• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Skins herkijken heeft een magische aantrekkingskracht


    Ikr


    Your make-up is terrible

    Ik erger mij zo aan die kinderen die om dinoplaatjes zeuren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laatste schooldagen zijn zo sentimenteel tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben echt zo'n LJH stalker die dan dingen gaat terug lezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    Ik ben echt zo'n LJH stalker die dan dingen gaat terug lezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')


    Hahhahhhah dat heb ik ook :'D Echt heel erg x)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vandaag is echt zo'n "sorry voor mijn bestaan" dag en dat slaat helemaal nergens op op zoveel verschillende niveaus gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meisjes toch, zijn jullie zo wanhopig dat jullie naaktfoto's naar een 16 jarige jongen sturen die zich voordoet als modelscout?

    Is het erg dat ik dit grappig vind?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 16:37 ]


    ~

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikr


    Vooral de eerste twee seizoenen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bruch schreef:
    Ik ben echt zo'n LJH stalker die dan dingen gaat terug lezen. Waar gaat het heen met mijn leven? :')


    Me 2 LJH is sowieso favourite


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Vooral de eerste twee seizoenen


    Haha, dat zijn de enige die ik opnieuw wil kijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, dat zijn de enige die ik opnieuw wil kijken.


    Hahaha dat bedoel ik maar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Just get over it ffs. Ugh.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @ProngsPotter & Niphredil hahaha stiekem zijn wij de LJH stalker gang


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mignon schreef:
    Ik word echt moe van mensen die zeggen dat ik de zon eens in moet. Nee, dat moet ik niet, bemoei je met je eigen leven. Ik ben liever wit dan kreeftrood en nee, ik ga niet onder de zonnebank. -.-


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kapsalon. Yas.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )