• Praattopic van de Fabriek nummer 3!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:16 ]


    chaos makes the muse

    Ik heb de laatste tijd niet zo veel zin meer om wat te posten..., blijkbaar ben ik ook niet de enige


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    Ik heb de laatste tijd niet zo veel zin meer om wat te posten..., blijkbaar ben ik ook niet de enige


    Ik heb ook een zo'n vermoeden...

    Maar ik vind het fijn dat je het toch even meld, beter dan dat je gewoon niks meer laat horen! (:


    chaos makes the muse

    Ik hoopte dat iemand anders nog een stukje zou typen, maar het blijft wel een beetje stil ja. Misschien zijn sommige het vergeten?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik heb de laatste tijd weinig tijd om lange dingen te posten in verband met de proefwerkweek..

    Mijn God jongens het spijt me. ik ben zo druk, het is om te huilen. ik zit in de voorlaatste week van school en bah.


    tya

    Ah, ik denk dat ik dan eerder klaar ben dan de rest qua school.. ik had gisteren mijn her en ben nu officieel over! Ik hoef alleen volgende week donderdag en vrijdag mijn boeken nog in te leveren en mijn rapport op te halen, verder heb ik eigenlijk al vakantie (:


    chaos makes the muse

    Anyway misschien komt het nog :Y)


    chaos makes the muse

    Op het moment heb ik niet echt inspiratie om te schrijven. Maar ik vroeg me af hoe erg jullie het zouden vinden als ik Randall met een paar posts er uit werk, dat hij vlucht of zo.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Revolution schreef:
    Op het moment heb ik niet echt inspiratie om te schrijven. Maar ik vroeg me af hoe erg jullie het zouden vinden als ik Randall met een paar posts er uit werk, dat hij vlucht of zo.


    Vluchten is eigenlijk geen mogelijkheid, maar misschien kan je Clementine zo ver krijgen dat ze hem voor een hoog geld bedrag kan vertrouwen en dat hij niks zal zeggen ofzo..


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ah, ik denk dat ik dan eerder klaar ben dan de rest qua school.. ik had gisteren mijn her en ben nu officieel over! Ik hoef alleen volgende week donderdag en vrijdag mijn boeken nog in te leveren en mijn rapport op te halen, verder heb ik eigenlijk al vakantie (:


    Gefeliciteerd!!
    ik heb nog proefwerkweek tot dinsdag en dan moet ik over 2 weken mijn boeken inleveren


    Just be yourself

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Vluchten is eigenlijk geen mogelijkheid, maar misschien kan je Clementine zo ver krijgen dat ze hem voor een hoog geld bedrag kan vertrouwen en dat hij niks zal zeggen ofzo..

    Het is dat ik me af vraag wat jullie er van zouden vinden. Want ik weet niet of ik nog verder wil gaan of niet, maar dat ligt er aan of jullie het vervelend vind als ik weg ga of...?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Tja, het is vanzelfsprekend dat het jammer is dat mensen stoppen of niets meer laten horen. Maar ik denk niet dat ik dat kan tegenhouden.

    @Knorretjuhh Dankjewel en succes!


    chaos makes the muse

    _Revolution schreef:
    Op het moment heb ik niet echt inspiratie om te schrijven. Maar ik vroeg me af hoe erg jullie het zouden vinden als ik Randall met een paar posts er uit werk, dat hij vlucht of zo.


    Het zou jammer zijn, maar het is je eigen keuze (: als jij geen motivatie meer hebt voor deze rpg of om welke reden dan ook besluit te stoppen, moet je je niet door ons laten tegenhouden. Je hebt er vast een goede reden voor en jou dwingen door te gaan is ook niet de bedoeling. Ik vind het best netjes dat je het meldt en hem wil laten verdwijnen (misschien overplaatsing naar een ander project van clementine?) In plaats van gewoon zelf niks meer van je laat horen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb al een aantal mensen gehoord die niet meer echt mee willen doen en waarschijnlijk willen stoppen. Ik wil dit weekend even kijken hoe het nu allemaal zit en dan de dingen, zoals kamerindeling en alles aanpassen. Ik zou het wel graag willen weten wie er echt nog mee doen dan kan ik daar mee gaan kijken hoe en wat.
    Ik heb van degenen die waarschijnlijk willen stoppen: Knorretjuhh, Revolution en Lisadragonrider. Klopt dit?
    Ik zal ook even vragen aan degene die al een tijdje niet meer hebben gereageerd.

    Zouden jullie hier ook even achter willen laten of je nog mee wil doen? Dan kan ik de verhaallijn wat aanpassen zodat het met een kleiner groepje kan!


    chaos makes the muse

    Jammer dat sommige willen stoppen, maar wel fijn dat iedereen het aangeeft!
    Ik wil nog steeds meedoen (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •