• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • CowChop • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Daimon • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 0:21 ]


    I love you 3000 <3

    @Morticia: Ja klopt! Ik vond het een erg goed idee, dus als jij of anderen nog ideetjes hebben give it to meee!!


    Het begin heeft nu iets meer uitleg, wellicht word er morgen nog meer aan gewerkt maar ik ga nu slapen dus slaap lekker mensjes.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)

    Is't here? Yes it is!!! Speeltopic

    Ik moet er eigenlijk nog neer zetten dat dames een upgrade enzo kunnen krijgen maar mijn laptop kan elk moment uitvallen dus dat komt morgen wel maar dan meld ik het nog wel mocht het zo ver zijn,

    Een upgrade? Wat houdt dat dan in?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Velaris schreef:
    (...)

    Cozy ;D

    Leia gaat sowieso denken dat het één grote grap is :Y)

    Ze kan niet meer wakker worden.

    @ Ondina: Weltrusten!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 0:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ik heb het ooit eens ergens gehoord, ja (nerd) Dus vast wel :Y)

    En het betekent?

    @ Ondina: Ik zit vol met goede ideeën. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Tarrant, hoe bedoel je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    En het betekent?

    @ Ondina: Ik zit vol met goede ideeën. :Y)


    Dat je goed op details moet letten, anders mis je veel. Ofzoiets.


    tya

    Tarrant schreef:
    (...)
    Een upgrade? Wat houdt dat dan in?

    Een betere verblijf plek, dus een kleine slaapkamer en het kan upgrade worden tot de vertrekken van de demon zelf


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Een betere verblijf plek, dus een kleine slaapkamer en het kan upgrade worden tot de vertrekken van de demon zelf

    Hehe, oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Dat je goed op details moet letten, anders mis je veel. Ofzoiets.

    In dat geval: Het was te verwachten, hij is namelijk een demon. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    En het betekent?

    @ Ondina: Ik zit vol met goede ideeën. :Y)


    You know where to find me :Y)


    I love you 3000 <3

    Mag je er voor de rest weten hoe het eruit ziet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja hoor, zolang het maar middeleeuws blijft etc en de beschrijving wat bij info staat.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    Ja hoor, zolang het maar middeleeuws blijft etc en de beschrijving wat bij info staat.

    Oke. En is het ook goed dat mijn man wat later komt en niet in de cel wacht en er later aankomt? Of hoort dat bij de ceremonie die ze gedaan hebben?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 21:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij moet er eigenlijk wel zijn voor dat ze wakker word, dat is namelijk wel de bedoeling


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    Hij moet er eigenlijk wel zijn voor dat ze wakker word, dat is namelijk wel de bedoeling

    Oke, dan weet ik dat voor mijn post. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.