• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Weh. Zo zenuwachtig voor die sollicitatie zo meteen. Heel mijn leven kan veranderen en ik weet niet of de vierentwintigjarige ik die verantwoordelijkheid wel aandurft in deze situatie. Ik heb het idee dat ik daar zo vreselijk hard dicht ga klappen en in een soort van zombie staat blijf zitten, terwijl er vreemde geluiden uit mijn mond komen die geen zinnig woord kunnen vormen. Shit. Ik ben echt een mislukking.


    I'm your little ray of pitch black.

    ^ Succes Cow :3

    Lekker slim om te gaan douchen als er mensen naar school moeten. Hoe kunnen sommige mensen daar nou niet om denken?

    // Jeetje, het is echt rampenweek in Orlando. Nu alweer een kind vermist die door een alligator meegenomen is.
    Die alligator gaat zo doodgeschoten worden als hij gevonden is, want dat doen we als hij doet wat hij in het wild hoort te doen. Geef de alligator maar de schuld, ouders zouden veel beter op hun kinderen moeten letten. Wat de fuck doet een 2 jarige alleen in het water?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 7:32 ]

    CowChop schreef:
    Weh. Zo zenuwachtig voor die sollicitatie zo meteen. Heel mijn leven kan veranderen en ik weet niet of de vierentwintigjarige ik die verantwoordelijkheid wel aandurft in deze situatie. Ik heb het idee dat ik daar zo vreselijk hard dicht ga klappen en in een soort van zombie staat blijf zitten, terwijl er vreemde geluiden uit mijn mond komen die geen zinnig woord kunnen vormen. Shit. Ik ben echt een mislukking.


    Succes, je kunt het! Vooral rustig blijven ademhalen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Geen kater, ik win


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ga weg raar mens


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Square schreef:
    Ik weet dat ik de laatste tijd een beetje dramatisch doe over hoe oud mijn nog springlevende hond aan het worden is maar ik liet haar daarnet zoals iedere nacht nog even in de tuin voor ik ga slapen en op haar weg terug naar de deur zwalkte ze enorm en zakte opeens door haar achterpoten??? En ze lag daar een minuut of zo op de koude, natte grond en toen stond ze toch weer op en liep naar binnen alsof er niets was gebeurd maar mijn hart klopt nog steeds als een gek, mijn hemel, doe me dat niet aan, pluizebol. Shiiit. (no_chears)

    Aaah neeee Lena niet zo eng doen hoor <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Serassi schreef:
    // Vandaag: Ik ga morgen écht weer naar school.
    Morgenvroeg: Ik heb echt geen zin.

    Yup, ik wist wel dat dit zou gebeuren. Lol. Na 3 weken thuis zitten is het ook niet makkelijk weer naar school te gaan. Vooral met darmproblemen en biikpijn.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 8:39 ]

    IK WIL MEER SELECTIE

    Oeh. Universeel camerastandaard *O*


    Happy Birthday my Potter!

    I'm so tireeeeed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I'm so tireeeeed.
    ^

    Dit, echt gewoon dit. 'Moe' is het woord dat mij al een maand lang het best beschrijft. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Girls, thanks for the kind words. <3

    MORGEN BEGIN IK AL HOLY SHIT WHAT IS HAPPENING TO MY LIFE. AM I BECOMING AN ADULT?! DID I CHARM THIS GUY? AM I JUST GOOD ENOUGH? HIJ WAS ZO ENTHOUSIAST. I love you Bert. Well, ok. Rant over. Hoop ik. Sorry guys.


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Girls, thanks for the kind words. <3

    MORGEN BEGIN IK AL HOLY SHIT WHAT IS HAPPENING TO MY LIFE. AM I BECOMING AN ADULT?! DID I CHARM THIS GUY? AM I JUST GOOD ENOUGH? HIJ WAS ZO ENTHOUSIAST. I love you Bert. Well, ok. Rant over. Hoop ik. Sorry guys.


    Zie je nou wel! YOURE ACTUALLY BECOMING AN ADULT!
    Nee, maar wat voor werk ga je doen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gezellig als zulke mensen zo ontzettend bitchy doen. Fanks. Really.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Zie je nou wel! YOURE ACTUALLY BECOMING AN ADULT!
    Nee, maar wat voor werk ga je doen?

    Pff... het is een last van mijn schouders.
    Het is in de logistiek, waar ik in de medische tak ervan te vinden zal zijn. Ik moet (in mijn eentje!) een eigen systeem gaan bedenken / maken / in elkaar flansen en deze naleven. Ik werk geheel zelfstandig en mijn werk is dus nogal een big deal. Mocht ik iets verkeerd inventariseren dan krijgt een ziekenhuis in Amerika een long in plaats van een hartklep. Ik ben angstig over dat punt, maar verder vind ik het echt vreselijk prettig dat iemand nu al vertrouwen in me heeft en haast enthousiaster dan mij is (wat op zich al een vreemd beeld is). Stiekem voelt het gewoon alsof ik levens ga redden en een soort van mini-dokter ben. Conclusie: Mijn fantasie is te levendig voor woorden.


    I'm your little ray of pitch black.