• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Mweh. Eigenlijk heb ik geen zin meer om naar die kapsalon te gaan, maar ja..


    26 - 02 - '16

    I seriously don't know how to handle this


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wáárom zijn de dingen die ik leuk vind zo belachelijk duur! Ik bedoel, neem dit jurkje, het heeft alles wat ik wil en het kost toch wel even 189,95. Mag ik even huilen? :'C


    26 - 02 - '16

    Blueberry muffins are bae.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik moet nodig naar de primark voor shorts. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh. Ik haat mijn pds.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop zo dat ik portfolio taalbeheersing heb gehaald en dat ik ook geen hertentamens meer heb. Ik hoop zo dat ik gewoon nu helemaal klaar ben met alles van dit jaar en m'n propedeuse binnen heb. Ik heb voldoendes voor die journalistieke praktijkvakken, dus ik durf nu wel kamer te gaan zoeken in Leiden, maar ik rust niet voordat ik daadwerkelijk alleen maar groene cijfers in Educator zie staan. Ik moet zo veel doen nog voor mijn vakantie naar Amerika, ik moet dingen regelen voor op kamers gaan en de overstap naar Leiden, en bruh bruh bruh, maar ik heb er zin in. Als het goed is, kan ik nu lekker iets studeren wat ik wel leuk vind. Ik heb zo zin in de El Cid-week en gewoon een nieuw avontuur beginnen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Te veel macaroni gegeten net. Gosh, misselijk.

    // Nieuwe Nami skin is cool. Ik moet haar eens gaan spelen in plaats van Kayle en Kindred.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 14:24 ]

    Oke eerste regenbui overleefd, als ik me constant volprop komt het met de rest van de week ook wel goed. Toch? Toch. Toch help


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GiIderoy_ schreef:
    Ik moet nodig naar de primark eender welke winkel voor shorts, kleedjes en loopkledij. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trots op mijn make-up
    Eindelijk zit het een keer zoals ik dat wil


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nog vierentwintig uur...

    Waarom kijken mensen me zo raar aan als ik bij de mannenafdeling van kleren sta. Kan ik er wat aan doen dat mijn stiefvader kleren wil voor zijn verjaardag :') I mean, denken jullie echt dat ik een mannen blouse koop in maat XXL?

    Waarom is het zo ongelofelijk donker buiten? Kan niet eens meer zien wat ik typ.

    De tekst op mijn arm is er nog steeds niet af. Katerochtendideeën gaan niet samen met permanent marker.


    Tijd voor koffie.

    lmao fail i fail
    ill always fail
    i wouldve said
    whatever the fuck
    but oh

    - oh well


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand