• Gisteren had ik best wel een baaldag. Mijn broertje kwam echter met het idee om mijn camera mee te nemen tijdens uitlaten van de hond. Ik heb dus een hoop foto's van Olaf gemaakt. Toen we naar huis liepen, besloten we dat er ook nog wel even foto's achter het huis gemaakt konden worden van Olaf. We hebben een hele mooie rozenstruik met rode rozen, dus dat zou een mooie achtergrond kunnen zijn.

    Uiteindelijk voelde ik me een stuk beter na het nemen van de foto's, omdat deze me ontzettend blij maakten C:


    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 14:33 ]


    26 - 02 - '16

    Je moet echt fotograaf worden omg


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Je moet echt fotograaf worden omg


    Dankje c;
    Dat lijkt me heel leuk ook, maar dan vooral dierenfotograaf c;


    26 - 02 - '16

    Woahh wat mooi! Je bent hier echt goed in joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mooie foto's!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjulliewel!
    Ik moet zeggen dat ik ook geluk heb met het model, in dit geval Olaf dan, want die vindt het heel leuk om op de foto te gaan ;3


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Dankjulliewel!
    Ik moet zeggen dat ik ook geluk heb met het model, in dit geval Olaf dan, want die vindt het heel leuk om op de foto te gaan ;3

    Vooral de bloemen maken het mooier. Jouw dieren zijn wel fotogeniek.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 14:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Vooral de bloemen maken het mooier. Jouw dieren zijn wel fotogeniek.


    Dankje! Ze groeien bij ons achter het huis en mijn broertje kwam op het idee (:
    Zit er ook aan te denken om meer te gaan doen met mijn Facebookpagina, mogelijk ook een kleine vergoeding vragen als mensen foto's van hun huisdieren willen oid. Maar dat moet ik allemaal nog zien.


    26 - 02 - '16

    Nawh, hij kijkt zo blij. Echt zo'n big smile van yay ik word op de foto gezet. Ze zijn weer heel erg mooi ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een mooie foto's!


    i wanna die with you once or twice.

    Mooie foto's hoor! En wat een schatje, ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het zijn weeral leuke foto's!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg die fotos zijn zo leuk. Die maken mijn dag beter (en ik heb al een kutdag)

    Awh jullie zijn echt lief <3
    Dankjulliewel voor de lieve reacties! Het wordt heel erg gewaardeerd (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat je echt heel erg mooie foto's maakt! Je moet inderdaad echt fotograaf worden!


    -

    Wat een schatje omgasdfghjkl <3
    En inderdaad: ik zou een carrière in de fotografie overwegen als ik jou was. Wauw.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 19:26 ]


    I don't understand that reference. - Castiel