• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Dat moment wanneer blijkt dat je vriendin al drie dagen samen is met de persoon waarvan iedereen steeds maar zegt dat ze een super mooi koppel zouden zijn en die dan nog eens super schattig zijn samen.


    <3

    I'm such a pussy. Just bloody do it already.


    kindness is never a burden.

    Mensen die iedere drie dagen een vraag om hulp posten op Facebook, maar vervolgens heel afstandelijk en kortaf reageren op reacties en geen hulp willen zoeken. WAT WIL JE DAN MENS. (cat)

    Liefste buren,
    Fijn dat jullie besloten hebben vandaag jullie gras te maaien, jullie haag bij te laten snoeien en weet-ik-veel-wat-nog aan jullie tuin te laten veranderen.
    Maar als je 's avonds bij een partijtje tennis op jullie tennisveld zoveel lawaai maken dat ik het door dubbel glas en een geluiddichte koptelefoon nog kan horen, moeten jullie niet verwachten dat ik de tennisballen die jullie op wonderbaarlijke wijze altijd in onze tuin weten te krijgen, terug zal geven.

    Liefs,
    Een behoorlijk pissed-off student.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ben ik die de enige die lekker voedsel opzoekt op het internet en dergelijke wanneer je zin hebt in allemaal lekker eten, maar het niet wil doen? x)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik huil van het lachen, jezus.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    heb net mijn tussentijds rapport gekregen en voor de mensen die nieuwsgierig zijn

    82% gemiddeld


    Heaven is a place that we all have

    ik mis mama.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mensen die al maanden of jaren niet meer op Q zitten maar wel geweldige usernames hebben ingepikt (cat) Ik vind nog steeds dat er een regeling moet komen dat als iemand zoveel jaar er niet op zit, dat de naam weer vrij komt of iets dergelijks pfff.

    Murp Tinypic werk mee of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Het EK is wel wat gek zonder Nederland


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    :X ik wou dat er geld-bomen bestonden ...


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Zoveel te doen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Niphredil schreef:
    Het EK is wel wat gek zonder Nederland

    Mweh true, maar Duitsland is toch beter c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, fuck.


    kindness is never a burden.