• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    € 250, ik ga huilen denk ik. :') Ooit...


    What would Emma do?

    I feel left out.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bruch schreef:
    Ik ben echt zo'n LJH stalker die dan dingen gaat terug lezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')

    Oh dat doe ik ook altijd. Ik heb sinds ik weer online ben ook altijd wel een tab open met het LJH, zo erg is het.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Deze gewoonte moet je echt gaan afleren vriendin want ik erger me er dood aan


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wow. Ik wist niet wat pinkpop was, maar oh mijn god. Zulke goede artiesten? Waarom kon ik dit nog niet. Verdomme :c
    Tom Odell, Lukas Graham, BASTILLE... Walk... off... the... earth...

    Kill me. Please. Kill. Me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lindemann schreef:
    € 250, ik ga huilen denk ik. :') Ooit...



    Er is geen passende smiley om mijn gevoel te beschrijven toen ik die spoiler opende. D:


    Vandaag was een goede dag. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pleaaaase neem me mee naar Alice, pleasepleasepleaseplease


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je verwacht dat ik nu achter je aan ga rennen, I won't. Ik kan ook gewoon nog niet lopen :'d


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ehh leuk dat je dinsdag ook weer naar hem toe gaat. Nog even en we zien je helemaal niet meer (zonder hem). Great. Echt great mam. Fenks.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Juist.. dan eet ik gezond, maar wel veel van het gezonde, en dan voel ik me er nog schuldig over dat ik het teveel vind. Zucht.


    Pretty is just a pretty word.

    Goh, wat een verrassing, een herkansing, natuurlijk, want god, wat zou ik graag eens een keer iets goed doen, maar helaas ben ik daar niet slim genoeg voor.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Maybe we should just break up.


    kindness is never a burden.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Er is geen passende smiley om mijn gevoel te beschrijven toen ik die spoiler opende. D:


    Vandaag was een goede dag. *O*


    De mutatie noemt Purple Passion. Perfectie bestaat.


    What would Emma do?

    En ineens hoor ik heel duidelijk voor me hoe mijn mentor aan de telefoon zou kunnen zeggen dat ik gezakt ben.
    Please... Please kill me now.

    Lol stress. Waarom ben ik dan altijd degene die dan voor lul staat? Oh wacht, ik weet het al. Mijn familie houdt me voor alles verantwoordelijk hahaha.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 19:09 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."