• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil eigenlijk nu Spacegoat als username nemen.. Maar ja dan zit ik er een maand aan vast HAHA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Ik wil eigenlijk nu Spacegoat als username nemen.. Maar ja dan zit ik er een maand aan vast HAHA.

    Mweh same. Ik wil het doen tho c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Anatomy schreef:
    Ik wil eigenlijk nu Spacegoat als username nemen.. Maar ja dan zit ik er een maand aan vast HAHA.


    2 weken, je bent GM, doos.

    Ik heb trouwens pas 4 afleveringen gezien Kel, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik ga kotsen van jou.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sommige dagen is het moeilijker te accepteren dat ik ben zoals ik ben & dat ik er maar beter vanuit kan gaan dat ik altijd alleen zal blijven. Maar goed, ik kan nu maar beter mijn bed in kruipen en gaan slapen. Straks is het wel weer over. Dit is gewoon een slechte dag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is zo lastig dat dit gevoel altijd 's nachts komt nét wanneer ik wil slapen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hele stijl omgegooid in de hoop om uit mijn depressie te komen. Eigenlijk probeer ik terug te kruipen in mijn rol als rebellerende tiener (terwijl iedereen het gewoon accepteert, lol) en niet volwassen te worden. I don't want to grow up.


    Your make-up is terrible

    Waarom ben ik altijd degene die het gesprek moet starten? Laat jij ook maar eens je moeite zien. Anders kap ik ermee. Arriverderci.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    2 weken, je bent GM, doos.

    Ik heb trouwens pas 4 afleveringen gezien Kel, haha.


    Oh. Ja. MAAR TOCH.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben zo gefascineerd door dit trainwreck, omg. De casting van Cursed Child klonk als Captain America: The Winter Soldier niveau perfectie en toen kwam het plot naar buiten en was dat een Hydra!Cap voor een 75-jarig jubileum niveau wtf-ery. Hoe bedenken ze deze dingen? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alles is zo ingewikkeld. Ik heb knuffels nodig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil dansen met mijn Hillywood beanie #demonsgonnahate maar dat kan niet ugh. En ik moet slapen maar ugh. Merp.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    Ik ben zo gefascineerd door dit trainwreck, omg. De casting van Cursed Child klonk als Captain America: The Winter Soldier niveau perfectie en toen kwam het plot naar buiten en was dat een Hydra!Cap voor een 75-jarig jubileum niveau wtf-ery. Hoe bedenken ze deze dingen? :')


    Oei, ik heb nog niets gehoord. Wat hebben ze nu weer besloten? (cat)


    What would Emma do?

    Anatomy schreef:
    (...)

    Ik lees jouw username de hele tijd als spacegoat. Dat wilde ik even vertellen.

    Whaha, dat is epic (: het is alleen 2 letters wisselen, dus best logisch ^^

    En bedankt, nu lees ik het ook als spacegoat :|

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:51 ]


    ~

    Mentys schreef:
    (...)
    Mweh same. Ik wil het doen tho c':

    Nahnahnah, als iemand hem mag ben ik het wel XD kidding
    Zou wel heel grappig zijn. Iedereen verwarren met usernames :P


    ~