• Dag beste quizletters.

    Ik zit nu in het vijfde middelbaar België en ja voor mij kan het studeren nu ook terug beginnen.
    Ik heb totaal geen zin.
    Ookee dit is een beetje een off topic maar okay hebben jullie jog tips voor het studeren?

    Alvast hee erg bedankt! Xx


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Heel veel succes! Als je specifieke tips wilt hebben voor iets, kan ik je misschien wel helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Heel veel succes! Als je specifieke tips wilt hebben voor iets, kan ik je misschien wel helpen.


    Ik reageer een heel klein beetje te laat want ze zijn ondertussen al gedaan maar ik had geen enkele buis over het hele jaar met een jaartotaal van 77 procent dus ik ben super blij en kan met een gerust hartje de vakantie in maar alvast super hard bedankt dat je me wou helpen ^^.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    (...)

    Ik reageer een heel klein beetje te laat want ze zijn ondertussen al gedaan maar ik had geen enkele buis over het hele jaar met een jaartotaal van 77 procent dus ik ben super blij en kan met een gerust hartje de vakantie in maar alvast super hard bedankt dat je me wou helpen ^^.


    What, je hebt het topic net vandaag gemaakt maar je reageert laat en hebt al je toetsen ineens gemaakt. I don't understand lol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    What, je hebt het topic net vandaag gemaakt maar je reageert laat en hebt al je toetsen ineens gemaakt. I don't understand lol.


    11 Juni - 5 Juli Nikki.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Het topic is 11 juni gemaakt, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    (...)

    What, je hebt het topic net vandaag gemaakt maar je reageert laat en hebt al je toetsen ineens gemaakt. I don't understand lol.


    ? Ik heb dit topic niet vandaag gemaakt 11 juni en mijn examens begonnen 20 juni. En die reactie werd op dezelfde dag geschreven. ?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    SPECS schreef:
    (...)

    11 Juni - 5 Juli Nikki.='D


    Ik voel me zo dom. Ik keek naar de reactie van patholoog en zag dezelfde datum als het topic en ik was alweer vergeten dat het alweer juli is. Voor mij kan het vandaag net zo goed 11 juni zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik voel me zo dom. Ik keek naar de reactie van patholoog en zag dezelfde datum als het topic en ik was alweer vergeten dat het alweer juli is. Voor mij kan het vandaag net zo goed 11 juni zijn.


    Hahaha, tja kan gebeuren.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik voel me zo dom. Ik keek naar de reactie van patholoog en zag dezelfde datum als het topic en ik was alweer vergeten dat het alweer juli is. Voor mij kan het vandaag net zo goed 11 juni zijn.


    :') kan ik begrijpen ik kan het ook nog altijd niet snappen dat het alweer juli is!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    (...)

    :') kan ik begrijpen ik kan het ook nog altijd niet snappen dat het alweer juli is!


    Zeker met dit weer.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zeker met dit weer.=')


    Och ja echt ik word er zo gek van dat het zomer is en dat ik gewoon achter mijn computer in de zetel zit. Terwijl je normaal in het zwembad zou zitten en lekker ijsjes zou eten :(

    Gelukkig ga ik nog op vakantie...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    (...)

    Och ja echt ik word er zo gek van dat het zomer is en dat ik gewoon achter mijn computer in de zetel zit. Terwijl je normaal in het zwembad zou zitten en lekker ijsjes zou eten :(

    Gelukkig ga ik nog op vakantie...


    Ja meh, ik word er echt depressief van, ik ga juist dit jaar niet op vakantie.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja meh, ik word er echt depressief van, ik ga juist dit jaar niet op vakantie.:c


    Dan kan je lekker veel op Quizlet zitte! ;')


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful