• Lieve users,

    Hopelijk zijn jullie al bekend met onze Facebookpagina en Twitterpagina! Afgelopen halfjaar hebben we met een klein team van mods al veel moeite gedaan om de pagina's een stuk actiever te maken dan ze waren. Hierin zijn we al aardig geslaagd, maar de pagina's missen wel nog mooie omslagfoto's, waardoor het nu een beetje leeg is.

    Omdat we weten dat Quizlet een heleboel goede fotoshoppers en fotobewerkers bevat, willen we graag jullie de kans geven om mooie omslagfoto's te maken voor onze officiële pagina's!

    Wat mag ik maken?
    Natuurlijk is het de bedoeling dat je iets gaat maken met het thema "Quizlet". Daarbij is onze slogan ook altijd welkom: "Laat zien wie je bent!"
    Ook is het belangrijk dat de omslagfoto's passen in de plek waar ze in moeten, dus hebben graag dat jullie twee omslagfoto's maken met de volgende afmetingen:
          - Twitter: 1500 x 500 pixels
          - Facebook: 828 x 315 pixels
    Verder hebben we besloten dat we jullie graag vrijlaten in het maken van deze omslagfoto's, zodat er hopelijk de beste resultaten uitkomen!


    Tot wanneer en waar kan ik inzenden?
    De inschrijvingen zijn gesloten. We gaan nu een voorkeurslijst maken waarop jullie kunnen stemmen.

    Hoe kan ik winnen?
    Als de inzendingen gesloten zijn, gaan wij (de mediamods) een top maken met de beste inzendingen die volgens ons het beste passen als omslagfoto. Maar wij beslissen niet alles: we willen jullie het eindoordeel geven en daarom hebben we besloten dat de winnaar gekozen zal worden door middel van een moderatorpoll. Deze zal zo snel mogelijk online komen en dan hebben jullie twee weken om te stemmen.

    Wat kan ik winnen?
    De winnaar zal beloond worden met 30 credits en zijn of haar usernaam zal vernoemd worden bij de omslagfoto's.
    Verder zullen alle inzendingen na de contest gepost worden op allebei de pagina's, met vernoeming van de maker.


    Overige informatie
    Je kunt met vragen terecht bij GredWeasley, Lindemann, Ledecky en Posthuma, of hier in het topic.

    We wensen jullie heel veel succes en fotoshop plezier!


    Hallo lieve users,

    Het heeft even op zich laten wachten, maar we hebben beslist welke inzendingen doorgaan naar de tweede ronde! Het zijn er vier geworden, van vier verschillende users. Jullie krijgen nu twee weken de tijd om te stemmen op jullie persoonlijke favoriet. Stemmen kan via deze poll.

    EDIT:
    De stemming is inmiddels afgelopen en de winnaar is bekend! Onder onderstaande spoiler vind je onze winnaar!

    Jullie hebben gekozen voor de banner van Rickon!


    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 10:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2016 - 20:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    ook ik heb gestemd!

    Ik heb gestemd, maar ik vond er eerlijk gezegd geen bij zitten die echt hèt was! Ik ben persoonlijk heel slecht in fotoshop en dat soort dingen (heb er de middelen niet voor en ben er dus ook niet bekend mee), dus ik weet niet hoe moeilijk het is. Ik heb in ieder geval op de beste gestemd (: [ die ik het beste vond]

    Laatste dagen om te stemmen als dat nog niet gebeurd is! Spannend. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het stemmen is afgelopen, dus wij gaan nakijken wie er gewonnen heeft! : D


    What would Emma do?

    Spannend ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    En onze winnaar is bekend! :D We hebben een overdonderende meerderheid gekregen voor een banner:



    Jullie hebben gekozen voor de banner van Rickon!




    Gefeliciteerd! De foto's worden zo snel mogelijk ingesteld op zowel onze facebook- als twitterpagina en je krijgt ook je beloning! ^^ Iedereen hartelijk bedankt voor de deelname! Het waren stuk voor stuk mooie inzendingen en onze pagina's zullen er nu een beetje kleurrijker uitzien dankzij jullie!


    What would Emma do?

    Ah, super leuk! Bedankt. ;3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proficiat! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd ^^

    gefeliciteerd! c:

    Gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Oeps, ik had niet door dat de winnaar al was gekozen :$

    Gefeliciteerd!


    in love with the fictional characters, I'm sorry