• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:43 ]

    Kan je die nummer niet blokkeren? (: Het is wel heel lastig. :'D En ben je zeker dat het niemand is die je kent en een grap wil uithalen? Het klinkt vreemd voor iemand die je niet kent om dat te doen.


    What would Emma do?

    Is het een Nederlands (of als je Belgisch bent Belgisch) nummer?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Is het een Nederlands (of als je Belgisch bent Belgisch) nummer?


    Nederlands

    Jij kan het nummer nog blokkeren. Ik word steeds gebeld door anonieme nummers. :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hm, als het kan, kan je beter dat nummer blokkeren.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 17:18 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zou het nummer blokkeren. Ik werd een periode elke dag gebeld door een privé nummer, en als ik opnam werd er niks gezegd (:

    Rubin schreef:
    Hm, als het kan, kan je beter dat nummer blokkeren.


    16 - 09 - '17

    Rubin schreef:
    Hm, als het kan, kan je beter dat nummer blokkeren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Globale tip overigens. Meestal heb je ook een optie op je telefoon om alle privénummers automatisch te blokkeren.
    Enige die daar nu nog een nadeel van heeft is mijn zusje wanneer ze me wilt prankcallen :')

    Ik kan me wel voorstellen dat "belangrijke" personen soms ook met privénummers bellen dus als je er daar veel van kent zou ik het niet echt aanraden.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Had een vriendin van mij deze middag ook c:
    Gewoon blokkeren, zeker (;
    (Jammer, ik vond je lettertype wel leuk hoor)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Blokkeer het nummer en anders moet je met een ander telefoonnummer terugbellen naar dat nummer en dan weet je misschien wie het is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb je het nummer al gegoogled?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als het echt niet stopt kun je een klacht indienen bij de ombudsman voor telecommunicatie. Is heel erg simpel, en binnen enkele weken weet je wie je stalker was (:

    Je moet gewoon even googlen, formulier invullen met je telefoonnummer en andere gegevens en wanneer het nummer precies je heeft gecontaceerd. Dan gaan zij het voor jouw opzoeken!

    Btw : dit is voor België, maar veronderstel dat Nederland ook zo een systeem heeft?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 22:30 ]


    soul made of stardust and chaos.

    Ik zoek straks wel ff op google hoe je een nummer blokt (-:

    Je kan ook bij je provider vragen om de gegevens van je stalker, zij zien dan inderdaad dat er vaak door dat nummer gebeld is, maar jouw zaak moet dan een iets hogere prioriteit hebben dan hun privacybeleid :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.