• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Burritho schreef:
    Moeeee


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom is dit zo intens en waarom waarom waarom dacht ik dat het een goed idee was om deze fic te rereaden? Het is ZO. FUCKING. INTENS. En hartverscheurend. En romantisch en dromerig en lief en VERSCHRIKKELIJK.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lindemann schreef:
    WOUDEN. c:


    Moerassen, bossen, etc. ;D

    WILDEN.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wow wat is er mis met mijn keel? Ik kan opeens heel moeilijk ademen en het steekt gewoon in m'n keel. Wat.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I give up. Slapen is de enige oplossing denk ik maar...
    //
    Als ik naar beneden kom om weltrusten te zeggen hoef ik niet meteen weer afgezeken te worden. Dankjewel mam, dit helpt ook echt weer.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 23:12 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schiet op gvd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehehehehe ^^

    Gelogen om mijn presentatie te verzetten. Slecht, slecht.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat moment waarop je half op een traptrede stapt en je sok bijna wegglijdt en je je leven voor je ogen voorbij ziet flitsen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dabben is donut overrated oke jk *dab*


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    dabben is donut overrated oke jk *dab*

    Ik dabde toen ik *dab* zag HAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    Ik dabde toen ik *dab* zag HAHAH.



    ahgabrosinalana peshemeshenihaldvmala peniesie PANDA whyshelooklikeapanda?

    ik zal die lyrics nooit kennen


    Heaven is a place that we all have

    It feels like I can't breathe anymore.


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo kwaad. Ik kan niet geloven dat ik dit bifobische, homofobische toneelstuk met mijn eigen ogen moest aanschouwen.

    Voor wie het interesseert: het was een stuk over een biseksuele man die heel bewust vreemdging met een vrouw en uiteindelijk met haar trouwde, omdat dat blijkbaar de enige manier is hoe het eindigt voor biseksuelen?? En hij werd geportretteerd als vreemdganger, er werd drie keer gezegd dat de personages niet geloofden dat biseksuelen bestonden en de homoseksuele man was de meest verschrikkelijke stereotype dat ik ooit gezien had. En iedereen maar lachen, terwijl ik op het punt stond in huilen uit te barsten. Ik ben nog steeds kwaad en verdrietig, want wat dachten ze wel niet?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Enge films kijken is een echte no-go voor me. Waarom ging ik 'other side of the door' ook kijken..

    - De laatste update van de mobiele Chrome browser is echt vervelend. Het ziet er weer net zo uit als in 2014. En die switch tabbladen deed ik met mijn home knop, wat nu niet meer werkt.


    ~