• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    paniekaanval


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    WTF doen jullie? Echt hoor. Vergeten en nooit graag willen versieren als ik het wel wil vieren en dan besluit ik eindelijk dat niemand het wat boeit en dat ik het beter niet kan vieren en dan gaan jullie opeens weer doen alsof ik vier ben en het wel wat boeit. Ugh. Ouders.


    Happy Birthday my Potter!

    Mwehh ranten is zo fijn c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SadTech schreef:
    (...)

    *kopieert van FB*
    Een dessert van citroen custard, eischuim met een geflambeerd bovenkantje en een blaadje mint, kersensaus en Bastogne kruimels en een taartbodempje met een bolletje vanille-ijs.
    c:


    Oehhh wat lekker!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zeg eens, is wonen in een appartement een aanrader?

    Yeah, pretty much. Tenzij onder je een driejarig kind je elke nacht wakker bleit, boven je ze het nodig vinden om om half twaalf de wasmachine/droogkast aan te zetten, links van je een verslaafde kettingroker woont waardoor je zelf quasi vergast wordt met aan de andere kant van je loft een geestlift die 's nachts ook werkt.

    Dan te bedenken dat ik hier eerst was en het hier eerst vredig en stil was met een frisse, onvervuilde en reine lucht. Karma must hate me.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 23:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou het wel netjes vinden als de andere users in de spotlight (de vijf tussen alle onvruchtbaars) hun credits terug krijgen omdat ze er nu maar een paar minuten in stonden.
    Beetje risico van het vak, maar de spot werkt nu niet zoals zou moeten, dus eigenlijk is het wel fair dat ze vergoed worden.

    // Attention whore. 'Kijk me even 3 duizend dollar doneren aan het fonds voor de Orlando slachtoffers.'

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 23:51 ]

    Love mezelf niet serieus nemen (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Why did my phone die at 24.00? Is it a sign? D:


    Deep inside, I've never felt alive

    When you just know you're screwed, but you don't want to admit to yourself.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 0:23 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil sap. En ik wil fic. Maar ik heb moeite met fic, omdat ze allemaal zo lang zijn of juist maar 1000 woorden of ze zijn kut of ik heb ze al gelezen of ze zijn in het Russisch.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ugh, ik eet veel te veel.


    Your make-up is terrible

    When you want to read fanfic, but realise this guy is a real flesh and blood person...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een klotestreek. En dan dacht je dat je beste vriendin er voor je was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat ik de laatste tijd een beetje dramatisch doe over hoe oud mijn nog springlevende hond aan het worden is maar ik liet haar daarnet zoals iedere nacht nog even in de tuin voor ik ga slapen en op haar weg terug naar de deur zwalkte ze enorm en zakte opeens door haar achterpoten??? En ze lag daar een minuut of zo op de koude, natte grond en toen stond ze toch weer op en liep naar binnen alsof er niets was gebeurd maar mijn hart klopt nog steeds als een gek, mijn hemel, doe me dat niet aan, pluizebol. Shiiit. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Go back to sleep. Go back to sleep. Go back to sleep. Negeer de jeuk, pijn en irritaties. Go back to sleep. Go back to sleep.


    Happy Birthday my Potter!