• Lieve users,

    Hopelijk zijn jullie al bekend met onze Facebookpagina en Twitterpagina! Afgelopen halfjaar hebben we met een klein team van mods al veel moeite gedaan om de pagina's een stuk actiever te maken dan ze waren. Hierin zijn we al aardig geslaagd, maar de pagina's missen wel nog mooie omslagfoto's, waardoor het nu een beetje leeg is.

    Omdat we weten dat Quizlet een heleboel goede fotoshoppers en fotobewerkers bevat, willen we graag jullie de kans geven om mooie omslagfoto's te maken voor onze officiële pagina's!

    Wat mag ik maken?
    Natuurlijk is het de bedoeling dat je iets gaat maken met het thema "Quizlet". Daarbij is onze slogan ook altijd welkom: "Laat zien wie je bent!"
    Ook is het belangrijk dat de omslagfoto's passen in de plek waar ze in moeten, dus hebben graag dat jullie twee omslagfoto's maken met de volgende afmetingen:
          - Twitter: 1500 x 500 pixels
          - Facebook: 828 x 315 pixels
    Verder hebben we besloten dat we jullie graag vrijlaten in het maken van deze omslagfoto's, zodat er hopelijk de beste resultaten uitkomen!


    Tot wanneer en waar kan ik inzenden?
    De inschrijvingen zijn gesloten. We gaan nu een voorkeurslijst maken waarop jullie kunnen stemmen.

    Hoe kan ik winnen?
    Als de inzendingen gesloten zijn, gaan wij (de mediamods) een top maken met de beste inzendingen die volgens ons het beste passen als omslagfoto. Maar wij beslissen niet alles: we willen jullie het eindoordeel geven en daarom hebben we besloten dat de winnaar gekozen zal worden door middel van een moderatorpoll. Deze zal zo snel mogelijk online komen en dan hebben jullie twee weken om te stemmen.

    Wat kan ik winnen?
    De winnaar zal beloond worden met 30 credits en zijn of haar usernaam zal vernoemd worden bij de omslagfoto's.
    Verder zullen alle inzendingen na de contest gepost worden op allebei de pagina's, met vernoeming van de maker.


    Overige informatie
    Je kunt met vragen terecht bij GredWeasley, Lindemann, Ledecky en Posthuma, of hier in het topic.

    We wensen jullie heel veel succes en fotoshop plezier!


    Hallo lieve users,

    Het heeft even op zich laten wachten, maar we hebben beslist welke inzendingen doorgaan naar de tweede ronde! Het zijn er vier geworden, van vier verschillende users. Jullie krijgen nu twee weken de tijd om te stemmen op jullie persoonlijke favoriet. Stemmen kan via deze poll.

    EDIT:
    De stemming is inmiddels afgelopen en de winnaar is bekend! Onder onderstaande spoiler vind je onze winnaar!

    Jullie hebben gekozen voor de banner van Rickon!


    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 10:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2016 - 20:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Klinkt leuk maar zodra de goeie photoshoppers lucht krijgen van dit topic kan ik wel weer weggaan. Ik ben niet goed genoeg helaas. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou zeggen: niet geschoten is altijd mis! ;D Je kan altijd een poging wagen!


    What would Emma do?

    Frodo schreef:
    (...)

    Waarom maak jij zelf niets? (: je hebt skillssss


    Awh c: Anderen ook though en ik vind het leuker en eerlijker om niet zelf mee te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Er moet vast wel iets mooi uitkomen met al deze creatieve en getalenteerde mensen!


    ©1998

    Oke ik kan niet kiezen, lolol.

    Verder, moeten beide omslagfoto's hetzelfde zijn maar gewoon een andere grootte, of moeten ze totaal verschillend zijn?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Oke ik kan niet kiezen, lolol.

    Verder, moeten beide omslagfoto's hetzelfde zijn maar gewoon een andere grootte, of moeten ze totaal verschillend zijn?


    Het is de bedoeling dat ze hetzelfde zijn. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Het is de bedoeling dat ze hetzelfde zijn. (:


    Ah okidoki, dankjewel! (:


    En deze wilde ik gewoon even showen, ondanks dat ik weet dat ie niet aan de eisen voldoet: :Y)



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet even mijn antwoord terug intrekken, sorry. :x Ik heb er nooit bij stil gestaan dat twee verschillende ook konden. Maar we laten je nog iets weten!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik moet even mijn antwoord terug intrekken, sorry. :x Ik heb er nooit bij stil gestaan dat twee verschillende ook konden. Maar we laten je nog iets weten!


    Oooh oke, dan hoor ik het binnenkort graag! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Oooh oke, dan hoor ik het binnenkort graag! c:


    Hier ben ik weer. x)
    We willen graag dat beide foto's een 'setje' zijn, en dus qua thema en zo bij elkaar passen, maar kleine aanpassingen mogen eventueel wel. Denk aan Twitter/Facebook logo of zoiets. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hier ben ik weer. x)
    We willen graag dat beide foto's een 'setje' zijn, en dus qua thema en zo bij elkaar passen, maar kleine aanpassingen mogen eventueel wel. Denk aan Twitter/Facebook logo of zoiets. ^^


    Hallo! ^^

    Ik snap je laatste niet om eerlijk te zijn. Bedoel je dat jullie graag het Facebook logo en het Twitter logo in de omslagen verwerkt zien? Of was het als voorbeeld bedoelt op wat je ervoor zei? Dat de omslagen dus het liefste hetzelfde zijn maar dat eventuele kleine aanpassingen ook mogen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Hallo! ^^

    Ik snap je laatste niet om eerlijk te zijn. Bedoel je dat jullie graag het Facebook logo en het Twitter logo in de omslagen verwerkt zien? Of was het als voorbeeld bedoelt op wat je ervoor zei? Dat de omslagen dus het liefste hetzelfde zijn maar dat eventuele kleine aanpassingen ook mogen?


    Het laatste! (: Die twee logo's moeten er zeker niet inzitten, maar alles mag natuurlijk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Het laatste! (: Die twee logo's moeten er zeker niet inzitten, maar alles mag natuurlijk. ^^


    Aah okido, bedankt voor alle verheldering! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu heb ik iets teveel omslagdingesses gemaakt en kan ik niet kiezen welke in te sturen. Iemand die me wel wil helpen kiezen? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Nu heb ik iets teveel omslagdingesses gemaakt en kan ik niet kiezen welke in te sturen. Iemand die me wel wil helpen kiezen? :'D


    Me! Ik wil ze zien. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''