• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)
    Je bedoeld dat niemand op je profiel kan. Meldt het even aan een mod!


    Komt op hetzelfde neer
    Er word al aan gewerkt


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)

    Komt op hetzelfde neer
    Er word al aan gewerkt

    Toppie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damnit, waarom is mijn gps nou weer half kapot? ;c


    Your make-up is terrible

    Mensen help.
    Hoe heet dat gedoetje dat je een box kan zoeken met een app en als je dat vindt dat je er iets in achter kan laten. Damn, hoe heette dat nou!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)
    Je bedoeld dat niemand op je profiel kan. Meldt het even aan een mod!

    Een mod kan daar niks mee. Je moet het aan Rutger melden of een topic aanmaken bij 'Klachten' wat dus al is gebeurd.

    Aurea schreef:
    (...)
    Een mod kan daar niks mee. Je moet het aan Rutger melden of een topic aanmaken bij 'Klachten' wat dus al is gebeurd.

    Ja, daar kwam ik ook al achter door het bericht van de persoon van wie de klacht is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurea schreef:
    (...)
    Een mod kan daar niks mee. Je moet het aan Rutger melden of een topic aanmaken bij 'Klachten' wat dus al is gebeurd.

    Rutger zit zelf niet op het forum, maar de mods kunnen het wel doorgeven aan hem.


    ~

    SadTech schreef:
    Mensen help.
    Hoe heet dat gedoetje dat je een box kan zoeken met een app en als je dat vindt dat je er iets in achter kan laten. Damn, hoe heette dat nou!
    Geocaching?

    SadTech schreef:
    (...)
    Ja, daar kwam ik ook al achter door het bericht van de persoon van wie de klacht is.

    That's me :Y)

    Shitshitshitshit waarom mag ik de stomme sommen niet op mijn manier doen? Het is één week voor de toetsweek en ik moet een voldoende halen EN IK SNAP DE ANDERE MANIER NIET


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Muh ik houd niet van deadlines niet kunnen halen en uitstel krijgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga naar huis. Ik trek het echt niet meer. Mag ik me nou nooit eens beter voelen?

    - Het is vreselijk warm en benauwd buiten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 13:38 ]


    ~

    CowChop schreef:
    Er zit echt teveel druk op deze sollicitatie, lol. Dit gaat me niet lukken.


    Gewoon niet negatief denken, maar rocken!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Huuuuh, hoe kan dit nu iets anders uitkomen? Of ik dat nu zo substitueer, of op die andere manier, dat zou geen verschil mogen maken. D: Mindfuuuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vraag me af of een depressie genoeg reden is om thuis te blijven..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt