Raven van een kakker als hem vind, ghehe.


    Haha, dat gaat nog wel leuk worden ja x'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Er zijn drie nieuwen bijgekomen en iedereen zit nu op zijn computer vage dingen over Clementine en de bedrijven te ontdekken denk ik haha


    oke.
    Wat betekend dit eigenlijk: (rofl)) ??

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 21:12 ]


    Just be yourself